Young Chevrolet Cadillac Buick GMC

4.9
(228 reviews)
Sales hours: 8:00am to 8:00pm
Service hours: 7:30am to 5:30pm
View all hours
Sales Service
Monday 8:00am–8:00pm 7:30am–5:30pm
Tuesday 8:00am–8:00pm 7:30am–5:30pm
Wednesday 8:00am–8:00pm 7:30am–5:30pm
Thursday 8:00am–8:00pm 7:30am–5:30pm
Friday 8:00am–6:00pm 7:30am–5:30pm
Saturday 8:00am–4:00pm 8:00am–2:00pm
Sunday Closed Closed
(888) 496-7561 (888) 496-7561

Inventory

See all 3 vehicles from this dealership.

About our dealership

This seller has been on Cars.com since October 2000.
We have a strong and committed sales staff with many years of experience satisfying our customers' needs. Feel free to browse our inventory online, request more information about vehicles, set up a test drive or inquire about financing!
It's worth the drive to Owosso!

Service center

Phone number (888) 496-7561

Service hours

Monday
7:30am–5:30pm
Tuesday
7:30am–5:30pm
Wednesday
7:30am–5:30pm
Thursday
7:30am–5:30pm
Friday
7:30am–5:30pm
Saturday
8:00am–2:00pm
Sunday
Closed

Reviews

4.9
(228 reviews)

A dealership’s rating is calculated by averaging its lifetime reviews. Includes reviews from DealerRater

1.0

RUDE AND DISHONEST

Their repair shop did some work for my son. When he got his car back he noticed the skid plates were missing from under the car. It’s a newer car. They were definitely there when the car was dropped off. They lost parts to his car and now they want to be rude and ask us to prove the parts were ever there. Plus there are multiple new scratches and dings in the wheels and window. Don’t bother if you’d like your whole car back.

Dealer response

Thank you for sharing this review regarding your experience with us. I’d like to discuss this with you further if you could please contact us at your earliest convenience. Sincerely, The Young Chevrolet Cadillac Team

5.0

Amazing, timely, courtesy

Amazing customer service I would recommend this dealership to anyone

Dealer response

Thank you for the glowing review! We take pride in our customer service and do whatever we can to have our customers leave happy. Please don’t hesitate to contact me or visit us if you need anything else. Sincerely, The Young Chevrolet Cadillac Team

1.0

horrible service

They painted my car and it bubbles the next day. It is NOT rust. They want to charge me to repaint it again. They talk a good game but lack the skills required. Typical stealership! Really nobody expects a honest dealership anyways, right? Avoid this place! They will put you through the ringer.

Dealer response

We appreciate the opportunity to learn about your experience at our dealership. Your business is valuable to us, and we want to hear more about this situation. Please contact me so that we can work towards a resolution together. Thank you for your patience and understanding. Sincerely, The Young Chevrolet Cadillac Team

5.0

Great service!

Great service. Friendly people. Didbt buy a car but they were nice. Would recommend to a friend to buy a car they have a nice selection

Dealer response

We are so glad to read that you had such a positive experience with us! We can't wait to see you again soon. Sincerely, The Young Chevrolet Cadillac Team

5.0

service

I am highly satisfied with jeff kondel and all the other serice.

5.0

Great dealership

Paul was amazing with the purchase of our vehicle. He made the process so easy and was very accommodating. Phil did a great job with our financing. We would recommend this team to everyone

Dealer response

Hello, we're happy to hear you had such a positive experience with our team! Please don't hesitate to reach out if there's anything additional we can do for you. We hope you have a great day!

5.0

Great buy.

Excellent buying experience, worth the 55 mile drive. Staff was more than accommodating. Best deal buying and on trade. Highly recommend to anyone looking for new or used cars and trucks.

4.3

Got it fixed

Everything went as we had hoped. The car was repaired and now works as before.

5.0

Great Place to Do Business With

I had great service! They offered to let me test drive a new vehicle overnight. They honored a coupon on a service receipt for $250 off in the sales department. I had a thorough orientation to my new vehicle and they even threw in a tire/key-fob warranty since I was buying a 2017! This is at least the 5th vehicle we have purchased at Young?s and we also have our vehicles serviced there! We wouldn?t go anywhere else! Thank you Young?s!

5.0

General service

This dealership is AWESOME! I'm never disappointed. From purchasing the car, general service, or damage from hitting a deer (including the courtesy car they provided) . . . NEVER have had a disappointment in the 20+ years I have been doing business with Young Chevrolet!

Read all 228 reviews