Larry H Miller Nissan Corona

4.4 out of 5 4.4

Reviews

4.4 out of 5 4.4
166 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.

Read reviews that mention:

  • 5.0 out of 5
    April 27, 2020

    The sales man Marco and F n I Omar were amazing. Great customer service. The time was a little longer than expected however it was a pleasant time.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you! It has been a pleasure serving you. Quality customer service is always our number one priority, and we're happy to hear that we met your ex...pectations. Thank you again for choosing Larry H. Miller Nissan Corona, we look forward to having you as one of our valued customers for many more years to come! Lorraine Mason Owner Loyalty Manager

  • 5.0 out of 5
    April 13, 2020

    Perfect service Came in sat down before I knew my truck was done perfect service they told me truck was in good condition did recommend a service on my... next viso

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Robert, Thank you for the kind words for our service department! We look forward to sharing your compliments with them and don't hesitate to let us kn...ow if we can be of further assistance. Lorraine Mason, Owner Loyalty Manager

  • September 30, 2016

    Awsome expirence at corona Nissan great customer service I took my car to get serviced Scott and Robert where a great help answered every single question... I had !!! I will most definitely recommend my family and friends to them awsome job guys I left really satisfied

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    February 22, 2020

    They were very efficient and accommodated to me very well. The oil change and filter change process ran very smoothly and I would recommend them to other... people as well.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hello! Thank you for making us a part of your day. Your review is much appreciated. Stop by and see us if you need anything else down the road. - Lorr...aine Mason, Owner Loyalty Manager

  • 5.0 out of 5
    January 12, 2020

    I really like my Service Rep. Robert Gaska he has always helped me in the Past with my Other Cars. He is a very very Great Service Gentleman and he... is always very Polite to have and to know that he will always take good care of your Cars and needs. He will call you and let you know if their is anything that is wrong with your Car and to see if you want to fix it. I like how he called me to let me know that my Car is done on time. Please let Robert Gaska know how much I really do Appreciate his Loyalty to his Job and to his Company and his Customers. That I will make my Appointment with him each , every time I need my Car Service. Thank you Kelly Dunfee

    Not Applicable
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Friendliness
    Not Applicable
    Pricing
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for that great review! Robert and the team are always happy to take care of you and your vehicle. We will pass on your kind words to him! If... there¿¿¿s anything else that we can do for you, just let us know! We hope to work with you again in the future! - Lorraine Mason, Owner Loyalty Manager

  • 4.0 out of 5
    January 11, 2020

    They were great at squeezing me in for a same day appointment. They didn't have the part so had to keep the car overnight. The only bad thing was that... they said it would be ready between 10-11, which turned to 12:30, then 2:30 and then finally 3:30. So it was a little inconvenient to try and schedule a family member to fake me to pick up the car.

    Not Applicable
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Friendliness
    Not Applicable
    Pricing
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for your positive review! If there is anything else that we could have done to improve your visit, please don¿¿¿t hesitate to let us know. W...e hope to work with you again soon! - Lorraine Mason, Owner Loyalty Manager

  • 5.0 out of 5
    December 29, 2019

    Great service they explain all the work done in my vehicle. And explain me about the packages that they offer for the services . Thank you

    Not Applicable
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Friendliness
    Not Applicable
    Pricing
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thanks for the review! Should you need anything else, please let us know. - Lorraine Mason, Owner Loyalty Manager

  • 5.0 out of 5
    December 19, 2019

    I always have a great experience at Corona Nissan. Michael was friendly and helpful. He told me what services I needed with no pressure to do them all... at once. My car was clean and ready when promised.

    Not Applicable
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Friendliness
    Not Applicable
    Pricing
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thanks for choosing our dealership! Should you need anything else, please let us know. Best, Ken Kaiden G.M.

  • 5.0 out of 5
    November 20, 2019

    Raul. Who help us find the car that i wanted was so efficient in dealing with us and was able to find me the car. Very nice salesman and explain to me... everything that i want to know about the vehicle..very nice in dealing with his customers

    Not Applicable
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Friendliness
    Not Applicable
    Pricing
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for coming to see us at the dealership. We truly appreciate your review. Should you need anything else, please let us know. - Lorraine Mason..., Owner Loyalty Manager

  • 1.0 out of 5
    November 6, 2019

    They have the worst costumer service. Took 3 weeks to even get someone on the phone to get into the service department.. Then it took 3 hrs for my car... to be done and no one came to tell me it was finished

    Not Applicable
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Friendliness
    Not Applicable
    Pricing
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hello, thank you for reaching out and expressing your frustrations. We appreciate your support and want to do everything we can to keep it. Your pati...ence was much appreciated as we were attending to your vehicle. Should you have any additional concerns, please let us know. - Lorraine Mason, Owner Loyalty Manager, 951-405-0629

View More Reviews