New 866-865-7654 Dealer Website
Used 866-808-6110 Email Dealer
Service 866-691-6420

Thank you. Your email has been sent to the dealer.

Sales 8:00 AM - 8:00 PM
Service 7:00 AM - 6:00 PM
Mon 8:00 AM - 8:00 PM
Tue 8:00 AM - 8:00 PM
Wed 8:00 AM - 8:00 PM
Thu 8:00 AM - 8:00 PM
Fri 8:00 AM - 6:00 PM
Sat 9:00 AM - 5:00 PM
Sun Closed
Mon 7:00 AM - 6:00 PM
Tue 7:00 AM - 6:00 PM
Wed 7:00 AM - 6:00 PM
Thu 7:00 AM - 6:00 PM
Fri 7:00 AM - 6:00 PM
Sat 7:00 AM - 3:30 PM
Sun Closed
{{currentIndex + 1}} of 2

Reviews

4.8
Average based on 80 reviews
  • Sales & Service Borton Volvo Sales Gene Kaganovsky

    I have purchased three Volvos (S80 & 2 XC60's) from Borton Volvo working with Gene Kaganovsky. He is a great salesperson to work with if you need ...


    Show Full Review

    I have purchased three Volvos (S80 & 2 XC60's) from Borton Volvo working with Gene Kaganovsky. He is a great salesperson to work with if you need a car. He is very knowledgeable and patient as you work through your process. He has the desire to get you the car you want/need so you will continue to use him for the future. The last purchase was worthy of passing on a great review, total delight (which is higher than satisfied). I don't think you will be disappointed, give him a try.

    Shopped for a new car
    Does recommend this dealer
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review
  • Outstanding service!

    Purchased a used Volvo out of state and needed a tow a few days later. Tow truck left it at Borton. In spite of not having an available appointmen...

    Dealer Response

    Thank you so much for taking the time to write such great feedback, Howard. Our primary focus is to provide each and every customer with exception...


    Show Full Review

    Purchased a used Volvo out of state and needed a tow a few days later. Tow truck left it at Borton. In spite of not having an available appointment, they had me fixed and out the door before 9 the next AM. They had also done the work of determining that the work was covered by warranty. Truly exceptional service

    Came in for service or repair
    Does recommend this dealer
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you so much for taking the time to write such great feedback, Howard. Our primary focus is to provide each and every customer with exceptional service, and we are extremely happy to hear that our team were able to satisfy that. Don't hesitate to reach out if you have any further questions or needs. Best regards, Borton Volvo Team


    Hide Full Review
  • A little over promised and under delivered

    Purchased a used XC60 from them recently. Pricing and negotiation was not the issue. We were told that the vehicle would be detailed and ready for...


    Show Full Review

    Purchased a used XC60 from them recently. Pricing and negotiation was not the issue. We were told that the vehicle would be detailed and ready for pickup on Monday evening. Did the paperwork to compare interest rates. told the office 4 diffrent times we only want to compare, they ended up completing the paperwork with another lending institution that wasnt my bank and then acted like it was my fault and appaled that I didn't want to use their bank. Overall experience is less than satisfying. Shop around there are other Volvo options.

    Shopped for a used car
    Does not recommend this dealer
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review
Read All Reviews

Service & Repair

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since March 2004

Providing safe and secure Volvos for more than 50 years! With an award winning Pre-Owned Certified Program and best in class Safe & Secure New Vehicle Warranty. Visit us on Facebook!

"Dedicated to Excellence Since 1957"