New 866-559-7716 Dealer Website
Used 888-406-3066 Email Dealer
Service 888-628-3909

Thank you. Your email has been sent to the dealer.

Reviews

Average Ratings

4.5
169 lifetime reviews.
  • Service 1st

    What a pleasant car shopping experience I had with Gabriel Gavrilenko help. Service 1st is what I received from Gabriel. His customer service is...

    Dealer Response

    You should always feel important. Without you, there's no us. We are glad you stopped here as well. You leaving happy, makes us happy and lets us ...


    Show Full Review

    What a pleasant car shopping experience I had with Gabriel Gavrilenko help. Service 1st is what I received from Gabriel. His customer service is beyond what I received at the other four car dealerships I visited that week. He was attentive and devoted to finding the right car on your lot for me and he did in the color I wanted. I am so glad I stopped at your location because I was on my way to another car dealership. Thanks to Gabriel, I felt important at Clearwater Toyota!

    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    You should always feel important. Without you, there's no us. We are glad you stopped here as well. You leaving happy, makes us happy and lets us know we are doing things right. Thank you.


    Hide Full Review
  • Great place to buy a new car

    Had an excellent experience, working with Willie Brown. He was very polite and friendly, and did not make us feel pressured at all. He was very ac...


    Show Full Review

    Had an excellent experience, working with Willie Brown. He was very polite and friendly, and did not make us feel pressured at all. He was very accommodating in helping us review different vehicles, and was able to get us exactly the car we wanted, the way we wanted. I would absolutely recommend requesting to work with Willie Brown if you need a car.

    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review
  • mister K. Powell

    100% Satisfied with purchasing my new 2017 Tacoma, Tim (Huggy) was an outstanding salesperson with great knowledge of his product......THANK YOU ...

    Dealer Response

    Thank you for the wonderful review Mr. Powell! We are thrilled to read you had a wonderful experience while purchasing your 2017 Tacoma. We will p...


    Show Full Review

    100% Satisfied with purchasing my new 2017 Tacoma, Tim (Huggy) was an outstanding salesperson with great knowledge of his product......THANK YOU HUGGY!!!! My hats off to Brice Moll for making the finance process easy. I will recommend Clearwater Toyota. Thank you Regards, K. Powell

    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for the wonderful review Mr. Powell! We are thrilled to read you had a wonderful experience while purchasing your 2017 Tacoma. We will pass along your praise to Tim and Brice. They will be happy to hear they made your experience informative and easy. Thank you for your business and we appreciate your recommendation.


    Hide Full Review
  • Great Experience

    Walter was a very friendly and helpful salesman. He explained everything to me and got the price of the car down to what I wanted. I got a great...

    Dealer Response

    Pamela, thank you for the wonderful review. We are proud to read Walter met your highest standards during your car-buying visit. We will pass alon...


    Show Full Review

    Walter was a very friendly and helpful salesman. He explained everything to me and got the price of the car down to what I wanted. I got a great car for a great price.

    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Pamela, thank you for the wonderful review. We are proud to read Walter met your highest standards during your car-buying visit. We will pass along your praise to him. He will be proud to hear he made your visit wonderful. Thank you for your business and we look forward to working with you again.


    Hide Full Review
  • Warning! This dealership lies,lies,lies!

    Warning! This dealership is made up of liars! Bought 2007 4Runner. The overall experience was very unprofessional, filled with untruths, and fe...

    Dealer Response

    DJ, we apologize for the experience you had with our dealership and we understand your frustration. We would love the opportunity to speak with yo...


    Show Full Review

    Warning! This dealership is made up of liars! Bought 2007 4Runner. The overall experience was very unprofessional, filled with untruths, and felt like the old stereotype of slippery car salesmen. Please allow me to list some examples: • The price of the car was listed and described several different ways. On cars.com it was $14,492, price tag on car was $15,991 less $1,000, or $14,991. The negotiations were based on the $14,991. The sales manager said,” it was priced wrong and it should be $13,991 when we questioned the price compared to cars.com.” • While negotiating the price we were told the dealership purchased the car at $11,500 (trade value is $9,700) and that they took another $2,000 loss on the new car that they sold to that same gentleman. (Why did he tell me this, is that my problem?) He also said,” that the dealership put $1,700 in repairs on the 4Runner,” (when we researched the work done it was more like $500) This should not impact what we pay for the vehicle and we felt this was a very unprofessional way to negotiate. • We were told that the tires were new and cost $325 each, after research we learned they were $132 each. • They also told us they could sell the car in Africa for $25,000. (Why do I care, last I checked prices we pay are in America?) • We left for lunch so the finance department could get the paperwork ready for us and when we returned over an hour later the gentleman was standing in the reception area waiting for us. We went to his office to sign papers and the majority of them were blank and he asked me to fill them out. What? I do not like signing blank forms and he couldn't even explain what I was signing. I have NEVER seen anything so unprofessional. My wife is a CPA and she questioned the sales tax. I hope and pray it is handled correctly because we cannot register the car in state without proof that our state received their money. We have yet to receive this paperwork. Are you getting the picture? I really could go on, but I think this makes my point. The Sales Associate Approval Form listed: Exterior - "No major paint issues," While there is a blister on the hood and major peeling on the front grille. The estimated cost from a local Toyota dealer to repair is $787.94. Interior -“Free of Smell” I asked for the rugs to be washed because the car smelled and was very dirty inside, yet the dealer said, “ to have detailed it at the cost of $145.00.” What a Lie! All I got was a car wash and a two second vacuum in the back. Food was left under the seat when I got home to clean it. . As I mentioned, the negotiations were anything but professional. The sales manager kept putting comps quickly before us and then taking them away trying to show we were getting a good deal. When we left and did research on our own we feel he was being deceptive and showing us comps that weren't really comparable. According to our research, the car should have a vehicle price that was much lower. My suggestion is to take your time and walk away from dealerships like this! Buy a car and have it shipped much easier to do, and by all means stay away from this one. Contacted the General Manager he said, “We got a good deal.” Thanks for your help, DJ

    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    DJ, we apologize for the experience you had with our dealership and we understand your frustration. We would love the opportunity to speak with you and to learn more about the experience you had. If you do not mind contacting Kellan Schneider, our General Sales Manager, at 727.799.1234 x1112, he would love to speak with you and hopefully we can mend our relationship. Thank you.


    Hide Full Review
  • warranty dashboard replacement

    Very fast securing the replacement, and terrific customer service.

    Dealer Response

    Thank you for the wonderful review! We are pleased to read of the amazing customer service you had and that you are back on the road again.


    Show Full Review

    Very fast securing the replacement, and terrific customer service.

    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for the wonderful review! We are pleased to read of the amazing customer service you had and that you are back on the road again.


    Hide Full Review
  • Clearwater Toyota never forgets!

    Clearwater Toyota never forgets that you have a choice. I have been a Toyota Car Owner for about 20 years and have worked exclusively with Clear...

    Dealer Response

    Kathy, thank you for the wonderful review! We are blown away by your loyalty and we thank you for always choosing us to be your dealership of choi...


    Show Full Review

    Clearwater Toyota never forgets that you have a choice. I have been a Toyota Car Owner for about 20 years and have worked exclusively with Clearwater Toyota for the last 10 years - and never been disappointed from the sales process, to repair and maintenance to advice!

    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Kathy, thank you for the wonderful review! We are blown away by your loyalty and we thank you for always choosing us to be your dealership of choice. We thank you for your business and we are proud to have met your highest standards.


    Hide Full Review
  • Great sales experience with Mark Roth.

    Great sales experience with Mark Roth. Prompt, professional, and courteous response to all inquiries. Overall a great experience. Highly recomm...

    Dealer Response

    Ed, thank you for the outstanding review. We will pass along your praise to Mark. He will be thrilled to hear he made you visit exceptional. Thank...


    Show Full Review

    Great sales experience with Mark Roth. Prompt, professional, and courteous response to all inquiries. Overall a great experience. Highly recommended.

    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Ed, thank you for the outstanding review. We will pass along your praise to Mark. He will be thrilled to hear he made you visit exceptional. Thank you for your business and your recommendation.


    Hide Full Review
  • Kristina h

    Service was great. A lot of help from jay and joe Sclafani. Made the process smooth. You sometimes question the car industry, and they took the so...

    Dealer Response

    Kristina, thank you for the awesome review. We strive to provide exceptional service and we are proud of Jay and Joe for upholding your highest st...


    Show Full Review

    Service was great. A lot of help from jay and joe Sclafani. Made the process smooth. You sometimes question the car industry, and they took the sour taste out of my mouth. Great job

    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Kristina, thank you for the awesome review. We strive to provide exceptional service and we are proud of Jay and Joe for upholding your highest standards. We will pass along your praise to them!


    Hide Full Review
  • Treat you like family

    I when to do a trade they gave me what I was looking for and help me to get another car. I was going through financial difficulties and had a low...

    Dealer Response

    Mariel, thank you for the review! We are proud that our team was able to help you purchase a Toyota and treated you like family. We will pass alon...


    Show Full Review

    I when to do a trade they gave me what I was looking for and help me to get another car. I was going through financial difficulties and had a low Credit score they didn't gave up on us and try all they could and more. They made us feel comfortable and didn't judge. This is my 3rd car from that dealership and I will continue Going there thank you Clearwater Toyata ¿

    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Mariel, thank you for the review! We are proud that our team was able to help you purchase a Toyota and treated you like family. We will pass along your praise to them all. They will be thrilled to hear they made your experience a great one!


    Hide Full Review