Thank you. Your email has been sent to the dealer.

Reviews

Average Ratings

4.6
227 lifetime reviews.
  • Wonderful customer service

    When shopping for a car I had an amazing experience with woodman Nissan. Todd Miller was wonderful from the start with responding to my emails ca...


    Show Full Review

    When shopping for a car I had an amazing experience with woodman Nissan. Todd Miller was wonderful from the start with responding to my emails calling me an reaching out to me. He made sure to listen to what I was looking for. Then when I came into the dealership he had several suvs lined up for me to test drive. Then he did everything he could to keep my payments as low as he could!! I also worked with Scott who was just as wonderful in helping me find the suv I needed for me and my family!!!

    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review
  • New Leaf

    Leasing a car was made easy,fast and a new experience. Hope to get a chance to get a new leaf when our lease is up. Wishing for at least 200+ mile...


    Show Full Review

    Leasing a car was made easy,fast and a new experience. Hope to get a chance to get a new leaf when our lease is up. Wishing for at least 200+ miles on the New ones..!

    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review
  • Smooth shopping

    I went to buy my first car and with limited credit. The staff and my dealer Matt Clift were really helpful in looking for alternative ways to help...

    Dealer Response

    Thank you so much for your review!!! Don't forget, we offer a Referral Program that makes you money! anyone you send by that purchases a vehicle f...


    Show Full Review

    I went to buy my first car and with limited credit. The staff and my dealer Matt Clift were really helpful in looking for alternative ways to help me get a car. I would recommend Woodmen Nissan if you were looking for you next car because their service was fantastic.

    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you so much for your review!!! Don't forget, we offer a Referral Program that makes you money! anyone you send by that purchases a vehicle from Woodmen Nissan, we will send you a $200 Referral Check!! Please let us know if you ever have any questions or concerns! Welcome to the Woodmen Nissan Family!!


    Hide Full Review
  • Oil & Filter Change with Brake Fluid Flush

    Had the subject services performed while I waited. Took approximately an hour as the service tech. had advised. Brakes were a bit soft before th...

    Dealer Response

    Thank you so much for the kind words!! We appreciate you doing business with us here at Woodmen Nissan of Colorado Springs! If you ever need any...


    Show Full Review

    Had the subject services performed while I waited. Took approximately an hour as the service tech. had advised. Brakes were a bit soft before the service and now that is gone, so very happy with the results. Friendly staff as well as a comfortable waiting area.

    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you so much for the kind words!! We appreciate you doing business with us here at Woodmen Nissan of Colorado Springs! If you ever need anything please reach out to us 719-234-1060


    Hide Full Review
  • Do not purchase from here

    They have the worst customer service I have ever experienced. I called and left 3 voicemails and left my number with the receptionist as well and ...

    Dealer Response

    Katie, I'm so sorry you had a bad experience here at Woodmen Nissan. Please reach out to us so we can make this issue right! 719-234-1060


    Show Full Review

    They have the worst customer service I have ever experienced. I called and left 3 voicemails and left my number with the receptionist as well and never received a call back in over a week. I just had some questions about my warranty and aparantly they are too busy to call their customers back.

    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Katie, I'm so sorry you had a bad experience here at Woodmen Nissan. Please reach out to us so we can make this issue right! 719-234-1060


    Hide Full Review
  • awesome service from sales team !

    The sales team was great. Brock the sales manager worked really hard trying to get my sister great rate and payments with the bank. Tevin our sale...

    Dealer Response

    Thank you so much for the kind review! We strive to be very transparent through out the buying process so I'm glad Tevin was able to provide you w...


    Show Full Review

    The sales team was great. Brock the sales manager worked really hard trying to get my sister great rate and payments with the bank. Tevin our salesperson was awesome with informing us what was going on and explaining to us step by step. We couldn't go home with the car due to our income but if you were interested i say why not.

    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you so much for the kind review! We strive to be very transparent through out the buying process so I'm glad Tevin was able to provide you with truly exceptional service during your time here at Woodmen Nissan of Colorado Springs. Please reach out to us with any questions or concerns at 719-234-1060 Welcome to the Woodmen Nissan Family!


    Hide Full Review
  • Rogue Buyer

    Abby did a good job! She helped me get into a reasonable vehicle. The Rogue! It is nice! Drives great. I left with even a bumper to bumper war...

    Dealer Response

    Kacey! Thank you for your review of our dealership here at Woodmen Nissan of Colorado Springs! We hope you had a truly exceptional experience whi...


    Show Full Review

    Abby did a good job! She helped me get into a reasonable vehicle. The Rogue! It is nice! Drives great. I left with even a bumper to bumper warranty.

    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Kacey! Thank you for your review of our dealership here at Woodmen Nissan of Colorado Springs! We hope you had a truly exceptional experience while you were here and the process when smoothly. Please reach out to us with any additional questions or concerns! Welcome to the Woodmen Nissan Family! 719-234-1060


    Hide Full Review
  • Amazing!!!

    I initially walked in thinking that I wasn't going to buy a vehicle. I was very timid about the car buying experience, but Sean was very helpful a...

    Dealer Response

    Thank you so much for your review. Sean is a perfect addition to our team. I am very happy your experience was awesome. Peter Stratton Internet D...


    Show Full Review

    I initially walked in thinking that I wasn't going to buy a vehicle. I was very timid about the car buying experience, but Sean was very helpful and understanding. Everyone that assisted me made me feel at ease. I will definitely will be returning for future purchases.

    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you so much for your review. Sean is a perfect addition to our team. I am very happy your experience was awesome. Peter Stratton Internet Director Woodmen Nissan


    Hide Full Review
  • quick visit

    I needed a VIN verification and was told by a friend that the cost is typically $20-$30. I stopped by Woodmen Nissan to get request this service ...

    Dealer Response

    Thanks for the kind review. We appreciate it. Glad we could be of service to you. Peter Stratton Internet Manager Woodmen Nissan


    Show Full Review

    I needed a VIN verification and was told by a friend that the cost is typically $20-$30. I stopped by Woodmen Nissan to get request this service and was greeted by two friendly sales associates who directed me to the service building. I went next door and Joseph welcomed me and after I explained my need, he was happy to help me. I was in and out in five minutes. Nice work

    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thanks for the kind review. We appreciate it. Glad we could be of service to you. Peter Stratton Internet Manager Woodmen Nissan


    Hide Full Review
  • Woodman Nissan

    I bought a 2016 Rogue from David, and it was the easiest and best buying experience I've had. The whole team is wonderful, but go see David!

    Dealer Response

    Thank you so much for the awesome review. David is one of our very best and I am happy you got to work with David. Thank you so much for your busi...


    Show Full Review

    I bought a 2016 Rogue from David, and it was the easiest and best buying experience I've had. The whole team is wonderful, but go see David!

    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you so much for the awesome review. David is one of our very best and I am happy you got to work with David. Thank you so much for your business. Peter Stratton Internet Director Woodmen Nissan


    Hide Full Review