Jerry Seiner Chevrolet Cadillac

Inventory

See all 14 vehicles from this dealership.

Reviews

4.8
(741 reviews)

A dealership’s rating is calculated by averaging its lifetime reviews.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review
5.0

Great People to work with

Love My New Cadillac - Our sales guy Stene Rahl was awesome. The car looked amazing when we picked it up. He took a good long time to show us how all the bells and whistles work - super happy with our experience

Dealer response

Hi there, thank you so much for your positive comments about Jerry Seiner Chevrolet! We sincerely value your business and look forward to your next visit!

5.0

Seiner Cadillac Sales Manager Mike Maynes is a straight

Seiner Cadillac Sales Manager Mike Maynes is a straight shooter. His word is gold. Salesman George Sygnatowicz is extremely knowledgable and energetic and provides excellent service after the sale. I’m a repeat customer and they work hard to earn my business.

5.0

Mike and his Team at the Cadillac store are far above the

Mike and his Team at the Cadillac store are far above the competition. I have purchased cars from most of the dealers in the SLC area and none hold a candle to the way they take care of us. Thanks!

3.0

This dealership posts vehicles on their website that have

This dealership posts vehicles on their website that have already been pre sold to other customers. So they waste your time. They want you to call so they can sell or order you one. Unethical practices. I would buy from them. If they are not transparent, then how can you trust them with anything else? You have have to watch your transactions every step of the way so you don’t get screwed over. Don’t take their words, watch the contract closely. I would. It recommended this dealership. In addition, I called on this vehicle two days prior and they said they would answer my questions and call me back. I received no response for 48 hours.

Dealer response

I’m so sorry for the confusion and frustration this has caused. As much as we rely on technology and training to provide customers with consistent, up-to-date information, we deeply regret when breakdowns like this occur. I can’t speak for the specific situation but in general, our inventory changes daily. Jerry Seiner Team Cadillac

5.0

First Class Service

Michael Collins was there to help. This was our second cadillac and he didn"t disappoint us. We have the XT5 and are very pleased with it and the service we received from Michael

Dealer response

Hi, thanks for highlighting some of our staff who helped make this such a great experience! We hope to see you soon!

5.0

Was nervous till I had Mary help.

Was looking for a car and was really nervous about the whole process. Mary Tebbs was a huge help and made it all so much easier than I thought it would be. Just had a really positive attitude and eased any tensions I had. Thank you.

Dealer response

Hi there, we are very happy to have provided you with such a positive experience! We look forward to your next visit! Take care!

5.0

Mike Maynes Someone that cares for your Safety !!!

I worked with Mike Maynes. He really cared about getting me into an afforable Safe care. . Really Nice Person. I would go talk right to Mike.

Dealer response

Hi, thank you for your kind review; we are happy to pass along your comments to Mike here at Jerry Seiner Chevrolet! Please don't hesitate to reach out to us if there's anything more we can do! Take care!

1.0

SCAM ADS on Cars.com

I found an ad for a 2022 Corvette with a sales price of $84,500. VIN 1G1YB2D45N5109501. Stock # CC22017. There is a VIN and Stock number in the ad but the car does not exist and you must be on a list for a new Corvette and must build your own, which makes the sales price of this fictitious car another fraudulent practice. Perhaps I should bill them my hourly rate for having to deal with this crap for over a half hour of texting and then calling. Scam

Dealer response

Thank you for taking the time to provide your opinion. Scam or Gm pushes Pre-in Transit inventory to our website? We do appreciate you making us aware of your experience. We strive to provide excellent, accurate customer service and we apologize for the inconvenience this may have caused for you. Jerry Seiner Team Chevrolet

5.0

Mary Tebbs

Mary Tebbs was an absolute pleasure to work with. She was so professional and funny, and I can’t wait to work with her again! If you need a new or used car, ask for Mary Tebbs!

Dealer response

Hi, it's our commitment to ensure quality customer care by providing comfortable and relaxing facilities as well as friendly and professional service to our guests. Please come see us for any future needs.

1.0

I have had a $2000.00 deposit almost 1 year ago to...

I have had a $2000.00 deposit almost 1 year ago to purchase a new Escalade well north of $100,000.00 for my Montana home. They waited to tell me that if it was going to Montana they charge and additional $5000.00 solely because it's not be kept in utah - now the smart thing to do was tell me this when I gave deposit almost a year ago- this is unethical business practice - any person with a brain there would have told me this prior- Mary Tebbs is whom I dealt directly with - shame on you for saying nothing until vehicle came in - Folks if u too want to be misled by Mary- look no further - I just wish I had seen all the bad reviews

Dealer response

Jason, Thank you for your review. I’m sorry to hear you had a frustrating experience, but I really appreciate you bringing this issue to my attention. Jerry Seiner Team Cadillac

Consumer response

Then: when u said you would refund my $2000.00 deposit- u tried to charge me an additional $2,000.00 more- how incompetent are you people?!!!!!!!! Cleary indicative of your shady sales tactics . On a scale of 1-10- publicly tell us all how bad your service has been on this Transaction from start to finish.

Read all 741 reviews