New 877-454-6160 Dealer Website
Used 877-389-4762 Email Dealer
Service 877-468-9651

Thank you. Your email has been sent to the dealer.

Reviews

Average Ratings

4.2
Average based on 67 reviews.
  • Came in for one, bought two!

    Karim was the best. I live in FL and bought in MA because you can't get the service here that I did at home. From the minute I got on the lot, he ...


    Show Full Review

    Karim was the best. I live in FL and bought in MA because you can't get the service here that I did at home. From the minute I got on the lot, he was on top of things. He didnt try to upsell me. He was respectful of my needs. He knew his products well. My daughter was with me. She was looking at a used car elsewhere. He put her in a new Accent for the same price as a used car. She loves her Accent and I love my Elantra.

    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review
  • Used Car

    Everything about this dealership was great. I spent months looking for the car I wanted and when it popped up here they made the process so easy. ...


    Show Full Review

    Everything about this dealership was great. I spent months looking for the car I wanted and when it popped up here they made the process so easy. I was able to negotiate my price online and when I came in they honored it, didn't even try to reopen negotiations. I worked with John Shea and he was pleasant and knowledgeable. I will be back for all my car's needs.

    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review
  • Great place to buy a vehicle

    Was about to buy a GMC down the road but felt it wasn't a good enough deal plus we were made to wait for 2 hours as the salesman was too busy with...


    Show Full Review

    Was about to buy a GMC down the road but felt it wasn't a good enough deal plus we were made to wait for 2 hours as the salesman was too busy with others several times. Driving home we saw a GMC on RT 44 Hyundai's parking lot and turned around to check it out.. Ended up looking at a Hyundai Tucson and asked Eric Barros for information . What a breath of fresh air this sales rep and dealership is. We felt no pressure and were treated with respect. We will be returning tomorrow to make our purchase. He never said that this deal is only good for today like the other dealers have done. Eric makes the buying process a real pleasure. We highly recommend RT 44 Hyundai to anyone looking to purchase a vehicle. They are truly a 10 star dealership !

    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review
  • Hyundai dealers not set up for luxury car sales

    Made appointment with Rachel to look at new Equus. Told her the time I would be there.She told me "Make sure you ask for me when you get here" Got...


    Show Full Review

    Made appointment with Rachel to look at new Equus. Told her the time I would be there.She told me "Make sure you ask for me when you get here" Got there on time asked for her and was told she is just for internet. Never did meet her? No car was set up and no one had the details straight on the car I called about? Not getting the luxury feel here... So I had to start from scratch. Trying Hyundai as it seemed they have finally gotten their quality and service way up from days of old.Car I called about was in showroom with dead battery and boxed in by other cars. Why would you have your "Flagship Model" sitting in the showroom with a dead battery?( Red flag #1) I could not test the model I was interested in. Met a salesman very nice person and very helpful but did not know much about leasing. Test drove different model of the car I called about. I did like the test drive so I tried to work numbers with sales manager on the model I was interested in. Power trunk release was broken on this car and it only had a few hundred miles?? (Red flag #2) so while dealing with numbers I came close but they were going to try to get closer to my number. Gave them my phone and e-mail several times. No business cards were offered? (Red flag #3) Asked salesman to send me deal sheets we were working on. He agreed. Never sent them. So I called next day and girl who answered phone said she would have him call me the next day as he was off today...never heard from sales guy or manager or anyone for that matter again. ( Red flag #4)Trying to buy a top of the line rear wheel drive car that has been on the lot for over a year right before snow hits one would think they would hustle? Well as I currently have an Infiniti I know first hand going there is a totally different experience. Top notch sales and service. Hyundai has a good warrantee but from the service reviews I looked up on at least 10 different sites including this one(Red flag #5) it is very scary some of the issues people have had. What good is a warrantee if the car is in the shop all the time? Thought I would try something new but after this I am not getting the "warm and fuzzy" If Hyundai is looking to get into the luxury car game they need to get these cars out of the low end dealerships as people just do not want to put up with nonsense .Infiniti ,Acura and Lexus will all drive the car I want to my house on my time. I make appointment and drive 40 miles for dead battery?? Looking at MDX,QX70 or RX350 now to play it safe.

    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review
  • REVIEW FOR JOHN

    John was very helpful and friendly. He showed us several cars and answered any and all questions without hesitation. Nothing we asked seemed to bo...

    Dealer Response

    Dear Beatrize- Thank you for choosing Route 44 Hyundai as your choice dealer when it comes to buying a car. It is important to us that you were co...


    Show Full Review

    John was very helpful and friendly. He showed us several cars and answered any and all questions without hesitation. Nothing we asked seemed to bother him at all, and we asked many questions!

    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Dear Beatrize- Thank you for choosing Route 44 Hyundai as your choice dealer when it comes to buying a car. It is important to us that you were completely satisfied. We're glad to hear that our staff was very helpful and friendly, as well as being able to answer all your questions without hesitation. Thank you for your patronage. We welcome you back anytime! - Team Route 44 Hyundai.


    Hide Full Review
  • Awesome Service

    Paul Turner July 13,1915 I had a wonderful experience. Michael Teixiera bent over backwoods in helping me in the purchase of my new Hyundai. If yo...

    Dealer Response

    Dear Paul- Thank you for choosing Route 44 Hyundai as your choice dealer when it comes to buying a car. It is important to us that you were comple...


    Show Full Review

    Paul Turner July 13,1915 I had a wonderful experience. Michael Teixiera bent over backwoods in helping me in the purchase of my new Hyundai. If you are going to buy, a new car go to Route 44 Hyundai and ask for Michael.

    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Dear Paul- Thank you for choosing Route 44 Hyundai as your choice dealer when it comes to buying a car. It is important to us that you were completely satisfied. We're glad to hear that our staff was able to deliver a wonderful experience. Thank you for your patronage. We welcome you back anytime! - Team Route 44 Hyundai.


    Hide Full Review
  • Wonderful dealership

    Everyone at Rt 44 Hyundai has been helpful and great to deal with. I have always bought from Toyota but the value and quality of the Hyundai surpa...

    Dealer Response

    Dear Janet- Thank you for choosing Route 44 Hyundai as your choice dealer when it comes to buying a car. It is important to us that you were compl...


    Show Full Review

    Everyone at Rt 44 Hyundai has been helpful and great to deal with. I have always bought from Toyota but the value and quality of the Hyundai surpassed that of the Toyota we were looking at. Our sales person, Peter, is knowledgeable and helpful without any pressure. This was easily the most hassle free and pleasant car shopping experience I've ever had. We are now the very pleased owners of a Hyundai Genesis and it is a blast to drive! Thanks Peter and everyone at Rt 44 Hyundai!

    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Dear Janet- Thank you for choosing Route 44 Hyundai as your choice dealer when it comes to buying a car. It is important to us that you were completely satisfied. We're glad to hear that our staff was helpful and great to deal with. We're also happy to know our staff continues to deliver a hassle free and pleasant car shopping experience. Thank you for your patronage. We hope you continue to enjoy your new Genesis! - Team Route 44 Hyundai.


    Hide Full Review
  • New Car Purchase

    Jut bought new 2016 SantaFe!! Great job by Deave and the team at RTE 44 Hyundai, Thank You.

    Dealer Response

    Dear Roger- Thank you for choosing Route 44 Hyundai as your choice dealer when it comes to buying a car. It is important to us that you were compl...


    Show Full Review

    Jut bought new 2016 SantaFe!! Great job by Deave and the team at RTE 44 Hyundai, Thank You.

    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Dear Roger- Thank you for choosing Route 44 Hyundai as your choice dealer when it comes to buying a car. It is important to us that you were completely satisfied. Thank you for your patronage. Enjoy your new 2016 Santa Fe!- Team Route 44 Hyundai.


    Hide Full Review
  • Great service, easy transition!

    Hyundai Dave made everything so easy in order for me to transition into a brand new 2016 Hyundai Elantra. I would recommend him to anyone looking ...

    Dealer Response

    Dear Kristen- Thank you for choosing Route 44 Hyundai as your choice dealer when it comes to buying a car. It is important to us that you were com...


    Show Full Review

    Hyundai Dave made everything so easy in order for me to transition into a brand new 2016 Hyundai Elantra. I would recommend him to anyone looking to get into a new vehicle, and I would come back to work with him in a heartbeat!

    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Dear Kristen- Thank you for choosing Route 44 Hyundai as your choice dealer when it comes to buying a car. It is important to us that you were completely satisfied. We're glad to hear that our staff was able to make the transition into a newer vehicle easy and pleasant. Thank you for your patronage! - Team Route 44 Hyundai.


    Hide Full Review
  • Hyundai Dave

    Great service. Excellent presentation. Trading in my Santa Fe for a new Tuscon.

    Dealer Response

    Dear Luanne- Thank you for choosing Route 44 Hyundai as your choice dealer when it comes to buying a car and servicing. It is important to us that...


    Show Full Review

    Great service. Excellent presentation. Trading in my Santa Fe for a new Tuscon.

    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Dear Luanne- Thank you for choosing Route 44 Hyundai as your choice dealer when it comes to buying a car and servicing. It is important to us that you were completely satisfied. Thank you for your patronage. Enjoy your new Tucson! - Team Route 44 Hyundai.


    Hide Full Review