Dick Huvaere's Richmond Chrysler Dodge Jeep RAM SRT Mopar

Reviews

Average Ratings

4.9
222 lifetime reviews.
  • Always a great experience

    Our family has used Huvaere's Chrysler for about 15 years now, and our salesman has always been Brian Noteboom. He is the best there is. Never any...

    Dealer Response

    Thanks Lori! We're happy to hear that Brian has been so helpful and accommodating, and has made sure that all of your needs and expectations are m...


    Show Full Review

    Our family has used Huvaere's Chrysler for about 15 years now, and our salesman has always been Brian Noteboom. He is the best there is. Never any issues. I make a call, tell him what I need and that's all there is to it. Always a fair price, never problems. Easy peasy, that's what I like!

    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thanks Lori! We're happy to hear that Brian has been so helpful and accommodating, and has made sure that all of your needs and expectations are met. It's wonderful to know that he makes you feel confident and at ease with the customer care that is extended to you, and we appreciate your business! We look forward to working with you again in the future. Regards, Dick Huvaere's Richmond Chrysler Dodge Jeep RAM


    Hide Full Review
  • Always a pleasure at Dick Huvaere

    This is the third vehicle we have leased from Austin Ottino and the third time he has delivered for us! Went in to check availability (window sho...

    Dealer Response

    Hello again Fred, we are so glad you continue to choose us to lease from. It's great to know Austin keeps you well taken care of! Thank you Dick ...


    Show Full Review

    This is the third vehicle we have leased from Austin Ottino and the third time he has delivered for us! Went in to check availability (window shop) and walked out with a new car. Austin made the process as smooth as could be. Thanks.

    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hello again Fred, we are so glad you continue to choose us to lease from. It's great to know Austin keeps you well taken care of! Thank you Dick Huvaere's Richmond Chrysler Dodge Jeep RAM


    Hide Full Review
  • Couldn't have asked for a better experience

    I have waited a long time to get my dream car and I knew what car I wanted, what accessories/package, and what I wanted to pay. Robert Heppler cou...

    Dealer Response

    Congratulations, Shane! We're so pleased to hear that Robert was so helpful and attentive, and was able to assist you through the process of findi...


    Show Full Review

    I have waited a long time to get my dream car and I knew what car I wanted, what accessories/package, and what I wanted to pay. Robert Heppler could not have been more helpful in the selection process. He was personable, energetic, and passionate about finding the challenger I wanted. After our first meeting he told to me to email him what I was looking for and he would find it and he did! When I picked up my new car he went through everything inside and out as well as answered all my questions in detail. They were also able to give me the best pricing. I visited two additional dealerships and they couldn't match the price I got here. I even had one tell me "yeah I can't come close to that price". If you are looking for the best pricing, best customer service, best inventory selection and overall experience I highly recommend this dealership and Robert Heppler.

    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Congratulations, Shane! We're so pleased to hear that Robert was so helpful and attentive, and was able to assist you through the process of finding your dream car. It's wonderful to know that all of your needs and expectations were met, and that he helped you get such a great deal. We appreciate your recommendation and hope to work with you again in the future. Regards, Dick Huvaere's Richmond Chrysler Dodge Jeep RAM


    Hide Full Review
  • Great Service!

    Mike Myslakowski and staff went above & beyond to complete our repairs within our timeframe. We left the dealership & drove straight to our friend...


    Show Full Review

    Mike Myslakowski and staff went above & beyond to complete our repairs within our timeframe. We left the dealership & drove straight to our friend's in Buffalo, NY. The car ran great!

    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review
  • Simple and smooth transaction

    The overall experience was excellent. I have been working with a separate location for years, however Richmond had a particular Jeep in stock and ...

    Dealer Response

    Congratulations on your new Jeep. Thank you for spreading the word that David Kerwin makes the car buying process easy and fun! Sincerely, Dick ...


    Show Full Review

    The overall experience was excellent. I have been working with a separate location for years, however Richmond had a particular Jeep in stock and there wasn't the option of a dealer trade. Worked with David Kerwin and he made everything as easy and smooth as possible. Worked around my schedule, even when I need to cancel an initial appointment. Always responded to any question I had (by email) within minutes. You won't find a harder working salesman... And no hard sell!

    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Congratulations on your new Jeep. Thank you for spreading the word that David Kerwin makes the car buying process easy and fun! Sincerely, Dick Huvaere's Richmond Chrysler Dodge Jeep RAM


    Hide Full Review
  • New car purchase

    I have purchased many vehicles from Brian Noteboom. I keep coming back because of his honest approach and integrity. As far as I'm concerned, th...

    Dealer Response

    Steven, thank you for your very kind review and loyalty to insert dealership name. We are delighted that you have come back to Brian Noteboom agai...


    Show Full Review

    I have purchased many vehicles from Brian Noteboom. I keep coming back because of his honest approach and integrity. As far as I'm concerned, there is no other dealership to go to.

    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Steven, thank you for your very kind review and loyalty to insert dealership name. We are delighted that you have come back to Brian Noteboom again and that your experiences with us have been so exceptional! Sincerely, Dick Huvaere's Richmond Chrysler Dodge Jeep RAM SRT


    Hide Full Review
  • A great all-around experience

    Monique was so great and flexible while I was trying to get everything together! It made the buying process fun and exciting rather than stressful...

    Dealer Response

    Thanks for the 5-star rating, Julie! We're happy to hear that Monique was so helpful and accommodating, and worked with you to ensure that you had...


    Show Full Review

    Monique was so great and flexible while I was trying to get everything together! It made the buying process fun and exciting rather than stressful! Thank you so much!

    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thanks for the 5-star rating, Julie! We're happy to hear that Monique was so helpful and accommodating, and worked with you to ensure that you had a pleasant, hassle-free experience. We appreciate your business and hope to work with you again in the future. Regards, Dick Huvaere's Richmond Chrysler Dodge Jeep RAM


    Hide Full Review
  • I Was Disappointed -Dealer Is Not Customer Centric

    I selected a used vehicle and indicated I would pay cash in one week. The saleswoman reluctantly accepted my offer, making me feel small in the pr...

    Dealer Response

    Mick, I'm very sorry that you weren't satisfied with your experience. There seems to have been several misunderstandings, which we regret. There w...


    Show Full Review

    I selected a used vehicle and indicated I would pay cash in one week. The saleswoman reluctantly accepted my offer, making me feel small in the process. She asked for a deposit which I submitted. (The check was cashed later that week.) She indicated that I needed a cashier's check for the full agreed upon amount which I brought in one week later as I promised. They now had the full amount plus my deposit. I asked for a refund check for my deposit. They said unless I could prove my check was cashed, that my check would be "in the mail" soon. So let's see. They ask for money on the spot, I deliver, but they don't react in kind. They just want to push the metal, and not treat the customer with respect. During the week, before picking up the vehicle, I received annoying E-Mails about financing (I said I would pay cash) and what info do I need to seal the deal (I already paid a deposit and indicated I would pick up the car in one week). what's up with that? In the process, they indicated that the car would be "prepped". When we took delivery, the Monroney Label was still plastered across the windshield and the warranty status was plastered across the passenger window. I didn't think that was "prepped". They said they changed the oil. But the "Change Oil" light was on in the IP. So, did they? The low Tire Pressure warning light was also on. When I checked tire pressure, all four tires were marginally inflated when fully warmed resulting in low tire pressure when cold, and the ensuing warning lamp. But I guess that's also not part of "prepping". What exactly do they do during vehicle prep? I am trying not to be cynical but there were too many negatives in this process. It tells me that their priorities are: Sell car - #1. Customer - #3 (or maybe #4 or 5)? They do not walk like they talk. And I am still waiting for my deposit refund... I'm sorry, but this was the worst, most disrespectful and humiliating experience I have ever had buying a car. Is there a negative star rating? Sincerely, Mick

    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Mick, I'm very sorry that you weren't satisfied with your experience. There seems to have been several misunderstandings, which we regret. There was an error on our end which resulted in you getting the follow up emails after placing your deposit; I've spoken with my team to make sure that doesn't happen again in the future, as well as making sure the "change oil light" is reset. As for the car "prep" - your tires were at the proper inflation in warm conditions, but cooler temperatures can temporarily make the pressure lower. We do not want to over-inflate the tires to accommodate for cool weather since the pressure will be too high once the temp rises. Per FTC regulations we cannot remove the window stickers until the customer takes delivery of the vehicle. Finally, we do apologize for the inconvenience with your deposit refund. Per store policy we cannot refund personal checks prior to 10 business days unless a copy of the executed check is presented. The check will be mailed to your home. I'm sorry that this wasn't more clearly explained to you. If you have any further questions of if I can assist in any way please feel free to contact me at the dealership. Thank you - Augie Giordano, Pre-Owned Manager


    Hide Full Review
  • Always a great experience!

    I have purchased and Leased 8 cars / trucks from John Bush, I have followed him from dealer to dealer. Both John and Dick Huvaeres Richmond Chrys...


    Show Full Review

    I have purchased and Leased 8 cars / trucks from John Bush, I have followed him from dealer to dealer. Both John and Dick Huvaeres Richmond Chrysler are first class and care about their clients and purchasing experience.

    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review
  • Jeep Renegade

    My sales person, Kane Karpinsky, took the time to show me how the options worked before my test drive to ensure I was receiving the owner experien...


    Show Full Review

    My sales person, Kane Karpinsky, took the time to show me how the options worked before my test drive to ensure I was receiving the owner experience. I contacted him to let him know I was coming. He had the Jeep waiting for me and stayed late to accommodate my schedule. The entire purchase when very smooth and my Jeep is fantastic.

    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review