Skip to main content

Progressive Chrysler Jeep Dodge RAM

3.8
(1,195 reviews)
Sales hours:
Service hours:
View all hours
Sales Service
Monday 9:00am–9:00pm 7:30am–7:00pm
Tuesday 9:00am–6:00pm 7:30am–5:30pm
Wednesday 9:00am–6:00pm 7:30am–5:30pm
Thursday 9:00am–9:00pm 7:30am–5:30pm
Friday 9:00am–6:00pm 7:30am–5:30pm
Saturday 9:00am–5:00pm 7:30am–12:00pm
Sunday Closed Closed
2017 consumer dealer award View 2 awards
2017 consumer dealer award 2016 consumer dealer award
New (330) 236-0469 (330) 236-0469
Used (330) 236-4459 (330) 236-4459
Service (330) 423-4682 (330) 423-4682

Inventory

See all 437 vehicles from this dealership.

About our dealership

This seller has been on Cars.com since April 2023.
Progressive Auto Group is a 4th generation family owned dealership that has been part of the community for over 75 years.

Located in Massillon OH we treat the needs of each individual customer with paramount concern. We know that you have high expectations and as a car dealer we enjoy the challenge of meeting and exceeding those standards each and every time. Allow us to demonstrate our commitment to excellence!

Service center

Phone number (330) 423-4682

Service hours

Monday
7:30am–7:00pm
Tuesday
7:30am–5:30pm
Wednesday
7:30am–5:30pm
Thursday
7:30am–5:30pm
Friday
7:30am–5:30pm
Saturday
7:30am–12:00pm
Sunday
Closed

Reviews

3.8
(1,195 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review
5.0

Definitely did a great job on our jeep wrangler recall.

Definitely did a great job on our jeep wrangler recall. Kevin was great to work with.

5.0

Definitely did a great job on our jeep wrangler recall.

Definitely did a great job on our jeep wrangler recall. Kevin was great to work with.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Came in for service or repair
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Thank you for your feedback and 5-star review Christopher. We appreciate your business and look forward to working with you again in the future.

Show full review
5.0

Mr kerrry and Mr night were great salesman.

Mr kerrry and Mr night were great salesman. The service I received was exceptional. I would highly recommend this place to buy your next vehicle.

5.0

Mr kerrry and Mr night were great salesman.

Mr kerrry and Mr night were great salesman. The service I received was exceptional. I would highly recommend this place to buy your next vehicle.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Thank you for sharing your experience and 5-star review. Your recommendation means the world to us and we look forward to the opportunity to serve you, or any friends and family you might refer, in the future. We hope you enjoy your new vehicle!

Show full review
5.0

Took my Jeep in for speaker repair; dealt with Kane

Took my Jeep in for speaker repair; dealt with Kane during the process. He was professional and had me taken care of in 30 mins with a loaner vehicle waiting. While the speaker was being repaied, they also fixed the recall that I had been waiting for parts on. So far, so good!

5.0

Took my Jeep in for speaker repair; dealt with Kane

Took my Jeep in for speaker repair; dealt with Kane during the process. He was professional and had me taken care of in 30 mins with a loaner vehicle waiting. While the speaker was being repaied, they also fixed the recall that I had been waiting for parts on. So far, so good!

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Came in for service or repair
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Thank you for your feedback and 5- star review. We appreciate you taking the time to share your experience. We value your business and look forward to working with you again soon.

Show full review
1.0

Terrible experience never buy a car from here.

Terrible experience never buy a car from here. I drove from another state 4 hours and it took this place 45 days to send me my title. I followed up time after time for absolutely no one to call me back. The owner Tim, The manager Dean and Salesperson Maria all collected their money and never helped me or called me back about my missing title. Beware as this dealership illegally sells cars they don't have the titles too.

1.0

Terrible experience never buy a car from here.

Terrible experience never buy a car from here. I drove from another state 4 hours and it took this place 45 days to send me my title. I followed up time after time for absolutely no one to call me back. The owner Tim, The manager Dean and Salesperson Maria all collected their money and never helped me or called me back about my missing title. Beware as this dealership illegally sells cars they don't have the titles too.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Sorry to hear that you were not happy with your experience. Customer service is very important to us, so your feedback means a lot. The 45 day return on your title is standard as there is quite a bit of paperwork to handle and processes that need to be followed. We do apologize for the lack of communication. If there is anything we can do to help you in the future, please feel free to reach out to us directly.

Show full review
5.0

This last recall service went very well.

This last recall service went very well. I was in and out in no time.

5.0

This last recall service went very well.

This last recall service went very well. I was in and out in no time.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Came in for service or repair
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Thank you for your feedback and 5- star review! We appreciate your business.

Show full review
5.0

Thankyou Candice for everything you did when l came for

Thankyou Candice for everything you did when l came for my oil change. You let me know everything that was going on with my car. I appreciate you. Thankyou Brenda Johnson

5.0

Thankyou Candice for everything you did when l came for

Thankyou Candice for everything you did when l came for my oil change. You let me know everything that was going on with my car. I appreciate you. Thankyou Brenda Johnson

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Came in for service or repair
  • Did not make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Thank you for sharing your experience and your 5 star review. We appreciate your business!

Show full review
1.0

If I could give a negative I would!

If I could give a negative I would! My husband was in contact with sierra for 2 weeks on a vehicle they kept telling us was getting the 120 point inspection....this jeep was getting things done to it to fix it that they was hiding! My husband asked for any dings scratches blemishes beforehand BEFORE us driving there with our two children as to not waste our time! Terrible place we drove over 1 hour and a half to get there the car was sideswiped or something there was curbrash the interior was missing trim pieces, floor mat stained red, looked like body work done, scratches and mind you I noticed they raised the price over $4000!!! THE night before we drove there they said they would honor the price my husband screenshot it for when we first looked into it. This place is crooked! Scam scam!! Buyer beware!!! They knew what they had and was trying to screw us!!

1.0

If I could give a negative I would!

If I could give a negative I would! My husband was in contact with sierra for 2 weeks on a vehicle they kept telling us was getting the 120 point inspection....this jeep was getting things done to it to fix it that they was hiding! My husband asked for any dings scratches blemishes beforehand BEFORE us driving there with our two children as to not waste our time! Terrible place we drove over 1 hour and a half to get there the car was sideswiped or something there was curbrash the interior was missing trim pieces, floor mat stained red, looked like body work done, scratches and mind you I noticed they raised the price over $4000!!! THE night before we drove there they said they would honor the price my husband screenshot it for when we first looked into it. This place is crooked! Scam scam!! Buyer beware!!! They knew what they had and was trying to screw us!!

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did not make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

So sorry to see you were unhappy with your experience with us! Always hate to see a 1 star review.  We value our customers and their trust in us is very important to us. We have passed your feedback along to management, and this will be addressed. Please feel free to reach out to discuss further if needed. Thank you so much for your business and your time. 

Show full review
1.0

Beware lady's moms daughters woman

I recently had my car in here for recalls and I just want everyone to be aware I have just got my attorney on board with the assault and battery tht the service salesmen has done to me . He bullied me and grabbed me by my wrist as well as used his body against me to take control of my car he turned my car off took my key and locked me out of my vehicle. I have a bruised wrist this swelled and I told everyone inside that he was getting physically and nobody did anything. I even wrote a email nobody will get back to me. Putting hands on a customer what kind of people do you have working there . I'm going today to file with Massillon police charges and showing my wrist to them. I refuse to let him get away with this and to think you allow this is unheard of. I'm need to c stop him from hurting another mother daughter ect. While progressive pushes this under the rug don't c even have decently to contact me. Please lady's mom's woman stay away. I will be posting this experience every platform ect possible. As well as my lawsuit that I will b filing. I spent 45 mins waiting for someone to helpe with this guy that took possession of my car and my only safety I had during this time of being bullied and this man touching me a violent way. Beware

1.0

Beware lady's moms daughters woman

I recently had my car in here for recalls and I just want everyone to be aware I have just got my attorney on board with the assault and battery tht the service salesmen has done to me . He bullied me and grabbed me by my wrist as well as used his body against me to take control of my car he turned my car off took my key and locked me out of my vehicle. I have a bruised wrist this swelled and I told everyone inside that he was getting physically and nobody did anything. I even wrote a email nobody will get back to me. Putting hands on a customer what kind of people do you have working there . I'm going today to file with Massillon police charges and showing my wrist to them. I refuse to let him get away with this and to think you allow this is unheard of. I'm need to c stop him from hurting another mother daughter ect. While progressive pushes this under the rug don't c even have decently to contact me. Please lady's mom's woman stay away. I will be posting this experience every platform ect possible. As well as my lawsuit that I will b filing. I spent 45 mins waiting for someone to helpe with this guy that took possession of my car and my only safety I had during this time of being bullied and this man touching me a violent way. Beware

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Came in for service or repair
  • Did not make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Show full review
1.0

I was ripped off from day one .

I was ripped off from day one .Beware the manager salesman and Maria and service manager .. I came in every one seemed nice to nice but something didn’t feel right .Maria was so overly friendly and it was Creepy . I agreed to a deal of 28000 for a car and for them to throw in the undercoat and finish coat the car . They agreed to the deal .had a black markie . Had me signing this stuff with a black Markie . Maria told me 3 times go home and put papers in a desk . I went home looked over the papers . My worst nightmare had happened . I was ripped off . I was charged 28000 for car . Then charged $1495 on top of that . And only wanted to give me i. Interior coat and not the undercoat .I said I want my money back ! I don’t want that . I had to call them for a month to get my money back for that . Ended up paying full price for the car Took them 40 days to send my title . I had to end my vacation 2 days early because of expired tags. So I took the loss and excepted I had to pay 28000 for the car . With my my dads money who had just passed away . He wanted me to have a new car .I was his caregiver . They ripped me off .A 65 year old disabled woman ! Took advantage of me to the fullest . I’m hard at hearing and seeing . Then the outside trim on passenger door fell off . They told me I had 4 month’s warranty left . The back I interior carpet was coming up . I was almost in a car accident with my grandkids because of this trim . I have tried to talk to them and get them to fix it . They said this car is not under warranty and wasn't t under warranty when I drove it off the lot . It had 31000 miles on the car . I do not recommend this car dealer at all . I was ripped off and they would not even look at the car . I been in the hospital all this stress is horrible . I never dreamt they would do a senior citizen like this .Run as fast as you can . I gave them plenty of time to make things right .sad thing is it wouldn’t have cost them over 100 to fix that trim . I’m going to be leaving feedback everywhere I can and take them to small claims court . And let the Attorney General no what they did to me

1.0

I was ripped off from day one .

I was ripped off from day one .Beware the manager salesman and Maria and service manager .. I came in every one seemed nice to nice but something didn’t feel right .Maria was so overly friendly and it was Creepy . I agreed to a deal of 28000 for a car and for them to throw in the undercoat and finish coat the car . They agreed to the deal .had a black markie . Had me signing this stuff with a black Markie . Maria told me 3 times go home and put papers in a desk . I went home looked over the papers . My worst nightmare had happened . I was ripped off . I was charged 28000 for car . Then charged $1495 on top of that . And only wanted to give me i. Interior coat and not the undercoat .I said I want my money back ! I don’t want that . I had to call them for a month to get my money back for that . Ended up paying full price for the car Took them 40 days to send my title . I had to end my vacation 2 days early because of expired tags. So I took the loss and excepted I had to pay 28000 for the car . With my my dads money who had just passed away . He wanted me to have a new car .I was his caregiver . They ripped me off .A 65 year old disabled woman ! Took advantage of me to the fullest . I’m hard at hearing and seeing . Then the outside trim on passenger door fell off . They told me I had 4 month’s warranty left . The back I interior carpet was coming up . I was almost in a car accident with my grandkids because of this trim . I have tried to talk to them and get them to fix it . They said this car is not under warranty and wasn't t under warranty when I drove it off the lot . It had 31000 miles on the car . I do not recommend this car dealer at all . I was ripped off and they would not even look at the car . I been in the hospital all this stress is horrible . I never dreamt they would do a senior citizen like this .Run as fast as you can . I gave them plenty of time to make things right .sad thing is it wouldn’t have cost them over 100 to fix that trim . I’m going to be leaving feedback everywhere I can and take them to small claims court . And let the Attorney General no what they did to me

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
3 people out of 3 found this review helpful.
Dealer response

Very sorry to hear that you were unhappy with your experience. Thank you for your feedback and your patience as we investigate this situation. We hope to have the opportunity to earn back your business in the future.

Show full review
1.0

bought my 2019 Jeep Cherokee in November of 2022.

bought my 2019 Jeep Cherokee in November of 2022. I was so excited to buy it and the gentleman who helped me buy it was amazing and so nice. I have always done the normal routine maintenance on my own vehicles so in March I took it to the dealership service department for the mechanic to show me where everything was located for an oil change and the location of BOTH batteries in my car because the auto Stop/Start was not working properly, I also asked them to rotate my tires. I also asked that they kept me informed of everything they were doing because I told them I didn’t want anything extra stuff done to my vehicle. I was NOT informed of anything going on and then was called and told my vehicle was done and the bill was going to be a little over $2,000. I almost cried and asked how could that be. They wanted to charge me $600 for a battery that I replaced myself for $100. Fast forward to this past week, September 19th, 2023, I took my car in after having it looked at by 2 other certified mechanics, who told me my Front Right Wheel Bearing was going bad and need to be replaced. I was astonished because the car has 53,000 miles on it there was no reason for it to go bad. Two days after dropping it off (Thursday) and telling them my warranty covered my wheel bearing being replaced they called me to tell me that they got my warranty company to pay for the Rear Left Wheel Bearing, the Front Left Wheel Bearing, and the Front Stabilizer Bar/Link, all good to replace but not what I took it in to get replaced. I was told that my warranty company approved me having a rental car but when the dealership found out I was 20 they didn’t want to give me the rental car, they wanted it to be in my co-signers name and information, I don’t have a co-signer on my car. So it was in my name and my moms information, even though my warranty company knew I was 20 and still approved me for it. Once I was finally given the rental car I was parts should be in by Friday and hopefully the car would be done by Saturday and they would keep me up to date on progress. Once I drove off the lot with the rental I never heard from them again, until Monday morning when I received the call my car was done and my warranty company covered the Rear Left Wheel Bearing, the Front & Rear Stabilizer Bars/Links, all fine but not what I was told was being replace on Thursday or what I took my vehicle in to get replaced. I was told my mom didn’t have to be there to give the rental car back, so I drove it back myself, since it was in my name and I was dropping it off to get my car back I didn’t see an issue with it. I was also lied to and told by progressive that my warranty could only be accepted at the dealership I bought my car at and now in my warranty it strictly states that Progressive is never allowed to touch my vehicle again and I can take it to any certified mechanic that accepts my warranty. Not even 24 Hours after I got my car back it started making the same noise it was when I took it in to get the Front Right Wheel Bearing replaced. I WILL NEVER BUY ANOTHER VEHICLE FROM PROGRESSIVE! WORST COMPANY EVER!

1.0

bought my 2019 Jeep Cherokee in November of 2022.

bought my 2019 Jeep Cherokee in November of 2022. I was so excited to buy it and the gentleman who helped me buy it was amazing and so nice. I have always done the normal routine maintenance on my own vehicles so in March I took it to the dealership service department for the mechanic to show me where everything was located for an oil change and the location of BOTH batteries in my car because the auto Stop/Start was not working properly, I also asked them to rotate my tires. I also asked that they kept me informed of everything they were doing because I told them I didn’t want anything extra stuff done to my vehicle. I was NOT informed of anything going on and then was called and told my vehicle was done and the bill was going to be a little over $2,000. I almost cried and asked how could that be. They wanted to charge me $600 for a battery that I replaced myself for $100. Fast forward to this past week, September 19th, 2023, I took my car in after having it looked at by 2 other certified mechanics, who told me my Front Right Wheel Bearing was going bad and need to be replaced. I was astonished because the car has 53,000 miles on it there was no reason for it to go bad. Two days after dropping it off (Thursday) and telling them my warranty covered my wheel bearing being replaced they called me to tell me that they got my warranty company to pay for the Rear Left Wheel Bearing, the Front Left Wheel Bearing, and the Front Stabilizer Bar/Link, all good to replace but not what I took it in to get replaced. I was told that my warranty company approved me having a rental car but when the dealership found out I was 20 they didn’t want to give me the rental car, they wanted it to be in my co-signers name and information, I don’t have a co-signer on my car. So it was in my name and my moms information, even though my warranty company knew I was 20 and still approved me for it. Once I was finally given the rental car I was parts should be in by Friday and hopefully the car would be done by Saturday and they would keep me up to date on progress. Once I drove off the lot with the rental I never heard from them again, until Monday morning when I received the call my car was done and my warranty company covered the Rear Left Wheel Bearing, the Front & Rear Stabilizer Bars/Links, all fine but not what I was told was being replace on Thursday or what I took my vehicle in to get replaced. I was told my mom didn’t have to be there to give the rental car back, so I drove it back myself, since it was in my name and I was dropping it off to get my car back I didn’t see an issue with it. I was also lied to and told by progressive that my warranty could only be accepted at the dealership I bought my car at and now in my warranty it strictly states that Progressive is never allowed to touch my vehicle again and I can take it to any certified mechanic that accepts my warranty. Not even 24 Hours after I got my car back it started making the same noise it was when I took it in to get the Front Right Wheel Bearing replaced. I WILL NEVER BUY ANOTHER VEHICLE FROM PROGRESSIVE! WORST COMPANY EVER!

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Came in for service or repair
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Our sincerest apologies that you were not happy with your experience! Our management team is investigating the situation. We truly appreciate your feedback.

Show full review
See all 1195 reviews