Thank you. Your email has been sent to the dealer.

Reviews

Average Ratings

4.9
760 lifetime reviews.
  • Happy Customer

    Very Happy with my experience at George Matic Chevrolet. I bought a used Cadillac Escalade,I talked to a guy named Matt on phone when I seen add ...


    Show Full Review

    Very Happy with my experience at George Matic Chevrolet. I bought a used Cadillac Escalade,I talked to a guy named Matt on phone when I seen add for Escalade,he was very helpful with what I wanted to know about the truck. We set up a day for me to one look at it. When I got there I seen Salesman Dan Bible,we want for a test drive talked about the truck,he was very courteous & patient while I was Looking over vehicle,explaining to me what I wanted to know about truck,I would recommend this dealership to anybody. Thank you. I love this truck!!!

    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review
  • Matick Chevrolet number 1

    Best experience in buying a car thus far. Great facilities, great selection of new and used cars. Salesmen and women that care.


    Show Full Review

    Best experience in buying a car thus far. Great facilities, great selection of new and used cars. Salesmen and women that care.

    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review
  • Car Repair

    My service rep Roland was thee absolute best! I was having a little trouble with identifying a sound coming fr my car. He rode around the parking ...


    Show Full Review

    My service rep Roland was thee absolute best! I was having a little trouble with identifying a sound coming fr my car. He rode around the parking lot with me to hear it for himself and asked a ton of question to get to the root cause. I will forever go staight to him because I know hes going to take care of me!

    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review
  • Always a pleasant experience

    I always feel well taken care of at Matick. Everyone is customer focused.


    Show Full Review

    I always feel well taken care of at Matick. Everyone is customer focused.

    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review
  • Service department

    Got a oil change... service was fast and employee 's were courteous.


    Show Full Review

    Got a oil change... service was fast and employee 's were courteous.

    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review
  • Experience

    We had a great experience. All of our questions were answered honestly.


    Show Full Review

    We had a great experience. All of our questions were answered honestly.

    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review
  • Battery replacement

    Awesome. Promised on time. Late hours of operation appreciated.


    Show Full Review

    Awesome. Promised on time. Late hours of operation appreciated.

    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review
  • Great service, new facilities

    Our salesman was wonderful and was able to get us what we wanted at the right price, went to same guy in less than three weeks and purchased a sec...


    Show Full Review

    Our salesman was wonderful and was able to get us what we wanted at the right price, went to same guy in less than three weeks and purchased a second vehicle from them. Highly recommend this dealership.

    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review
  • Mr.Hill

    Stacey L. Hill from Chicago. I was looking for a new 2017 Z06 chevy corvette and saw one on line at George Matick Chevrolet black rose exterior ...

    Dealer Response

    Stacey, thank you for your kind words about your experience getting your amazing new 2017 Corvette Z06! We are so honored to have worked with you...


    Show Full Review

    Stacey L. Hill from Chicago. I was looking for a new 2017 Z06 chevy corvette and saw one on line at George Matick Chevrolet black rose exterior with jet black interior. I purchased the vehicle on April 18, 2017. I was treated like family during the whole process. Rodney Smith and Greg helped me during the process. Based on my experience I have friends and coworkers that want to purchase corvettes from this dealership. I love the fact they store there corvettes inside and out of the elements.

    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Stacey, thank you for your kind words about your experience getting your amazing new 2017 Corvette Z06! We are so honored to have worked with you and earned your trust. We know that purchasing a vehicle from so far away is a big decision and we are sincerely appreciative that we earned the opportunity with you. It was our pleasure to assist you, and thank you so much for the positive review!


    Hide Full Review
  • Unhappy with business

    I purchased a used vehicle on March 6, 2017. Also a 3 year warranty with it. Engine light comes on March 16, 2017. Take to dealership march 17, 20...

    Dealer Response

    Mr. Montgomery, thank you for your feedback. After we discussed this situation with you, we offered to repair the vehicle for free or offered to ...


    Show Full Review

    I purchased a used vehicle on March 6, 2017. Also a 3 year warranty with it. Engine light comes on March 16, 2017. Take to dealership march 17, 2017. Only to be informed that the repairs needs wasn't covered under warranty, and would cost $1346 out of pocket. So how ironic you buy a car, 10 days in engine lights on and repair not covered, and it's $1346 before first car notes due. Leaves me to believe dealership cleared the engine light, and sold vehicle, knowing the light would return on after sell of vehicle, then it would be on customer to pay for it. I find it hard to believe after 150 engine light comes on all of a sudden. Dealership I'm sure knew about it and cleared code and sold knowing the warranty wouldn't cover the repairs anyway, cause if it was something that would be covered, they would of fixed from jump cause customer would have warranty to cover it. Left messages for dealership manager and service manager was suppose to get in touch with me to see what can be done if anything. Neither one has reached out. I guess too busy selling more lemons.

    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Mr. Montgomery, thank you for your feedback. After we discussed this situation with you, we offered to repair the vehicle for free or offered to allow you to return the vehicle with no charge or recourse. We know that you elected to return the vehicle, which we understand given the issue. Please know that communication with you is important, and that we will continue to work to make sure all Managers, in Service and our Sales Departments work together to solve issues like yours in a timely manner, working together.


    Hide Full Review