Motors Northwest

3.8 out of 5 3.8
Rectangle 48
Sales 9:00 AM - 7:00 PM

Motors Northwest Hours

Sales

Monday

9:00 AM - 7:00 PM

Tuesday

9:00 AM - 7:00 PM

Wednesday

9:00 AM - 7:00 PM

Thursday

9:00 AM - 7:00 PM

Friday

9:00 AM - 7:00 PM

Saturday

9:00 AM - 6:00 PM

Sunday

10:00 AM - 4:00 PM

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since August 2006

Welcome to MOTORS NORTHWEST

...


BETTER VEHICLE, BETTER SERVICE; IT'S WHAT YOU GET.
BEST PRICE, BEST DOWN PAYMENT AND MONTHLY PAYMENT, IN WRITING, UP FRONT.
PROFESSIONAL APPRAISAL OF YOUR CURRENT VEHICLE WITHOUT THE WAIT.
TOP OF THE MARKET RATED INVENTORY.
72 HOUR EXCHANGE POLICY.
REFERRAL DISCOUNT PRICING WITH OUR AFFILIATES.
SERVICE AFTER THE SALE, ROADSIDE ASSISTANCE.

"Where the value exceeds the price!"

Reviews

3.8 out of 5 3.8
38 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.

Read reviews that mention:

  • 1.0 out of 5
    October 31, 2019

    Terrible. Was hoping it would be a cut above the standard used car lot, but just ended up with high pressure salesmen, sales gimmicks and sleazy tactics.... After getting through all that, once my car turned out to be a lemon, the owner wouldn't stand behind it. He "needed to make a profit" on every deal, including if I was to trade in the car that was sold to me needing a $2200 repair. Would rate with 0 stars if possible.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    2.0 out of 5
    Overall Facilities
    2.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    October 13, 2019

    Motors Northwest had exactly the car I wanted at a great price. I sent them the funds and they shipped my car. It is exactly as promised. They apparently... price their cars to move fast and it works.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Captain Jones, Congrats again sir to you and your wife! Very happy for you both .... cruising around in your 2018 Tesla Model S 100D! ... Next time we... are visiting The Gateway to the West ... we will want a ride! Happy fossil-fuel-free driving!

  • July 27, 2016

    I have had many experience is a car dealerships. I also have relatives in the car business. Motors Northwest is a great place to do business. I had an... excellent buying experience from the first contact with Mandy the customer service manager during my test drives with the salesman and my paperwork with the manager. They all did a wonderful job. The facility is clean and comfortable. I have had communication with them since I bought my truck and they've always been very helpful.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi again CF85 & thanks for your review. Your business and your opinion is important to us and our continued success. Please remember to reach-out to a...ny one of us anytime that you need something vehicle-related. We are here to assist. Congrats again!

  • 1.0 out of 5
    June 22, 2019

    I purchased a 2015 Chevy Sonic along with an extended warranty. Three days later my Sonic over heated and broke down. I asked for help paying the deductible... on the extended warranty and they refused. They do not stand behind their products. Buyer Beware.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Logan, you're right. Whoever, no matter, no excuses, you talked to should have immediately assisted. This is typically shine. This is, that is the way... we want to operate. Not the way that you experienced. You deserve better. You got a great car at a great deal and should be completely satisfied. Not just during the sale but also after, we need to provide excellent service. Please reach-out to me or anyone on our management staff. We want to make this right for you.

  • 5.0 out of 5
    June 4, 2019

    Just purchased my first truck from Bill. He listened to what I was looking for and helped me choose the right car for me. Had excellent experience and... customer service. I would definitely recommend it to my family and friends

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Congrats again Bill! Happy truckin'!

  • 1.0 out of 5
    April 16, 2019

    I would give this company a 0 if I can.. They sales trucks and cars they dont work and they want you to pay for the cost of the repairs even you cant... drive it..

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    G; thank you for your comments. We apologize for the confusion. We do our best job selling good pre-inspected vehicles and backing them up with a warr...anty at no cost. Please recall that we did address your concern at no cost to you when you had an issue after you purchased your truck. Additionally, you do have a warranty and we did offer to assist with facilitating the claim upon the second error code. We are sorry that your specified mechanic was not certified to complete the repair. Please know that we are still here, willing to help, just let us know.

  • 5.0 out of 5
    March 9, 2019

    Bought a car from here sold to me by Bill Bullock! Wonderful guy and a great salesman. In need of a new car go see Bill and he will get the job done for... u!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Dustin, congratulations again and thank you for your review. Also, thank you for the kind-words regarding Bill, we think he is wonderful too. Please r...emember that any time you need anything auto-related, please reach-out to us. We are here to assist. Happy travels!

  • 5.0 out of 5
    September 30, 2018

    Bill and Curtis were great to work with and very professional. I would recommend them to anyone. Thanks guys! You guys delivered exactly what was promised.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    3.0 out of 5
    Quality of Repair
    3.0 out of 5
    Overall Facilities
    4.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thanks for the review Fernando. Congratulations again & remember to reach-out to us whenever you need anything at all for your Tundra!

  • 5.0 out of 5
    August 2, 2018

    Bill helped me a lot and put through a lot of effort to help me . He got me into an affordable and newer beautiful car

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi Rachele, thanks for your review and the kind words for Bill. Congrats again! & please do not hesitate to reach-out to us any time that you need any...thing at all vehicle-related.

  • 5.0 out of 5
    August 1, 2018

    Bill makes buying a car a real pleasure. He listens to what you want. He treats you with respect and tries to get you the best deal possible and the best... match for your requirements. He provides excellent customer service and makes you feel that you can ask any question and get an honest answer from him.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Noblelily thanks a lot for your review! We are glad to have Bill on our team & glad that you were well-respected and treated in a professional manner.... Please do not hesitate to contact us anytime that you need anything at all! Congrats again!

View More Reviews