Dyer Chevrolet of Fort Pierce

Contact seller

By clicking here, you authorize Cars.com and its sellers/partners to contact you by text/calls which may include marketing and be by autodialer. Calls may be prerecorded. You also agree to our Privacy Statement. Consent is not required to purchase goods/services.

We value your privacy. Cars.com Privacy Statement

3.9
(427 reviews)
Visit Dyer Chevrolet of Fort Pierce
Sales hours:
Service hours:
View all hours
Service Sales
Monday 7:30am–5:30pm 8:30am–7:00pm
Tuesday 7:30am–5:30pm 8:30am–7:00pm
Wednesday 7:30am–5:30pm 8:30am–7:00pm
Thursday 7:30am–5:30pm 8:30am–7:00pm
Friday 7:30am–5:30pm 8:30am–7:00pm
Saturday 8:30am–2:00pm 9:00am–6:00pm
Sunday Closed Closed
New (772) 577-2486 (772) 577-2486
Used (772) 577-2485 (772) 577-2485
Service (772) 618-4432 (772) 618-4432

Inventory

See all 105 vehicles from this dealership.

Special offers

See all special offers

About our dealership

This seller has been on Cars.com since December 2021.
If you're looking for a new Chevy or a used car near Stuart then start your search at Dyer Chevrolet Fort Pierce. We offer a huge variety of the most popular new models including the Silverado Equinox and Traverse as well as popular models from other manufacturers. If you're not sure which model suits you best? Our sales team will work with you to figure out what you need from a vehicle and show you the best fit for you. Visit us today and take a test drive.
Dyer Chevrolet Serving Ft. Pierce FL and all nearby surrounding cities.
EXPERIENCE THE DYER DIFFERENCE!

Service center

Phone number (772) 618-4432

Service hours

Monday
7:30am–5:30pm
Tuesday
7:30am–5:30pm
Wednesday
7:30am–5:30pm
Thursday
7:30am–5:30pm
Friday
7:30am–5:30pm
Saturday
8:30am–2:00pm
Sunday
Closed

Reviews

3.9
(427 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review
5.0

Great sales experience

Freddie my sales associate was outstanding. Everything was smooth and a very all around good experience.

Dealer response

We're happy to hear you had such a positive experience with our team! Our team strives to deliver an excellent experience, and are glad you found this to be the case during your visit. If you have further needs or questions, please reach out!

5.0

Excellent Dealership

Was a pleasure doing business with them. Was a good and easy experience bringing my car in for my oil change.

Dealer response

Megen, we are very happy to have provided you with such a positive experience! If you have any further questions, please give us a call. We're always happy to help!

2.0

Make sure you check the backup camera grid lines!

If you are looking to purchase a 2022 Chevy Traverse, make sure you check the backup camera grid lines before you sign on the dotted line. I did not, and I am sorry I didn't as the grid lines are virtually non-existent. I have gone back to Dyer with this issue and they said I would have to contact GM directly. I did. They said I would have to go back to Dyer. I contacted GM again and offered to pay for the change to get the gird lines bold and visible. They again sent me back to the dealer. This time the dealer said there is nothing they can do about it. I think I need some heavy duty intervention. Check first!!! Don't be sorry like I am!

Dealer response

Hi, we work hard to provide a fantastic experience to everyone. It's discouraging to see that you had a negative experience. Please contact us at (772) 461-4800 when you have an opportunity, and we will be more than happy to try and turn your experience around.

2.0

If you are looking to purchase a 2022 Chevy Traverse,

If you are looking to purchase a 2022 Chevy Traverse, make sure you check the backup camera grid lines before you sign on the dotted line. I did not, and I am sorry I didn't as the grid lines are virtually non-existent. I have gone back to Dyer with this issue and they said I would have to contact GM directly. I did. They said I would have to go back to Dyer. I contacted GM again and offered to pay for the change to get the gird lines bold and visible. They again sent me back to the dealer. This time the dealer said there is nothing they can do about it. I think I need some heavy duty intervention. Check first!!! Don't be sorry like I am!

1.0

They sold me Dyer coverage without even asking or telling

They sold me Dyer coverage without even asking or telling me what it was. The salesman Jon was horrible and lied about the whole deal. I paid over $600 for this coverage that I found out is only for air in my tires and tint if it doesn’t have it already. Don’t buy here they are horrible.

5.0

Dyer Chevy Ft Pierce experience

Fred Ritter at Dyer Chevy in Ft Pierce made entire process easy and fun. Showed me exact truck I was looking for and gave me all my options

Dealer response

Hello, we're happy to hear you had such a positive experience with our team! If you have any further questions, please give us a call. We're always happy to help!

4.0

Oil change

Dealer provided quick appointment for oil and tire rotation

Dealer response

Hello, we're happy to hear you had such a positive experience with our team! If you have any further questions, please give us a call. We're always happy to help!

3.0

2yrs to receive a new corvette if you order today.

2yrs to receive a new corvette if you order today. I did not order the car. All Fl Chevy dealers are selling Corvettes for far more than what is listed on your web site. They are asking 10 to 30 k over MSRP for a new vet

5.0

Buying a new car

The salesman was great, the process was quick and he answered all my questions

Dealer response

Hi, we're glad everything was completed quickly and to your satisfaction! If you have any further questions, please give us a call. We're always happy to help!

5.0

Great Customer Service

I had a great experience at Dyer Chevrolet, Ft. Pierce. I would highly recommend to friends/family and will purchase from them again in the future.

Dealer response

Hi, thank you for your kind review; we are happy to pass along your comments to the team here at Dyer Chevrolet Fort Pierce! Your recommendation means so much to us and we're so happy to have earned it. Thank you again for taking the time to let the world know about your positive experience. Have a great day!

See all 427 reviews