Cadillac of Novi

4.2 out of 5 4.2

Reviews

4.2 out of 5 4.2
88 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.

Read reviews that mention:

  • 5.0 out of 5
    November 14, 2019

    Shane at Novi Cadillac was very knowledgable and helpful. He made the whole process easy and simple. He was also able to get is a great price on a new... XT5.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    November 13, 2019

    They had the suv I wanted at a remarkable price. John was pleasant to work with and made it all so relaxed. He wasn’t trying to sell me a car, he was just... helping. It was easy and comfortable. No issues or problems. Best experience ever in buying a car. I’m glad I drove the thirty miles to look at what they had.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • March 19, 2019

    I feel that I was given a good deal and treated well by my salesperson. The car and paperwork was delivered to me, which avoided spending hours at the... dealership.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    October 22, 2019

    Salesman Shane did a great job finding the exact vehicle we we looking for and got us a great price. First buying experience at Cadillac of Novi. Very... impressed with whole process from sales thru financial signings and delivery.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    October 14, 2019

    Jason Delaney did a fantastic job from beginning to end. He beat out 2 other Cadillac dealers hands down. Jason was very attentive to my needs. He actually... brought the truck to my house in the evening to make it very convenient for me. Jason went over and above the call of duty. I was super impressed with his professionalism and concerns with my needs and questions. I definitely will go back to him for our next truck. I will strongly recommend Jason Delaney of Cadillac Novi if anyone wants great service and a great price on a Cadillac.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 4.0 out of 5
    October 2, 2019

    I would like to thank Doug. We originally had some problems with the cleanliness of the vehicle we purchased from Cadillac of Novi. Our salesman Doug assured... us that he would make it right. We were provided with a rental vehicle until my vehicle was ready. Dough had my vehicle completely detailed and I was very pleased with the service and cleanliness of my vehicle. Doug even brought my vehicle to my home for my convenience. Thank you DougE

    4.0 out of 5
    Customer Service
    4.0 out of 5
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    4.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    September 2, 2019

    This dealership should not even be allowed to carry the Cadillac name unless this is what GM has decided their Upscale brand to become. Being new to the... area I had to change dealerships. I had an unexpected sensor go bad on my older model CTS. I took the car to Cadillac of Novi in January. They replaced three sensors and sent me on my way. The day I picked up my car I was shocked to see it pull around the corner. The car had mud splashed on it and the reason it wasnt washed was explained because they werent able to because of below freezing temps. I was running late because I had to get my daughter from latchkey before it closed so I took the car from the porter and told him it was unacceptable but nothing to be done about it now. As I drove away I found the car to be handling very oddly. Finally I had to pull over and found that my front passenger tire was essentially flat and not only was it flat but I was missing three of my wheel caps. Upon returning home I did take pictures of the car and reached out to the dealership. The informed me they would replace the caps and apologized for the cars condition. Needless to say about 4 mos later the car experienced the same issue and I still have yet to get my wheel caps back. Yes I have physically stopped in and when I did the gentleman at the counter was able to find my history but said there was no record of caps being covered!!! When I took the car back in after looking at it but never performing diagnostics on the car they informed me the car was rusting underneath. The gas tank was about to leak among other things. In a nutshell I was told the car would cost a lot to be fixed and they had not even done diagnostics yet to see if the sensor went bad that was replaced. The comment from the navigator was and I quote " My mechanic said if we keep fixing this car we will be married to it!" Remind you other than this visit the only other time this dealership worked on my car was in January 4mos prior to my return. I asked if the car was running and they said yes. I asked for it immediately. I got my car and drove it to another dealership Suburban Cadillac of Plymouth who repaired the car and yes the issue was the sensors that Novi replaced in January had gone bad. The whole cost to get the car fixed 84.00 dollars and the mechanic said the car was solid and noted no other issue. This dealership is a horrible and Cadillac should remove themselves from association.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    I am sorry to hear of your experience this past January. We take our commitment to customer service seriously and have made significant changes to ou...r staff since your visit. We would honor the opportunity to re earn your business. If there is anything we can do to assist, please contact me directly at twooster@cadillacofnovi.com Thank you, Tim Wooster, Service Manager

  • 3.0 out of 5
    August 30, 2019

    My husband and I purchased a used vehicle 2 days ago. Our salesman was great. The problem I have is that the vehicle was not cleaned properly at pick up... so we were told to bring the vehicle back 2 days after purchase so it can be cleaned inside and out. The cleaning guy brought the vehicle out and it looks the same as when I purchased the vehicle with a few scratches added to it. I am highly disappointed with the detail department. They obviously have incompetent people who do not know what clean means.

    3.0 out of 5
    Customer Service
    2.0 out of 5
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    4.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We are sorry that you were not completely satisfied with your overall experience during your visits with us. We would be glad to come pick it up and r...edo the detail. Please contact me at epobur@cadillacofnovi.com and we will do what we can to help you have a better experience with us, thank you. Ed Pobur, General Manager

  • 5.0 out of 5
    June 12, 2019

    Pretty simple: Oil change and tire rotation. Also, I needed to ask about procedures for fixing a minor piece of interior trim. Smooth, friendly, completed... ahead of schedule. Oh, and the waiting room has been improved since my last visit. Still not as good as the nearby Lincoln dealership, but amenities are better.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    May 21, 2019

    I purchased my vehicle in 2016. I have always received excellent service.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
View More Reviews