Rectangle 48
Sales 9:00 AM - 5:00 PM
Service 8:00 AM - 3:00 PM

Faulkner Subaru Hours

Sales

Monday

9:00 AM - 8:00 PM

Tuesday

9:00 AM - 8:00 PM

Wednesday

9:00 AM - 8:00 PM

Thursday

9:00 AM - 8:00 PM

Friday

9:00 AM - 8:00 PM

Saturday

9:00 AM - 5:00 PM

Sunday

Closed

Service

Monday

7:30 AM - 5:00 PM

Tuesday

7:30 AM - 7:00 PM

Wednesday

7:30 AM - 5:00 PM

Thursday

7:30 AM - 7:00 PM

Friday

7:30 AM - 5:00 PM

Saturday

8:00 AM - 3:00 PM

Sunday

Closed

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since October 2006

Faulkner Subaru is a family owned and operated dealership with over 80 years of experience in providing our customers wi

...

th great cars at an excellent price.

"To Be Sure"

Service

Detailing

$199.95

Cabin Filter Replacement

$59.95

Check Engine Light Diagnosis

$67

Air Filter Replacement

$39.95 and up*

RepairPal Certification

  • Warranty - At least a 12,000-mile / 12-month warranty on parts and labor.
  • Price - Fair prices, measured by comparing them to the RepairPal Price Estimator.
  • Technician Quality - Technicians and advisors are properly trained, retained, and certified for quality.
  • Customer Satisfaction - A verified collection of valid online dealer reviews to demonstrate exceptional service quality.

Reviews

4.5 out of 5 4.5
457 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.
  • 5.0 out of 5
    March 10, 2018

    I just recently bought my first Subaru wrx this week from Faulkner and must say I was pretty satisfied. I had an issue with a sensor that needed adjusted... due to different wheels being put on. I made a call to the dealership and they told me to swing back by and they would take care of it. Not only did they correct the issue but they topped off my tank of gas and gave my car a wash. Now most people would have been irate they had to bring a brand new car back to have a sensor fixed but I simply understand how things get missed and stuff happens. Faulkner Subaru made it right and exceeded my expectations. Richard did a great job and was all around helpful. The manager was extremely friendly as well. Would certainly buy a car here again

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Dustin, we strive for 100% satisfaction, and it is great to see you had such a positive experience at Faulkner Subaru Harrisburg. Please don't hesitat...e to reach out if there's anything additional we can do for you. Safe travels!

  • 1.0 out of 5
    October 12, 2017

    I was very disappointed in my experience here. Felt the sales staffs main objective was to bamboozle me into a higher interest rate and a lot of unnecessary... add ons at closing

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We regret to hear that you had this experience with us. Our number one goal is that every customer leave satisfied, and it's disappointing to hear tha...t you felt our team did not have your best interests in mind. Here at Faulkner Subaru Harrisburg, we are always looking for ways to improve; we appreciate your input. If you would be willing, we would like to have you contact our manager (888) 502-5416 to discuss ways we can better serve you in the future.

  • June 1, 2017

    I bought a new 2017 Subaru Forester last week. The sales representative was very thorough and attentive to my needs and went above and beyond to negotiate... a deal. He went even farther at the end when we discovered a small scratch on the vehicle and I almost walked. They were patient and professional through the whole process.

    4.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    4.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Jennifer, thank you so much for the positive review! If you're ever in need of more help, please let us know!

  • 1.0 out of 5
    September 7, 2017

    I recently had my 2018 STI with only 350 miles serviced at Faulkner Subaru due to being misaligned from the factory. Upon return of my vehicle, I noticed... my trip meter had registered 15.7 miles, my boost gauge's peak PSI had been reset to zero, and the SI-drive system had been switched from intelligent to sport mode. The mileage is the least of my concern as I can understand the need to thoroughly test the alignment. But the other two indicate to me that the vehicle had been driven hard and/or carelessly by a technician during the recommended 1,000 mile break-in period, with the boost gauge being reset to hide the peak that it hit while driven in sport mode. I contacted both the service manager and my service advisor to discuss the situation. I was told by the service manager that the technician denied changing these settings and may have 'accidentally bumped a button'. For one, is the technician really going to admit that they did this? Not likely. And also, both of these items require intentional actions to reset (the boost gauge is a press and hold for approximately 3 seconds and the SI-drive mode requires turning a knob by hand). Neither one, let alone both, are likely at all to be set accidentally. It's extremely disappointing to have custom-ordered my STI, waited two months for it to arrive, and followed the break-in recommendations religiously... just to have someone else treat it carelessly in the first few hundred miles. Now I have to be concerned about issues that could arise in the future from that sort of treatment. I've purchased 2 vehicles and have had 3 of my Subarus serviced at Faulkner Subaru, but needless to say I will likely be taking them elsewhere from now on.

    Not Applicable
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    3 people out of 3 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    June 13, 2017

    Excellent service and an eagerness to see that all of my concerns were met. I am never disappointed with the care and personal attention they provide.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    June 13, 2017

    I received excellant service in a timely manner. The staff is always pleasant and accommodating.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    June 7, 2017

    Nice job. Nice people. Fifty characters! Seriously???

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    June 5, 2017

    Professional respectful expedient efficient straightforward

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    June 5, 2017

    Everyone at the dealership was very nice and helpful

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    June 4, 2017

    Thorough, friendly, timely, recommendations for future tire needs

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
View More Reviews