Keller Motors

4.4 out of 5 4.4

Reviews

4.4 out of 5 4.4
110 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.

Read reviews that mention:

  • 5.0 out of 5
    January 14, 2020

    Great experience, once again! I have purchased several vehicles here and won't go anywhere else. Highly recommended!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    January 3, 2019

    you're to expensive, i would not need repairs if Keller Chevrolet had not sold me a lemon car

    3.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    3.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for reaching out to us. We regret to hear about the situation you have described. Here at Keller Motors, we are always looking for ways to i...mprove; we appreciate your input. If you would be willing, we would like to have you contact our manager at (559) 530-2508 to discuss ways we can better serve you in the future.

  • March 26, 2019

    GREAT ALL THE WAY AROUND Salesperson was very friendly and knowledgeable. Experience was one of the best we've had. It's no wonder so many people around... Visalia choose Keller to buy their vehicles.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you so much for taking the time to let us know how satisfied you are with your experience! Feedback from you is one way we know we are achieving... our goals. Let us know if we can assist you again! Best, E.J. Muir | General Sales Manager

  • 1.0 out of 5
    October 29, 2018

    I would NOT recommend this dealership. I have dealt with nothing but unprofessionalism ever since I bought my car. After hiring someone to professionally... detail my car after purchase, hidden damage was discovered. They have been extremely rude and are not willing to fix it. Unfortunately it was not noticed until after I bought it. Since I payed a very good amount for my SUV, this should of been fixed. Now I am having things stop working on my car and they are trying to charge me a huge lump some, even with warranty. The whole back bumper and back door on my car had hidden damage and the paint job is pathetic. This dealership should of had no hesitation to fix my car after spending so much money on my SUV. Poor business and nothing but rudeness. I give 0 stars all around.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for your feedback. We absolutely strive to provide our customers with an efficient and professional service experience, so we are disappoint...ed to hear that yours was not up to par. Please contact us at (559) 530-2508 We are disappointed to hear that you did not have a more positive experience with us at Keller Motors. to discuss your concerns, as your satisfaction is of utmost importance to us. Hi there, I would like to get some more details about your experience with us.

  • 5.0 out of 5
    June 23, 2018

    I was incredibly pleased with our recent buying experience all thanks to the very friendly, professional, and knowledgeable Michael Encina! He made our... car buying experience a breeze with no high pressure and allowing us to fully explore our options! Much thanks to Uriel for taking the time to help us get settled in to all of the amazing features in our new GMC Sierra he was very thorough and greeted us with nothing but smiles and was very pleasant to deal with. Another thanks to Eli for getting us the best deal hands down and taking time to really make sure we understood all of our terms and conditions, he took extra time out of an already exhausting day to make sure we were well taken care of. Keller team you are amazing! Myself and my family will continue to be loyal customers for many years to come!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Your great feedback truly made our day! We work incredibly hard to exemplify our commitment to customer care and I am glad that our team was able to s...how you what we strive to deliver. We look forward to making sure that you enjoy your car for many years to come. Sincerely, E.J. Muir | General Sales Manager

  • 1.0 out of 5
    May 6, 2018

    The worse dealer to deal with after you purchase a vehicle. Sales peoplr were great. 2months later and less then 4000 miles I had to replace all the tires.... The manager Juan is the worse. I would never recommend this place tp anyone

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    3.0 out of 5
    Overall Facilities
    3.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Luisa, it's unfortunate to hear that you had such a difficult time during your visit. We strive to provide our guests with excellent customer service ...and we regret you did not experience that standard of service during your visit. I would appreciate the chance to speak with you directly in order to address your concerns and move our dealership in a more positive direction. Please contact me directly with the information provided below. E.J. Muir | General Sales Manager

  • 1.0 out of 5
    March 12, 2018

    This dealership is hands down the most difficult to deal with after the sale. I have spent thousands of hard-earned dollars with this company only to be... argued with when I have a very obvious warranty issue spanning multiple vehicles over multiple years. They are all smiles and couldn't be more helpful when you are there to spend money but after the sale it lacks deeply in comparison. I've had two vehicles in their service department for warranty repairs or recall services and I must say that I've never had a more difficult time getting obvious warranty issues taken care of at Keller motors. Unfortunately their employees are very contradictory of what is and isn't covered by the manufacturer and extended warranties and seem eager to perform services and attempt to charge for said services without proper authorization. I personally will never deal with this company again after giving them multiple chances over the years to provide a stress free experience. In closing I would say Keller motors is out for Keller motors and is not a genuine representative of General Motors, I feel like a fool for spending my money there and trusting them with my vehicles.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    2 people out of 2 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for your feedback. We are looking into this matter at the present time.

  • 5.0 out of 5
    January 31, 2018

    I get both of my cars serviced here and it fits my schedule.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    3.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thanks for the great review! Please let us know when we can assist you again. Sincerely, E.J. Muir | General Sales Manager

  • 3.0 out of 5
    November 10, 2017

    Some of us are first time car owners and do not know that when getting service on your vehicles can take ALL day. I wish that I would've known and been... offered a driver to take us somewhere from the beginning. We came from Avenal and got here at 8 am and it is now almost 3 and we are still waiting. They should inform you that it can take long if you need a ride they can take you!!!!

    2.0 out of 5
    Customer Service
    2.0 out of 5
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    3.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We apologize for the long wait, we do have a shuttle for local pickups and deliveries. Next time, we will make sure to meet your expectations. Thank... You E.J. Muir

  • 1.0 out of 5
    September 7, 2017

    sence weve purchase are 2015 chevy trax we had a lot of prombles were told we had 100,000 miles warranty but that is not bumper to bumper so make sure... you get more warranty or your going to pay for it alot.....

    Not Applicable
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Venustiano, we appreciate your feedback regarding your recent experience. We don't want to lose a loyal customer or miss out on the opportunity to gro...w as a company. I'd like the chance to speak with you and hear your feedback regarding your visit. Please contact me at your earliest convenience. Best,E.J. Muir | General Sales Manager

View More Reviews