Laria Chevrolet Buick

3.4 out of 5 3.4
Rectangle 48
Sales 9:00 AM - 6:00 PM
Service 8:00 AM - 6:00 PM

Laria Chevrolet Buick Hours

Sales

Monday

9:00 AM - 8:00 PM

Tuesday

9:00 AM - 6:00 PM

Wednesday

9:00 AM - 6:00 PM

Thursday

9:00 AM - 8:00 PM

Friday

9:00 AM - 6:00 PM

Saturday

9:00 AM - 4:00 PM

Sunday

Closed

Service

Monday

8:00 AM - 6:00 PM

Tuesday

8:00 AM - 6:00 PM

Wednesday

8:00 AM - 6:00 PM

Thursday

8:00 AM - 6:00 PM

Friday

8:00 AM - 6:00 PM

Saturday

8:00 AM - 2:00 PM

Sunday

Closed

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since June 2002

Since the 1940's, we have been a family owned new and pre-owned Chevrolet and Buick dealership for Medina and Wayne Coun

...

ty. For over 70 years, Laria Chevrolet Buick has been a part of the Rittman, Ohio community and has provided high quality Chevrolet and Buick cars, trucks and SUVs to the city of Akron, OH. Our Northern Ohio dealership's extensive inventory of new and used Chevrolet and Buick cars, trucks, and SUVs is online for your convenience. Whether you're looking for the new Chevy Silverado, a Buick Lucerne, or a Chevy Malibu in Akron, Laria can attend to all your vehicle purchase needs.

Service

Oil, Filter Change

$29.95 and up*

Wheel Balance

$49.95 and up*

Tire Rotation

$10 and up*

Oil, Filter Change (Premium)

$39.95 and up*

RepairPal Certification

  • Warranty - At least a 12,000-mile / 12-month warranty on parts and labor.
  • Price - Fair prices, measured by comparing them to the RepairPal Price Estimator.
  • Technician Quality - Technicians and advisors are properly trained, retained, and certified for quality.
  • Customer Satisfaction - A verified collection of valid online dealer reviews to demonstrate exceptional service quality.

Reviews

3.4 out of 5 3.4
310 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.

Read reviews that mention:

  • 1.0 out of 5
    August 20, 2019

    Found truck on cars.com and send a request for information asking if there was any room on price since I was 2 hours away and did not want to waste my... time. Got the email response in a timely manner but just wanted to know when I could come look at it. I had to ask 3 times if the price was firm before I got an answer that "the price is the price". I also asked for pictures of any rust on the truck and was sent a link to the same pictures that were online. Asked for pictures of the bed and if it had a 5th wheel hitch and they were too lazy to go look and see. Truck looked nice and a fair price but I'm not wasting my time with people who can't be bothered to go look in the bed of a truck.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    3 people out of 3 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hello, we pride ourselves on providing exceptional service, so we are disappointed to hear that your visit with us was anything less than satisfactory.... Please reach out to us at (330) 485-6934 when you can so we can address this situation directly. Thank you and have a great day.

  • 5.0 out of 5
    January 30, 2019

    My husband and I bought a Chevy Silverado two weeks ago from Laria. We drove almost 3 hours to the dealership and the customer service was phenomenal!... The staff stayed late, despite closing at 8pm, to ensure we had the best interest rate and were satisfied with our purchase. We would definitely buy from this dealership in the future! Highly recommend! Dan in finance was amazing!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hello, we're happy to hear you had such a positive experience with our team! Thanks again for taking the time to leave us this information about your ...recent visit. Take care!

  • October 10, 2016

    My experience was positive, I was greeted promptly upon entering the service department. The gentleman explained the process and time period required to... complete the service. He was even able to go above and beyond my expectations and replaced my defective wiper blades under the vehicle's warranty. He was very professional and just a good guy. No hidden surprises and a pleasant experience all around. The complementary Wi Fi service helped the wait time go by quickly. I have not ever been to a dealership that has treated me to this level of service and personal care. Thank's to all at Laria Buick Howard Hillier

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    November 28, 2018

    Bad experience! Adam quoted a price that went up $1000 once I went in person and I don't live close. I questioned that his price was correct!! He repeatedly... assured it was. I worked w/him abt 2 weeks on the deal and he stuck to the price he quoted until I got there in person!

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    3.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We really do want to earn your business but some where along the way in the different vehicles we calculated "over 12 days" a vehicle was selected wit...hout a sunroof. We did honor our price but the sunroof is a $1,000 extra option. Sorry for the misunderstanding. We truly did not intend to mislead you in any way.

  • 1.0 out of 5
    November 23, 2018

    Went in to lease a new truck. Got a better deal elsewhere. However, I did put a deposit on the truck at Laria. Since I bought elsewhere, Joe Laria refuses... to return my calls, berated me on the phone and I have no return on my deposit. Got more for my money elsewhere and not paying nearly as much. Crooks, cheats and liars. I'll never refer anyone to this dealership again. Hey Joe, people who go to your dealership work hard for thier money, but I guess that really doesn't matter to you.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    2.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    0 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi Steve. On Thursday the 15th of November we made a deal on a new Silverado and scheduled delivery for Saturday the 17th. We did take a security depo...sit because we were bringing in a unique 2018 Silverado for you from another dealer which we got on Friday the 15th. We did uphold what you asked us to do by bringing in the vehicle that we agreed upon. You did call us Saturday the 16th to tell us you bought a vehicle elsewhere the morning of the scheduled delivery. I do want to address that we are not crooks, cheats or liars. We do our very best for our customers with honesty and integrity. I called and left you two messages to refund your deposit. I can't begin any refund of a security deposit without your credit card number.... Joe Laria

  • 5.0 out of 5
    September 21, 2018

    I actually completed a deal over text messages with Casey before I even arrived. I told him what I could spend and what I wanted for my trade and he made... it work! I also added a few things to my truck and the service department was excellent. I traveled almost 50 miles to get the salesperson and service I was looking for. I had turned down offers over a 3-year period that I just could not afford until Casey did everything he could to sell me my truck. I cannot say enough about this dealership. If you can't work with Casey and the service manager, you can't work with anyone. Really genuine good guys.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    July 27, 2018

    Great experience the dealers at the dealership were amazing made me feel welcomed and good. The cars they had were great to there were great used cars... in good shape at low prices

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 4.0 out of 5
    May 16, 2018

    Did not end up purchasing this vehicle but the staff was easy to work with and communication was consistent. I would recommend them to other consumers.

    4.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    January 13, 2018

    Y had a good expérience contacting Laria. Andrew Lefevre offered a quick and quality responses to my questions. Unfortunately the car was sold between... I received the answer and I recontacted the dealer.

    Not Applicable
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    October 29, 2017

    I located the vehicle I ended up purchasing from Laria Chevy/Buick on Cars.Com. I made initial contact two months prior to my purchase, as the initial... inquiry was several months prior to my current lease was up. Casey and Joe were understanding of this, however they followed up periodically to make sure any questions I had were answered. Ultimately their professionalism earned them my business. The price was unbeatable, and the customer service was second to none!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
View More Reviews