Windsor Nissan

Windsor Nissan

590 U.S. 130, East Windsor, NJ 08520

New 888-442-9715
Used 888-443-1889
Service 866-838-0110

Your Best Nissan Deal Is Minutes Away @ Family Owned & Operated Windsor Nissan; Exit 8 of the NJ Turnpike

Average Ratings

4.0 out of 5.0
20 out of 28 people recommended this dealer.
Customer Service
Buying Process
Quality of Repair
Overall Facilities

By writing a dealer review, you can provide valuable insights to other customers.


  1-10 of 28 reviews

Featured Review

5.0 out of 5.0

Five Star Service

by from Howell NJ |

I just went into Windsor Nissan and my husband and I purchased two cars. Could not be happier. The service was wonderful. My salesman was great, he was so helpful in helping me choose the right car for me. I drove it home like a champ. I have never had a better experience in buying a car. I highly recommend Windsor Nissan

Your feedback has been sent to Cars.com.

Customer Service
Buying Process
Not Applicable
Quality of Repair
Overall Facilities

Shopped for a new car

Does recommend this dealer

Did make a purchase

Windsor Nissan responded to this review

July 30, 2014

Dear Lisa: Thank you for taking the time to leave us a 5 star review on Cars.com. We really appreciate your feedback. Congratulations on both vehicles!! If you ever need anything, please do not hesitate to contact us. Thank you, Windsor Nissan

5.0 out of 5.0

Great service, friendly personnel

by from Crnabury,NJ |

Great service, excellent diagnosticians, pricing good, Farmers insurance in house ,very convenient and less costly than Liberty mutual

Your feedback has been sent to Cars.com.

Customer Service
Not Applicable
Buying Process
Quality of Repair
Overall Facilities

Came in for service or repair

Does recommend this dealer

Did make a purchase

Windsor Nissan responded to this review

January 26, 2015

Dear Allan: Thank you for taking the time to leave us a review on Cars.com. We really appreciate your feedback regarding your experience at Windsor Nissan. If you need anything, please do not hesitate to contact us. Thank you, Windsor Nissan


5.0 out of 5.0

Great experience!

by from New Jersey |

Just recently purchased a car from this location and it was a great experience! Josh Levy is a fantastic guy and really was willing to work with me and my budget!

Your feedback has been sent to Cars.com.

Customer Service
Buying Process
Quality of Repair
Overall Facilities

Shopped for a new car

Shopped for a used car

Does recommend this dealer

Did make a purchase

Windsor Nissan responded to this review

December 4, 2014

Dear MrJersey: Thank you for taking the time to leave us a review on Cars.com. We really appreciate your feedback regarding your experience at Windsor Nissan. I want to congratulate you on your vehicle purchase. Please do not hesitate to contact us in the future if you need anything. Thank you, Windsor Nissan


5.0 out of 5.0

Loving my 2015 Altima

by from East Windsor, NJ |

I just purchased a 2015 Nissan Altima from Windsor Nissan on 11/3. My salesman, Larry was extremely helpful and knowledgably about the Altima. I ended up going with the SV model as it had the features I wanted. Thank you Larry for all your help, I am loving my Altima!

Your feedback has been sent to Cars.com.

Customer Service
Buying Process
Quality of Repair
Overall Facilities

Shopped for a new car

Does recommend this dealer

Did make a purchase

Windsor Nissan responded to this review

December 4, 2014

Dear Rickey: Thank you for taking the time to leave us a review on Cars.com. We really appreciate your feedback regarding your experience at Windsor Nissan. I want to congratulate you on your new SV Altima. Please do not hesitate to contact us in the future if you need anything. Thank you, Windsor Nissan


1.0 out of 5.0

Poor customer service...No warranty of new car....

by from East windsor |

it is the worst dealer .... they treated you like a piece of garbage after you sign the papers, the only things that they care is sales.... the quality inspection is poor. I bought a brand new truck and the gps holder came broken... that happened one month ago an they couldn't repair. every time that I called to find out when would the piece arrive... none knows and the last time that I stopped to find out, their excuse was that the manager who was in charge of that department is no longer working with them...??? no computer, no system that track the piece order???? they depend on one person??? nobody to call me??? I spent sometime to write this, because I don't want somebody else has to go thru this.

Your feedback has been sent to Cars.com.

Customer Service
Buying Process
Quality of Repair
Overall Facilities

Shopped for a new car

Does not recommend this dealer

Did make a purchase

Windsor Nissan responded to this review

October 19, 2014

Claudia: Thank you for taking the time to post a review on Cars.com. We really appreciate your feedback. We have the order in for you. Tony our service manager will call you as soon as he gets an estimated time of arrival for the special order part. We are very sorry, but sometimes it takes longer for specific parts to come in. If you have any questions, you can call Tony our service manager at 609-448-1411. Again we are sorry for the delay. Thank you, Windsor Nissan


1.0 out of 5.0

Unhappy customer

by from north jersey |

I called about a vehicle on their website. They told me the vehicle was available i asked if there was any issues with Sid car no was there response. travel a hour to there location and there are no keys for this cars, Return the next day they cut keys sit down to make a deal sales person then tell me that there is a $2,000 disclaimer added to the price of the car. basically tell him i will give the original price cash. He comes back and say no and we cant make a deal. I then began to tell the sales person (Ivan) about my three day experience with him he said that he has 25 good reviews i said check latter his reply remember my name is (Jack) i will never return there or recommend them.

Your feedback has been sent to Cars.com.

Customer Service
Buying Process
Not Applicable
Quality of Repair
Overall Facilities

Shopped for a used car

Does not recommend this dealer

Did not make a purchase

Windsor Nissan responded to this review

October 19, 2014

David: Thank you for taking the time to leave us a review on Cars.com. We really appreciate all feedback from our customers. Our sales manager Amy, would love to speak to you regarding your experience. Please give her a call at 609-448-1411. Thank you, Windsor Nissan


5.0 out of 5.0

Purchasing a previously owned car

by from Pennington, NJ |

My husband and I recently purchased a previously owned car for our daughter. This was going to be her first car and we were anxious because we wanted it to be the right choice. As we drove into the lot we were greeted by salesperson Lawrence Kyser and from the very beginning we made us relax. He was very helpful throughout the entire process. Thank you Lawrence for all your help.

Your feedback has been sent to Cars.com.

Customer Service
Buying Process
Not Applicable
Quality of Repair
Overall Facilities

Shopped for a used car

Does recommend this dealer

Did make a purchase

Windsor Nissan responded to this review

September 2, 2014

Dear Andrea: Thank you for taking the time to post a review on Cars.com. We really appreciate your feedback. Please do not hesitate to contact us if you need anything in the future. We hope your daughter loves her first car! Thank you, Windsor Nissan


1.0 out of 5.0

They won't fix my AC got the car 3 days ago

by from Lawrence New Jersey |

I got the car 3 days ago the air condition stop working so I took the car in they didn't fix it and sent me away with my 21 month old baby in a hot car they sold me as good .i will never buy a car there again I called my lawyer to see if I can get the car back!!!

Your feedback has been sent to Cars.com.

Not Applicable
Customer Service
Not Applicable
Buying Process
Not Applicable
Quality of Repair
Not Applicable
Overall Facilities

Shopped for a used car

Came in for service or repair

Does not recommend this dealer

Did make a purchase

Windsor Nissan responded to this review

September 2, 2014

Dear Trini and Patrick: Thank you for taking the time to leave us a review on Cars.com. We really appreciate all feedback from our customers. Your vehicle is certified, having a 100,000 mile power train warranty. Unfortunately the AC is not covered under this warranty. We are sorry for any confusion the warranty coverage has caused. Congratulations on your vehicle!!! Thank you, Windsor Nissan


5.0 out of 5.0

robin t

by from Jersey City nj |

Just purchased previously owned for my daughters first car. The salesperson, Ivan Hay, provided what I must say was exceptional service. This was the most pleasant car buying experience I've ever had. So much so I am looking forward to returning to make my next purchase.

Your feedback has been sent to Cars.com.

Not Applicable
Customer Service
Buying Process
Not Applicable
Quality of Repair
Overall Facilities

Came in for service or repair

Does recommend this dealer

Did make a purchase

Windsor Nissan responded to this review

July 20, 2014

Robin: Thank you for taking the time to leave us a review on Cars.com. Congratulations on your vehicle. We wish you many happy miles with your vehicle. If you should ever need anything, please do not hesitate to contact us. Thank you, Windsor Nissan


1.0 out of 5.0

customer service?

by from Philly PA |

Recently bought a car here, buying process not bad/good. Issue is I have tried to contact them for info on plates and registration for car I bought. Left 3 messages, didn't get 1 call back. After all that, Operator kept sending me to voice mail, couldn't get 1 person to talk to me on the phone, just looking for a confirmation. Her response, nobody is responding to pages. So in 16 hours from the first message not 1 call back. Can't imagine what the customer service would be if I had a real problem.

Your feedback has been sent to Cars.com.

Customer Service
Buying Process
Not Applicable
Quality of Repair
Overall Facilities

Shopped for a used car

Does not recommend this dealer

Did make a purchase

Windsor Nissan responded to this review

April 11, 2014

To Disappointed? Thank you so much for taking the time to leave a review on cars.com. We try our best to respond to all messages within 24 hours. This is because of scheduling within our sales department. The person you called, may have been off that day. If you are still having questions regarding your plates, please contact John Mollicone, our sales manager. Thank you, I hope you issue was resolved. Windsor Nissan


5.0 out of 5.0

Windsor Nissan was very helpful.

by from Plainsboro NJ |

Windsor Nissan and Larry Williams sales were very helpful in the process of purchasing a vehicle. I am happy with the experience.

Your feedback has been sent to Cars.com.

Customer Service
Buying Process
Not Applicable
Quality of Repair
Overall Facilities

Shopped for a used car

Does recommend this dealer

Did make a purchase

Windsor Nissan responded to this review

March 20, 2014

Hi Chris! Thank you so much for taking the time to review us on Cars.com. We really appreciate the positive feedback. If you should ever need anything, please do not hesitate to contact us. Thank you, Windsor Nissan


(1-10 of 28 reviews)