Crest Cadillac of Birmingham

Thank you. Your email has been sent to the dealer.

Share 
Sales 8:30 AM - 6:00 PM
Service 7:30 AM - 1:00 PM
Mon 8:30 AM - 6:00 PM
Tue 8:30 AM - 6:00 PM
Wed 8:30 AM - 6:00 PM
Thu 8:30 AM - 6:00 PM
Fri 8:30 AM - 6:00 PM
Sat 8:30 AM - 6:00 PM
Sun Closed
Mon 7:30 AM - 6:00 PM
Tue 7:30 AM - 6:00 PM
Wed 7:30 AM - 6:00 PM
Thu 7:30 AM - 6:00 PM
Fri 7:30 AM - 6:00 PM
Sat 7:30 AM - 1:00 PM
Sun Closed
{{currentIndex + 1}} of 6

Reviews

3.7
7 lifetime reviews.
  • Anthony Phillips

    I contacted this dealership with a service problem and time constraints due to my profession. Brian Fields, (service rep.) and entire service dept...


    Show Full Review

    I contacted this dealership with a service problem and time constraints due to my profession. Brian Fields, (service rep.) and entire service dept. went above and beyond to assist me and get me to my scheduled deadline. The staff was very courteous. Really great to experience service and appreciations of this level these days. Will definately buy there when my current CTS4 is traded in. Thanks Crest and Brian, the class was appreciated.

    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review
  • BUYER BEWARE

    BUYER BEWARE!! Please do not buy a vechicle from their used car department unless you want a hunk of junk! My husband and I purchase a Tahoe that ...

    Dealer Response

    We are very sorry about this, htherwebb, and we can appreciate the frustration this must cause. Our records indicate that you were recommended to ...


    Show Full Review

    BUYER BEWARE!! Please do not buy a vechicle from their used car department unless you want a hunk of junk! My husband and I purchase a Tahoe that supposedly passed their "all point inspections" that ended up breaking down within three months of us purchasing the vechicle. Crest Cadillac WOULD NOT work with us in any shape, form or fashion. We had put less than 5,000 miles on the vehicle and had barley made it past the first oil change. Not matter how good of a deal it seems do NOT purchase a vechicle from this place it is not worth it!

    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We are very sorry about this, htherwebb, and we can appreciate the frustration this must cause. Our records indicate that you were recommended to get a warranty several times throughout the sales process, as this was an 'as-is' vehicle. We do check our used vehicles to the best of our abilities, but they can and do break down. Again, we are very sorry and would love to be able to provide some resolution for you.


    Hide Full Review
  • Excellent buying experience

    A thoroughly pleasurable experience. Greeted, welcomed generously by all. Sales representative and credit manager both calm, low keyed, methodical...


    Show Full Review

    A thoroughly pleasurable experience. Greeted, welcomed generously by all. Sales representative and credit manager both calm, low keyed, methodical, tactful, helpful, cooperative and thorough. The entire process was without stress, anxiety and pressure. No sense of hidden agendas or manipulation. A professional organization.

    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review
Read All Reviews

Service & Repair

About Our Dealership


Here at Crest Cadillac of Birmingham, we devote ourselves to helping and serving each customer to the best of our ability. It is our honor to have you come in and drive the car of your dreams home today!to-date and accurate information, which our customers
We offer the most modern and convenient access for up-have come to expect and rely on for their entire auto needs. Please call,email or visit us today with all of your automotive needs.

""We add to the pleasure of owning a Cadillac""