Rectangle 48
Sales 8:00 AM - 8:00 PM
Service 7:00 AM - 6:00 PM

Serra Chevrolet Hours

Sales

Monday

8:00 AM - 8:00 PM

Tuesday

8:00 AM - 8:00 PM

Wednesday

8:00 AM - 8:00 PM

Thursday

8:00 AM - 8:00 PM

Friday

8:00 AM - 8:00 PM

Saturday

8:00 AM - 8:00 PM

Sunday

Closed

Service

Monday

7:00 AM - 6:00 PM

Tuesday

7:00 AM - 6:00 PM

Wednesday

7:00 AM - 6:00 PM

Thursday

7:00 AM - 6:00 PM

Friday

7:00 AM - 6:00 PM

Saturday

7:00 AM - 3:00 PM

Sunday

Closed

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since August 2010

Welcome to Serra Chevrolet in Bartlett, Tn. Serra Bartlett is part of the Serra Automotive Group that was founded in Gra

...

nd Blanc, MI in 1973 by Albert M. Serra. He began with a single Chevy store and a simple customer first philosophy. Within 5 years, Al Serra Chevrolet achieved Top Five dealership status in the United States and, in the process, fine-tuned a solid formula for growth and an unquenchable passion for success. In 1984, the Serra Family came South to Bartlett, TN. Almost 30 years later, Serra Chevrolet is proud to be the #1 Chevy Dealership in the Mid-South.

"Serra's Got It!"

Service

Brake Replacement

$99.95 and up*

Oil, Filter Change

$29.95 and up*

RepairPal Certification

  • Warranty - At least a 12,000-mile / 12-month warranty on parts and labor.
  • Price - Fair prices, measured by comparing them to the RepairPal Price Estimator.
  • Technician Quality - Technicians and advisors are properly trained, retained, and certified for quality.
  • Customer Satisfaction - A verified collection of valid online dealer reviews to demonstrate exceptional service quality.

Reviews

4.0 out of 5 4.0
356 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.
  • 1.0 out of 5
    November 7, 2018

    I took my car in for an oil change; they did not reset the light, broke my spoiler in the front, left grease spots all over my door and interior, then... parked my car next to 2 xxx vehicles in the common customer area......no acted as if they cared! NEVER USE SERRA SERVICE DEPT.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi, thank you for bringing this matter to our attention. We regret that you had a negative experience, and will use this as an opportunity to improve.... I know you spoke with our Service Manager and she did apologize and offered to do a complete detail on your vehicle (you declined), along with addressing with our technician. The part that was broken she also offered to order and replace, but you stated you were not sure if you had done this or not so you declined. I do want to apologize for this happening and can assure you we do take this personal and will make sure our entire team is aware so that we can minimize any errors in the future. Paul Householder- GM

  • 1.0 out of 5
    June 15, 2017

    CALLED SAT. MORNING TO MAKE APPT. FOR MY CAR THAT WAS PURCHASED FROM SERRA & STILL UNDER WARRANTY. SERVICE PERSON PICKED UP PHONE, TOOK MY NUMBER & STATED... I WOULD BE CALLED RIIGHT BACK . ONE HOUR LATER NO CALL .I CALLED BACK & AGAIN PUT ON HOLD BY SERVICE PERSON. FINALLY PICKED UP. I EXPLAINED MY CAR SERVICE LIGHT WAS ON & HAD STARTING PROBLEMS. I TOLD SERVICE REP. NEED APPT. & HAD TO HAVE THE CAR BACK BY WED DUE TO GOING OUT OF TOWN FOR A WEEK. ARRIVE AT DEALER ON MON. TOLD THEM AGAIN I HAVE TO HAVE CAR BACK BY WED. I CALL TO CHECK ON TUES. EVENING & WAS TOLD THE CAR HAD NOT BEEN LOOKED AT. I CALL BACK THE NEXT MORNING & WAS TOLD CAR STILL NOT LOOKED AT. THE SERVICE GUY TOLD ME THEY WOULD NOT BE ABLE TO LOOK AT CAR & I WOULD HAVE TO PICK UP. I OFFERED TO DELAY MY TRIP ANOTHER DAY & SEE IF THEY COULD FIX ON THUR. THE SERVICE TOLD ME MOST LIKELY THEY WOULD NOT DUE TO BACK UP. THEY HAD UP TO 3 FULL DAYS TO LOOK AT MY CAR. IT WAS LIKE THEY JUST DID NOT CARE. CALLED JIM CARRAS CHEV. & EXPLAINED THE SITUATION. TOOK TO JIM CARRAS WED AFTERNOON & IT WAS FIXED THE NEXT DAY. THEY MET ME AT MY CAR, OFFERED ME A DRINK KNEW WHAT MY PROBLEM MOST LIKELY WAS ON THE SPOT. GUESS WHERE I WILL BUY MY NEXT TRUCK & CAR.NOT SERRA.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    4 people out of 4 found this review helpful. Did you?
  • October 4, 2017

    Friendly folks a joy to deal with Fred white was a great salesman

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    April 15, 2017

    My purchase at Serra was one of my best experiences purchasing a car. There was no pressure and they were easy to work with on the price. The car had an... issue with the AC that we did not discover until after we took delivery. My salesman Anthony Keys and the sales manager took great care of me and resolved the issue the next business day. People in the service department were friendly as well.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    April 12, 2017

    Rick was so helpful and he was patient with any questions I had about buying my new car. I will definitely be back!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    April 11, 2017

    I love the fast, friendly, and efficient service that I received. I have had my truck for over 12 years, and Serra keeps me on the road.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    April 7, 2017

    They are very fast and friendly I love taking my car and truck down there for service. The service manager is the best.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    April 6, 2017

    I will come back it was excellent even the person that attended me went all the way to were I was to. Notifying everything

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    April 6, 2017

    Richard creel is a stellar salesman and person all around, very professional and hasty. Very very good service. And jim, hes handled all my car purchases... in the past, not excluding this one. Yall have a great team at Serra. I will definately be back when i get another vehicle

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    April 5, 2017

    Very relaxed, professional environment, easy to think and make a good decision around. Everyone knew there job and did it quietly and efficiently

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
View More Reviews