Art Hill Ford Lincoln

4.7
(196 reviews)
Sales hours: 8:30am to 8:00pm
Service hours: 7:30am to 5:30pm
View all hours
Sales Service
Monday 8:30am–8:00pm 7:30am–5:30pm
Tuesday 8:30am–8:00pm 7:30am–5:30pm
Wednesday 8:30am–8:00pm 7:30am–5:30pm
Thursday 8:30am–8:00pm 7:30am–5:30pm
Friday 8:30am–8:00pm 7:30am–5:30pm
Saturday 8:30am–5:00pm Closed
Sunday Closed Closed
(219) 738-5300 (219) 738-5300

Inventory

About our dealership

This seller has been on Cars.com since October 2015.
We are EFFICIENT, wouldn't be great if the dealership process was designed to accommodate you , respect your time and effort.
Each Sales Manager will appraise and review your appraisal with you QUICKLY and EFFICIENTLY. In most cases, an appraisal for either trade or purchase by the dealership, will be available in less than 10 minutes.VELOCITY PRICING: We know you have done your research, as a matter of fact we are counting on it. It is your right to haggle, and we will validate how you have already won.
Money Back GUARANTEE: 3-Day return policy, driven less than 100 miles, same condition.
Art Hill has proudly served the community for over 64 years!

Service center

Phone number (219) 738-5300

Service hours

Monday
7:30am–5:30pm
Tuesday
7:30am–5:30pm
Wednesday
7:30am–5:30pm
Thursday
7:30am–5:30pm
Friday
7:30am–5:30pm
Saturday
Closed
Sunday
Closed

Reviews

4.7
(196 reviews)

A dealership’s rating is calculated by averaging its lifetime reviews. Includes reviews from DealerRater

1.0

Horrible Service Experience

My experience with the service team has been greatly unacceptable and I am disgusted with the level of professionalism I have experienced within the last week. The first day my car was serviced, no one told me the repair would take an entire day, after waiting 5 hours they offered to have someone take me home and then decided to give me my car. My car has cream interior and was returned to me with the driver’s panel filthy. I requested a call from the service manager, no one called me back. When I returned to have my vehicle repair complete, on my way home my car began to make a loud noise so loud I thought my muffler was dragging on the ground but it wasn’t. I called back, spoke with Alan and requested a service manager to call me back and no one called me back. I called again and requested for a manager to call me same day and no one called me back. I am so frustrated with Art Hill Ford because I have to return once again to have my car fixed for the 3rd time and I AM SICK OF IT!!!!!! ENOUGH!!!!!

Dealer response

Hi Michael, thank you for sharing your honest feedback. We are disappointed that you have had such a negative experience dealing with us here at Art Hill Ford. We would like the opportunity to try and regain your trust in our business and resolve this matter for you, if we still can. Please reach out to j.chamberlain@arthillautogroup.com or m.buckvich@arthillautogroup.com at your earliest convenience so we can work with you to make this better. We look forward to speaking with you soon. Take care.

5.0

Excellent service at Art Hill

Mike Myers and Steve were extremely helpful and together, they were able to put together an outstanding and affordable deal for me. I am very happy with my new Lincoln.

Dealer response

Hi Donna, thank you for your wonderful response to the quality of service our Staff provides! We hope to be of service to you again! Take care!

5.0

Great service

They were very professional, I highly recommend art hill ford

Dealer response

Hi Steven, we appreciate your recommendation of our dealership! Please let us know if there is ever anything else we can do for you! Safe travels!

4.8

Art Hill

Pleasant service, pleasant waiting area. Efficient work.

Dealer response

Hi Ray, reviews like yours provide encouraging feedback. We try to provide all of our guests with a great atmosphere and world-class service that you can trust. Thank you for the great review.

5.0

Purchaser of a new Ford Escape

My experience was great. I have never purchased a car so quickly and I purchase a new car every 3 years. Absolutely amazing!

Dealer response

Hi Donna, thank you for your kind words and congratulations on your new vehicle! As one of our valued customers, we want to sincerely thank you for your business and we hope to see you here again down the road!

2.0

Terrible

Service department is terrible. Communication is just not there between the department and customer. Spent most of time at Art Hill wasting my time and becoming extremely frustrated with the lack communication. Staff is not very friendly either.

Dealer response

Hi, thanks for taking the time to leave us your honest feedback. We are disappointed to hear you did not receive top-notch customer service from us and would like the opportunity to try and make this right with you, if we still can. Please give us a call at (219) 738-5300 and we will do our best to make this better. We hope to hear from you soon. j.chamberlain@arthillautogroup.com or m.buckvich@arthillautogroup.com

5.0

Alan5997

Great experience. Very professional staff made the buying process very quick and seamless.

Dealer response

Hi Herbert, thank you for leaving such a great review and high star rating. At Art Hill Ford, we value our customers and we look forward to seeing you on your next visit. Take care!

1.0

Worthless

Ryan in service gave no follow up call for ordered parts and didn't remember what I ordered. Showed no interest in customer RETENTION after the sale of a $38,000 vehicle that I purchased.

Dealer response

Yvettra, customer service is one of our top priorities so we are disappointed to hear we failed to provide you with the quality experience you deserve. Please reach out to j.chamberlain@arthillautogroup.com or m.buckvich@arthillautogroup.com and we will do our best to make this better. We hope to hear from you soon.

5.0

Beautiful SUV

Rosa in service always provide great customer service?.

Dealer response

Hello Tony, we're happy to hear you had such a positive experience with our team! If you have any further questions, please give us a call. We're always happy to help!

5.0

My Beautiful Ford Escape SUV

This is a great place to purchase a new vehicle, the sale person was so helpful and nice

Dealer response

Hello there, we are so happy to read such a great review about Art Hill Ford! Please let us know if there is ever anything else we can do for you! Safe travels!

Read all 196 reviews