Bubba Oustalet Chevrolet Cadillac

Contact seller

By clicking here, you authorize Cars.com and its sellers/partners to contact you by text/calls which may include marketing and be by autodialer. Calls may be pre-recorded. You also agree to our Privacy Statement. Consent is not required to purchase goods/services.

We value your privacy. Cars.com Privacy Statement

4.3
(13 reviews)
Visit Bubba Oustalet Chevrolet Cadillac
Sales hours: 8:00am to 6:00pm
Service hours: 7:30am to 5:30pm
View all hours
Service Sales
Monday 7:30am–5:30pm 8:00am–6:00pm
Tuesday 7:30am–5:30pm 8:00am–6:00pm
Wednesday 7:30am–5:30am 8:00am–6:00pm
Thursday 7:30am–5:30am 8:00am–6:00pm
Friday 7:30am–5:30am 8:00am–6:00pm
Saturday 7:30am–1:00pm 8:00am–4:00pm
Sunday Closed Closed
New (337) 393-7013 (337) 393-7013
Used (337) 393-7012 (337) 393-7012
Service (337) 246-5671 (337) 246-5671

Inventory

See all 46 vehicles from this dealership.

About our dealership

This seller has been on Cars.com since August 2016.
We're worth the short drive from Lake Charles Lafayette Abbeville Sulphur and Baton Rouge! We'll even deliver the vehicle to you if you live or work within a 300 mile radius! Bubba Oustalet Chevrolet Cadillac doesn't just sell cars we actually help people. Come find out why our customers always say they feel like FAMILY!
WE DON'T JUST SELL CARS WE ACTUALLY HELP PEOPLE - WE WILL DELIVER

Service center

Phone number (337) 246-5671

Service hours

Monday
7:30am–5:30pm
Tuesday
7:30am–5:30pm
Wednesday
7:30am–5:30am
Thursday
7:30am–5:30am
Friday
7:30am–5:30am
Saturday
7:30am–1:00pm
Sunday
Closed

Reviews

4.3
(13 reviews)

A dealership’s rating is calculated by averaging its lifetime reviews.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review
4.8

I love dealing with my local dealership and...

I love dealing with my local dealership and friends. Service is so much easier when I can drop my car and get a ride to work on time

5.0

Exceptional Service

Exceptional service. Great pricing! I would recommend them to everyone.

Dealer response

Thanks! We always want to hear back from our clients and we're glad you had such a positive experience with us! We hope to be of service to you again in the future.

5.0

Service

Very friendly and helpful. I had my car serviced and fixed my taillight because of moisture in it.

Dealer response

Hi, we're happy to hear we were so friendly and helpful during your service visit. We look forward to seeing you again soon! Take care!

2.7

Poor customer service

It has been my experience when dealing with the service department that they need a total reorganization to improve customer service. The service at the Chevrolet and Cadillac dealership in Jennings does not favorably compare with other service departments that I have dealt with in other cities. There is little coordination between the parts and service personnel to show when a part has been received for a service. They fail to notify the customer that the part has been received so the customer can schedule their vehicle in for the required service. When talking to the service representatives, their reply is that they are too busy and understaffed to follow up on each customer. The parts department doesn?t always inform the service department that the part has been received. So the customer keeps waiting to be called by the service department. This call is usually not made. I would hope the management at the Jennings Chevy dealership make a change on how the service department operates to provide better customer service in the future. A larger service department would help tremendously.

2.0

dudes

went to 2 vehicles and walked off the lot with none. one was shown on internet and sold when i got there and one was half taken apart when i got there. since i was traveling a distance, i could have been notified about either one of the situations.

Dealer response

Thank you for taking the time to share your valuable feedback with us, we are not happy to hear that you did not have a great experience. We apologize for the experience that you had. That is not the type of service we strive to provide. Please reach out to me directly at (kathryn@oustaletchevy.com, 337-393-7013) and we will attempt to rectify the situation. Again, I personally would like to apologize for the way you were treated. Thank you, Bubba Oustalet Cadillac Chevrolet

2.2

not that good.

every one is available to talk before purchase, since they overcharge me on purchase and now they are always busy and cant get in touch with anyone.

5.0

Bubba Oustalet Chevrolet Cadillac is the best

The whole purchase process was truly enjoyable. Great staff! The service department is even open on saturdays! Worth the drive!

5.0

Robert Gaspard

The people were very nice and got work done fast and with no issues will return the next time .. and I drove from a different town where our dealership is horrible..

5.0

Easiest purchase ever, great staff

Great service. Knowledgeable friendly. Would recommend to everyone Not the typical stereotype car dealer "|"

5.0

Woody

Very customer friendly! Over exceeded my expectations. All personal i encountered during my visit made me feel welcome and assisted me with my reasons for the visit without ever making me uncomfortable or forced to do anything other than what i was there for, i would recommend this dealership to everyone without hesitation

Read all 13 reviews