Sarat Ford Lincoln

4.7
(418 reviews)
Visit Sarat Ford Lincoln
Sales hours: 9:00am to 8:00pm
Service hours: 7:00am to 8:00pm
View all hours
Sales Service
Monday 9:00am–8:00pm 7:00am–6:00pm
Tuesday 9:00am–8:00pm 7:00am–6:00pm
Wednesday 9:00am–8:00pm 7:00am–6:00pm
Thursday 9:00am–8:00pm 7:00am–8:00pm
Friday 9:00am–6:00pm 7:00am–5:00pm
Saturday 9:00am–5:00pm 8:00am–4:00pm
Sunday 12:00pm–4:00pm Closed
New (413) 356-6175 (413) 356-6175
Used (413) 356-6182 (413) 356-6182
Service (413) 356-6176 (413) 356-6176

Inventory

See all 214 vehicles from this dealership.

About our dealership

This seller has been on Cars.com since September 2020.
Founded in 1929 by John S. Sarat Sr. Sarat Ford has become the largest Ford Dealership in Western Massachusetts a distinction merited by their commitment to obtaining the highest level of customer satisfaction. The staff at Sarat Ford believes that a professional business relationship and concern for the needs and expectations of the customer are key to their continued success. Today John "Jack" Sarat Jr. and his sons Jeff Chris and Scott carry on the Sarat Family tradition together with the entire Sarat Ford Team. Their full service dealership offers quality products quality service and convenient service hours.

Service center

Phone number (413) 356-6176

Service hours

Monday
7:00am–6:00pm
Tuesday
7:00am–6:00pm
Wednesday
7:00am–6:00pm
Thursday
7:00am–8:00pm
Friday
7:00am–5:00pm
Saturday
8:00am–4:00pm
Sunday
Closed

Reviews

4.7
(418 reviews)

A dealership’s rating is calculated by averaging its lifetime reviews. Includes reviews from DealerRater

1.5

Water leak

About two months ago I brought my f350 in for a leaking clearance light on picking it up it wasn’t hard to see someone left the sun roof open and the cab was filled with water. They offered to dry it up and did a terrible job.

Dealer response

David, we are so disappointed to learn of this situation you have described. We would like the chance to talk to you further so please do call us at (888) 254-2911 at your earliest convenience so we can work with you to make this right. We hope to hear from you.

2.0

Poor Customer Service

We bought a new car and a DAY later, Sarat Ford could not be bothered to return phone calls or emails (the car had been obviously damaged during dealer prepping for us). Fast-forward a few months, and they STILL do NOT return emails or phone calls related to the new car they sold us (this time for paperwork proving they paid the state sales tax...which the State disputes). TERRIBLE customer service following the sale! Truly AWFUL!!!

Dealer response

Thank you for sharing your honest feedback. We are disappointed that you have had such a negative experience dealing with us here at Sarat Ford Lincoln. We can assure you that it was truly not our intention to disappoint or frustrate you during this process. We would like the chance to talk to you further so please do call us at (888) 254-2911 at your earliest convenience so we can work with you to make this right. We hope to hear from you.

5.0

Mister

Ms. Nicole Sowa was not only courteous, but highly professionally in handling my visit to Sarat Ford. She utilized not only my 10% birthday discount, but searched for other ways to lower my service costs.

2.3

I don' trust them

I?ve been going to Sarat for many years but the last two visits have been lousy. Seven months ago I had to leave my car overnight for a works package because they were over booked. This last time they told my daughter she needed a lot of front end work. She didn?t have it done and I brought it to another garage and they said it was fine. I called the manager at Sarat and he said it was a difference of opinion! I won?t be back.

Dealer response

Richard, thank you for your honest feedback about your experience with us. It is our goal that every customer leaves satisfied so we are disappointed to hear that you did not. Please give us a call at (888) 254-2911 and we will do our best to make this better. We hope to hear from you soon.

5.0

WONDERFUL EXPERIENCE!!!

We've had our 2017 Ford Explorer for about 2 months now and we couldn't be happier. It's comfortable and the ride is smooth, no issues at all! Nick Arkoette was the sales person who sold us the vehicle and he couldn't have been better. He is exactly the kind of guy we were hoping to deal with, friendly, polite, and was not pushy. He even kept us company while we waited for the car to get inspected! In all honesty, Nick was very much part of the reason we bought the SUV from Sarat. Thanks for a great ride, John and Darlene Catellier

5.0

Ms. Lenora Johnson

Setting up the maintenance appt was pleasant and timely. I left a message and someone returned the call within a 1/2 hour. I was pleased with the way I was made to feel welcome even though I did not purchase this car at Sarat.

Dealer response

We really appreciate your feedback! We're happy to hear that your experience with us reflected our standards. We hope to be of service to you again! Take care!

5.0

ford edge

always a great experience at Sarat Ford.....purchased numerous cars from them

5.0

service at Sarat Ford

My cars regular service was done in a timely manner. They take care to keep your car clean. Everyone was very friendly

Dealer response

Martha, thank you for writing this fantastic review and giving our dealership such a high star rating! At Sarat Ford Lincoln, we value our customers and we look forward to seeing you on your next visit. Take care!

5.0

Service visit

Service advisor Mike Colson is very knowledgeable and professional. He gave an accurate description of the service needed and applied rewards points at time of payment. All your service personnel shoulby be as conscientious as Mike.

1.8

Extended warranty

Bought a used truck and their extended warranty. Within the year the window on roof broke. They had us bring it to springfield then informed us that they will not cover the cost and our warranty would not either!! Then sent us a $45 bill for the springfield place. Stay away from Sarat Ford!

Dealer response

Thanks for taking the time to express your honest concerns. We are disappointed to hear you left our dealership feeling this way and we would appreciate the chance to discuss this matter further. Please give us a call at (888) 254-2911 if you?d like to discuss this matter further. Thank you again for your honest feedback and we look forward to hearing from you. Take care.

Read all 418 reviews