North County Buick Cadillac GMC

4.8
(278 reviews)
Sales hours: 8:30am to 9:00pm
Service hours: 7:00am to 6:00pm
View all hours
Sales Service
Monday 8:30am–9:00pm 7:00am–6:00pm
Tuesday 8:30am–9:00pm 7:00am–6:00pm
Wednesday 8:30am–9:00pm 7:00am–6:00pm
Thursday 8:30am–9:00pm 7:00am–6:00pm
Friday 8:30am–9:00pm 7:00am–6:00pm
Saturday 9:00am–8:00pm 8:00am–4:00pm
Sunday 10:00am–7:00pm Closed
(760) 432-4040 (760) 432-4040

Inventory

  • No photo available
    Cadillac Certified
    2018 Cadillac XT5
    29,196 mi.
    $34,546 $1,302 price drop
    CPO Warrantied
  • No photo available
    Cadillac Certified
    2018 Cadillac XT5
    37,470 mi.
    $31,738
    CPO Warrantied
  • No photo available
    Cadillac Certified
    2018 Cadillac XT5
    49,798 mi.
    $31,939 $1,057 price drop
    CPO Warrantied
  • No photo available
    Cadillac Certified
    2019 Cadillac Escalade
    39,959 mi.
    $65,994
    CPO Warrantied
  • No photo available
    Cadillac Certified
    2018 Cadillac CTS
    39,896 mi.
    $34,470
    CPO Warrantied
  • No photo available
    Cadillac Certified
    2019 Cadillac XT4
    12,406 mi.
    $39,998 $479 price drop
    CPO Warrantied
See all 6 vehicles from this dealership.

About our dealership

This seller has been on Cars.com since September 2017.
North County Buick GMC is the premier Escondido GMC and Buick dealer in Escondido with a commitment to exceptional customer service. Your hometown dealer in Escondido showcases a comprehensive selection of new certified pre-owned and pre-owned GMC trucks and SUVs along with genuine GM parts and reliable service maintenance for your vehicle. If you are looking for a leading Poway or San Marcos Buick or GMC dealer come see us today in Escondido! We also serve Carlsbad GMC and Buick customers for all their vehicle needs.

Service center

Phone number (760) 432-4040

Service hours

Monday
7:00am–6:00pm
Tuesday
7:00am–6:00pm
Wednesday
7:00am–6:00pm
Thursday
7:00am–6:00pm
Friday
7:00am–6:00pm
Saturday
8:00am–4:00pm
Sunday
Closed

Reviews

4.8
(278 reviews)

A dealership’s rating is calculated by averaging its lifetime reviews. Includes reviews from DealerRater

1.0

Selling damaged cars as new car

They delivered us a new lease and the car came damaged from accident . Stay away from them I just dispute the charge on them !

Dealer response

We are sorry you are not happy with the fit of your door, we are happy to inspect the vehicle at your convenience.

1.0

Bamboozled and was scammed by this dealer. Beware

I purchased a used 2017 gmc sierra 1500 SLT crew cab 4x4 om memorial day weekend of 2019 since then this truck has been a night mare with transmission jolting problems and loud popping noise when you turn the steering wheel at a slow speed and the engine has a sewing machine sound and the engine shakes and jitters and the paint on this truck looks like it had some kind of repairs looks like they did some kind of Mickey mouse paint job at their facility on this truck. With in a week I took it to their service department and they are a joke, they told me that that's how gmc sound and that jolting problem with the transmission that they reset it and that it should go away and that the steering popping sound was that it wasn't lubricated so they lubricated it and that that should do it and they sent me on my way...... by the time I got to my house all the issues and problems were still there the transmission jolting the popping on the steering wheel from turning it and everything else....I have tried to reach out to the general manager and they just give me this BS that hes not there or that hes in a meeding mainly lying. The whole sales managing and service managing are a complete joke and scammers......I recommend to anyone do not buy a used vehicle here or bring your vehicle to the service department.....I believe this dealer is purchasing at auction damaged vehicles and repairing them at their service and body shop department then reselling them to the public knowing they have issues and are not to par. BEWARE OF THIS DEALER!!!! FRAUD AND SCAMMERS.....DO NOT SPENT YOUR HARD EARNED MONEY HERE....I'M MAKING A REPORT ALSO WITH THE B.B.B AFTER I GET OFF FROM WORK TODAY

Dealer response

I'm sorry you feel that we not did not resolve your concerns with your GMC Sierra. I understand you are directly in contact with the manufacturer. We are a reputable business and take pride in what we do. Our top priority is making sure our customer's vehicles are safe for them, their friends, and their families. I am sincerely sorry to hear you both feel otherwise. Please give our Service Manager, Jim Spotts a call at 760-432-4040

1.0

Unsatisfied

Bought a new 2019 yukon xl at north county Buick gmc. Waited over 1 week to receive the vehicle from another dealership. Never recieved the vehicle! I was told they sold it to someone else! Breach of contract? xxx!

Dealer response

Thank you for your feedback. We absolutely strive to provide our customers with an efficient and professional service experience, so we are disappointed to hear that yours was not up to par. Please contact us at (760) 515-3511 to discuss your concerns, as your satisfaction is of utmost importance to us.

1.0

...dealer bamboozled me

I purchased my lease end of February... was supposed to get a refund of my overpayment. The dealer sent the finance company less my overpayment, yet has not given me a refund or clarified or adjusted my contract. I have called and left messages, emailed the general manager, floor manager, and the salesperson. No response.

Dealer response

Sharon, it's upsetting to hear that you did not receive the top-notch service we strive to provide. We would like to work towards a resolution, so if you are willing, please reach out to us at (760) 432-4040 to discuss this further.

5.0

REPAIR

EXCELLENT SERVICE. Larry was helpful in getting our splash protection pan repaired. We were also able to ha ve a loaner car to use. We are from out of town and appreciated the good service.

Dealer response

Richard, we are so pleased you enjoyed your visit to North County GMC Buick Cadillac! Please let us know if there is anything else we can do for you; we are more than happy to help!

5.0

Great Service!

I was very pleased that Jeremy responded to my issue so quickly and completely satisfied with my overall visit.

Dealer response

Sheldon, thank you for taking the time to leave us feedback. Wishing you a great day until the next time we meet.

5.0

Excellent Customer Service

Dealership answered all of my questions and helped me in every possible way of getting the vehicle I was looking for. They were super knowledgeable about the car and showed me things I didn't even know from my research online. I dealt with Jade who was super friendly and made sure the whole process was quick and easy. Dealership is clean and everyone was super friendly. I never felt pressured and felt I got a very good deal. Even met sales manager who was also helpful. I leased my car and will for sure be return to get my next car here as well. I have no experience yet in the service department but there was a nice waiting area. I highly recommend!

Dealer response

Thanks for the feedback, Hunter Swift. We strive to provide excellent service to our customers at North County GMC Buick Cadillac. You really made our day today.

5.0

Good communication

Did not purchase car from dealer. The used vehicle I was interested in did not pass their pre sale inspection as a trade in. Excellent communication from the Internet sales manager.

Dealer response

Bigkahuna, thank you for leaving this detailed feedback about your experience with North County GMC Buick Cadillac. We always love to receive great feedback.

5.0

Great service

Service was great and drove out with the car I wanted

5.0

great salesteam

the salesperson is knowledge and great! the car is nice, we really like it!

Read all 278 reviews