Paul Cerame Ford

4.4 out of 5 4.4

Reviews

4.4 out of 5 4.4
162 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.

Read reviews that mention:

  • 1.0 out of 5
    October 24, 2019

    Horrible! Was there for 3 hours for an oil change and simple maintenance work. My mainentance package comes with tire pressure check, oil change, and fluid... level check. After 2 hours, I was told that my car was ready. Before I signed the paperwork, I verified that my air filter and wiper blades were changed as this was part of my mileage oil change on my package. I was informed no and that they would take care of that right away. The man at the customer service desk called the the person who had worked on my car to the bay area. Informed him (in front of me) what else needed to be done and asked that it was done quickly so that I wouldn't have to wait any longer. After waiting another hour and me complaining on what took so long, I got my car. But let me tell you, the tires were not rotated nor filled up. I know this for a fact because my 2 front tires need to have air put in them every couple of days. I purposely did not put air in the tires that morning thinking that the dealership would take car of it. An overall check was not done on the car as they usually do. This is unacceptable.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Nicole, we are so disappointed to learn of this situation you have described. Please give us a call at (314) 838-2400 and we will do our best to make ...this better. We hope to hear from you soon.

  • 5.0 out of 5
    October 12, 2019

    it was good because I could used the computer to passed away the time but sometime it get to long of a wait

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • January 17, 2015

    This is now my second purchase from Paul Cerame...the first time (in about 40 years of car buying) that I purchased a second car from the same dealership.... Their salespeople are no-nonsense, low pressure and can negotiate prices quickly. They are helpful and friendly. Prices are good and service is better.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thanks for the great review. We try very hard to make sure our customers are treated well, and we are glad to hear you came back to buy another vehic...le. Please let us know if there is anything else we can do for you. Thank you for your business! Barry Pannett General Sales Manager Paul Cerame Ford Kia

  • 2.0 out of 5
    September 16, 2019

    I have a 2019 Kia Optima and took it for a oil change when I left I notice there was no new oil sticker on my windshield. And my steering wheel is now... making noises right after I left. Now I have to set another appointment and it took me 2 weeks to get that oil change because they had no opening.

    4.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    4.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Joseph Mclaurin, customer service is one of our top priorities so we are disappointed to hear we failed to provide you with the quality experience you... deserve. We appreciate the opportunity to speak with you and resolve this matter. Please give us a call at (314) 838-2400 and we will do our best to make this better. We hope to hear from you soon.

  • 5.0 out of 5
    September 7, 2019

    Staff are open, courteous, and will not give you the run-around. Sales agents will be up front if they think you are making a poor investment given your... current financial situation. While this could be frustrating for some, I think that it shows how they are truly interested in your well-being as a customer.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    July 8, 2019

    Complete rip-off, dishonest. The worst experience I?ve ever had.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Fred, we are so disappointed to learn of this situation you have described. Please contact us at (314) 838-2400 at your convenience so that we can und...erstand the details of your situation and attempt to resolve this issue. Thank you for taking the time to give us your honest feedback and we look forward to speaking with you.

  • 4.0 out of 5
    June 25, 2019

    Online appointment scheduling is ridiculous and inaccurate. Can no longer pick your appointment day or time. After you try to make an appointment online... they have to call you and schedule over the phone. Almost three weeks for an oil change. Been happy going there even before it was Cerame. Quick lane service is gone. Not happy about the changes. Use to be easy, no longer is.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hello, we appreciate you taking the time to share your experience. It is our goal that every customer leaves satisfied with their service, so we are d...isappointed to hear that you did not. When you have an opportunity, please give us a call so we can address your concerns. We hope to hear from you soon.

  • 5.0 out of 5
    May 29, 2019

    My wife and I was looking to buy a used car, We originally went back to the car dealership where we bought our Jeep Patriot, they were insisting we get... a new car, but that?s not what we wanted to do. But then when we found the used SUV that my wife wanted in which she adored, but it needed tires. She didn?t know that I had been looking else where. She got frustrated with me because I didn?t want to get the SUV and then have to buy four new tires. They wouldn?t make a deal with us even though we bought two cars from them in the past. So I told her that I have a surprise for her that I think she will love. I have already been talking with Matt Brock who was our salesmen at Paul Cerame I told him exactly what I was looking for and what my price range were and he was really awesome in making that happen, I would most definitely recommend him for anyone who is looking to buy a new or used car. Oh and by the way my wife loves her used Ford Escape, and we didn?t even have to buy any tires.? Matt Brock is the man!!!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    May 14, 2019

    Everything went very well. We waited for about 3 hrs. Then we were provided a auto to use until they gave us a call. We have not had any issues since... the service was done. We got our car back the next day.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Diane, we work for 100 percent satisfaction, and it is great to see you had such a positive experience with us. Our team strives to deliver excellent... service, and are glad you found this to be the case during your visit. If you have further needs or questions, please feel free to reach out! Safe travels!

  • 5.0 out of 5
    May 11, 2019

    exceptional:having great and prompt service, inform precisely, less waiting time,equipment functions explained with courteous and precise for layman.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
View More Reviews