Maddox Motor Company

1.0 out of 5 1.0
Rectangle 48
Sales 8:00 AM - 5:00 PM
Service 8:00 AM - 5:00 PM

Maddox Motor Company Hours

Sales

Monday

8:00 AM - 5:00 PM

Tuesday

8:00 AM - 5:00 PM

Wednesday

8:00 AM - 5:00 PM

Thursday

8:00 AM - 5:00 PM

Friday

8:00 AM - 5:00 PM

Saturday

8:30 AM - 2:00 PM

Sunday

Closed

Service

Monday

8:00 AM - 5:00 PM

Tuesday

8:00 AM - 5:00 PM

Wednesday

8:00 AM - 5:00 PM

Thursday

8:00 AM - 5:00 PM

Friday

8:00 AM - 5:00 PM

Saturday

8:30 AM - 2:00 PM

Sunday

Closed

Service

Oil, Filter Change

$49.95 and up*

Tire Rotation

$29.95

Fuel Filter Replacement

$215 and up*

Oil, Filter Change (Premium)

$79.95 and up*

RepairPal Certification

  • Warranty - At least a 12,000-mile / 12-month warranty on parts and labor.
  • Price - Fair prices, measured by comparing them to the RepairPal Price Estimator.
  • Technician Quality - Technicians and advisors are properly trained, retained, and certified for quality.
  • Customer Satisfaction - A verified collection of valid online dealer reviews to demonstrate exceptional service quality.

Reviews

1.0 out of 5 1.0
4 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.
  • 1.0 out of 5
    September 8, 2019

    I bought a low mileage high end car from Maddox which was described to me as a very clean like new never damaged vehicle. They even gave me a credible... reason why the car was traded in. Subsequent to the purchase I found out the car was in a major accident with airbags deployed and Maddox was aware of that. In my opinion I feel they committed outright fraud by failing to disclose the material facts about the car. Beware, these people will say anything to sell a car.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    I have always maintained that the customer is always right 99.9 percent of the time and to do everything you can to take care of the customer before... and after sale. Unfortunately this is the .1 percent percent of the time where I don't agree, your allegations and comments are totally false. I treat every customer with respect and with integrity, On this specific case I guess we're gonna have to agree to disagree. Craig Maddox

  • 1.0 out of 5
    May 24, 2019

    Took my 2012 Grand Caravan in because the engine warning was on. I spoke to George in the service department who told me it needed a lot done and it... would be $432 to repair. He never mentioned that the work he was planning to do had nothing to do with the engine warning light. I picked up my car on 5/3/19 and drove home. The engine warning light came on. I do not believe the problem was addressed and I did not ask hat ay other service be performed. Tried to talk to George but no luck. I could have had the tune up etc closer to home for a lot less money. I am really upset about your lack of values. I will never again refer visitors to Maddox

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We spoke to Virginia and told her that the check engine light was on due to a number of issues, first step was that it needed a tune up with spark plu...g replacement, we called and gave her the total and she agreed to have it repaired. She picked up the vehicle and a week later the light came back on. I spoke to her and told her we would look at it again and see what the issue was, she declined to have us look at it. She then sent us this review so I called her personally and explained to her that we are here for the customer and will do anything in our power to help out. I told her we would look at it at no charge and give her a discount on the repairs, she has yet to call back and have us look at the vehicle. We always strive to provide excellent customer service and always there for the customer. We want all customers to feel like family!

  • May 19, 2017

    I have been searching for a good used pickup to pull a camper with and after looking at a few other dealerships it was easy to go back to Maddox because... Bishop was great about keeping our wants in mind when they got new inventory in. But he was also not pushy when we would say no thanks to certain pickups. Our pickiness and his patience with us paid off and I couldn't be more happy with the diesel I drove home a week ago! I think from the time we told them we wanted it to the time we had keys in our hands was just over an hour. I feel like we got a great deal and we will definitely buy our next vehicle from these guys.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    June 2, 2017

    Maddox motors helped find me the perfect car I needed and the sales process was quick and easy. I was very happy with my time there.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    4.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?