John L Sullivan Dodge Chrysler Jeep RAM

3.7 out of 5 3.7
Rectangle 48
Sales 8:30 AM - 8:30 PM
Service 7:30 AM - 6:00 PM

John L Sullivan Dodge Chrysler Jeep RAM Hours

Sales

Monday

8:30 AM - 8:30 PM

Tuesday

8:30 AM - 8:30 PM

Wednesday

8:30 AM - 8:30 PM

Thursday

8:30 AM - 8:30 PM

Friday

8:30 AM - 8:30 PM

Saturday

8:30 AM - 8:30 PM

Sunday

8:30 AM - 7:30 PM

Service

Monday

7:30 AM - 6:00 PM

Tuesday

7:30 AM - 6:00 PM

Wednesday

7:30 AM - 6:00 PM

Thursday

7:30 AM - 6:00 PM

Friday

7:30 AM - 6:00 PM

Saturday

8:00 AM - 3:00 PM

Sunday

Closed

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since February 2019

John L. Sullivan Dodge Chrysler Jeep in Yuba City offers many automotive products and services to our Yuba City, Roseville & Woodland, CA area customers. From quality new Dodge, Chrysler Jeep and RAM vehicles in Yuba City to Used Cars, we know anyone looking for a vehicle in the Marysville area will likely find what they want at our new and used car dealership. We carry a comprehensive line of new Dodge, Chrysler and Jeep vehicles, including the RAM 2500, RAM 1500, Dodge Charger, Challenger, Chrysler 200, 300, Town & Country, Jeep Wrangler or Grand Cherokee, making us a good choice as your Yuba City Dodge, Chrysler and Jeep car dealer.

...



Our services include trusted car repair in Yuba City, original Dodge, Chrysler Jeep and RAM Parts, and New and Used car loans in Yuba City to help our greater Yuba City, Woodland and Roseville customers purchase the car of their dreams in the Marysville, California area.

Call John L. Sullivan Dodge Chrysler Jeep or come visit us in person. We're conveniently located at 950 Harter Parkway in Yuba City, CA, just outside of Yuba City, Roseville & Woodland, and look forward to helping you with your automotive needs!

"The new vehicle you have been searching for is at John L Sullivan!!"

Service

Oil, Filter Change

$29.95 and up*

Tire Rotation

$19.95

Wheel Balance

$39.95

Multi-Point Inspection

Complimentary

RepairPal Certification

  • Warranty - At least a 12,000-mile / 12-month warranty on parts and labor.
  • Price - Fair prices, measured by comparing them to the RepairPal Price Estimator.
  • Technician Quality - Technicians and advisors are properly trained, retained, and certified for quality.
  • Customer Satisfaction - A verified collection of valid online dealer reviews to demonstrate exceptional service quality.

Reviews

3.7 out of 5 3.7
103 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.
  • 5.0 out of 5
    July 1, 2020

    Steve Rogers always does a great job. In and out like he said. I enjoy coming to Yuba for my service because everyone is so friendly

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi Ken, thanks for taking the time to leave us a review! I am glad to hear that Steve was such a pleasure to work with during your visit to John L Sul...livan Dodge Chrysler Jeep RAM. See you next time!

  • 4.0 out of 5
    June 22, 2020

    Worked with Navar. He was absolutely amazing. Very personable. I normally hate dealing with sales representatives as they can be pushy. Navar was honestly... so pleasant and never became pushy or overbearing. Now finance and management were a completely different story. Just as any other dealer, keep an eye out at the numbers they present you. Trey, along with Dan, presented numbers in a completely deceitful manner. I understand they’re goal is to turn profit, but that should never include misleading or lying to clients.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    4.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Daniel - While I am pleased to hear that you enjoyed working with Navar and our sales team, and I am concerned by your comments regarding the financia...l side of our business. I expect honest and accommodating service from all my staff, and I would like to speak with you directly about what happened during your visit. Would you consider giving me a call? Thank you, Michelle Serpa - Customer Relations - 530-742-6406 ext 5899

  • February 26, 2020

    Annmarie Brown was so helpful, and the financial manager was great. I got the car I wanted at a great price!!! Very satisfied!! Steve in service is awesome... to work with, it's an overall good feeling going there.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for the wonderful feedback Ron! We always appreciate hearing kind words about our team and we're so glad to know Annmarie and Steve provided... a 5-star experience for you. From all of us here at John L Sullivan Dodge Chrysler Jeep RAM, congratulations on your new car!

  • 5.0 out of 5
    June 12, 2020

    Exactly what you want in a service department. They made me feel prioritized and got me in and out quick. The service advisor and technician were great.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for leaving us a review, Jacob! It is our goal to provide customers with excellent service and I am pleased to hear that always comes true f...or you. We look forward to taking care of you during your next visit to John L Sullivan Dodge Chrysler Jeep RAM!

  • 1.0 out of 5
    May 28, 2020

    We took our challenger in to have the oil changed and they broke the oil filter housing. And they wanted us to pay $1000 the car only has 5,000 miles on... it.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi Dave - I'm very sorry to see the one star here and am concerned by this feedback. I want to look into this situation further, so would you please g...ive me a call at your earliest convenience? Thank you, Michelle Serpa - Customer Relations - 530-742-6406 ext 5899

  • 5.0 out of 5
    May 26, 2020

    We had a great experience! Oscar, sales rep, was knowledgeable, informative and professional, he made the buying experience no nonsense and pleasant.... Marty, finance manager, worked hard to get us the best percentage financing and knowledge in finding the perfect extended warranty that worked for us! Everyone was friendly and helpful. Thank you!!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Suzanne - It makes us so happy to hear that you enjoyed working with Oscar, Marty, and our John L Sullivan Dodge Chrysler Jeep RAM team to get into yo...ur new vehicle. Thank you so much for taking time out of your day to share this feedback! We would love to work with you in the future.

  • 1.0 out of 5
    May 20, 2020

    DO NOT shop here! They use bait cars and trucks!!!!!!!! Awful customer service! Very very pushy sales department. Do not listen to what you say. DO NOT... SHOP HERE

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Bec - This feedback is very concerning and not at all how we strive to run our business. Would you please give me a call at your earliest convenience?... I'd like to hear the details of your experience. Thank you, Michelle Serpa - Customer Relations - 530-742-6406 ext 5899

  • 5.0 out of 5
    April 20, 2020

    I called Jennifer and explained what I was looking for She did an outstanding job communicating back getting me to drive from Sacramento although I had... 3 other Dodge dealers much closer to home No bait and switch Upfront and respected my wants and terms Financing was smoothest I’ve ever been through 7 cars purchased in my life hands down best experience ever Kudos Jennifer you are an asset And We will do business again

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Terry, this feedback made our day. We're thrilled to hear that Jennifer provided you with such a pleasant and comfortable buying experience! All of us... at John L Sullivan Dodge Chrysler Jeep RAM wish you safe travels in your new vehicle.

  • 1.0 out of 5
    November 14, 2019

    We bought our used Dodge Ram 2500 five months ago. We also bought the best extended warranty we could get because it’s a 2014 and the finance guy at the... dealership told us it would cover anything. Apparently not. The turbo actuator went out and they didn’t do a thing to help us and the expensive warranty we bought conveniently doesn’t cover it either. They didn’t bother to help, and Jeremy the guy who sold us the truck acted like he was being helpful, but when I called like he asked, he was “busy” and never returned my phone call. Also was charged $375 for a diagnostic test but the warranty didn’t cover that either. Absolute garbage service and garbage help. We were hopeful with all the good reviews they would at least be able to do something on a five month old truck we were sold and told had zero issues. They also didn’t fix the recall on the truck either. A waste of a two hour drive. Jeremy also told us we were mislead when purchasing the warranty but didn’t do anything further to help us. I will NEVER recommend this place again or shop here. We have already submitted a complaint through the Bureau of automotive repairs.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 1 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    August 30, 2019

    They sold me a maintenance contract for 1600 and stated it would take care of all the maintenance then entered it into the computer as oil change only.... Even mopar states that it would never cost 1600 for a maintenance only contact. They said they cant change it it has to be the dealer ship who sold it. I have a written contract but they wont call me back. Major crooks but I will be contacting Better Business Burea. Do not purchase a contract from them!!!!! I am willing to post pictures of my contact if it helps someone else from being taken advantage of!!!!!

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
View More Reviews