Preston Toyota of Boardman

4.2 out of 5 4.2
Rectangle 48
Sales 9:00 AM - 9:00 PM
Service 7:30 AM - 6:00 PM

Preston Toyota of Boardman Hours

Sales

Monday

9:00 AM - 9:00 PM

Tuesday

9:00 AM - 9:00 PM

Wednesday

9:00 AM - 6:00 PM

Thursday

9:00 AM - 9:00 PM

Friday

9:00 AM - 6:00 PM

Saturday

9:00 AM - 4:00 PM

Sunday

Closed

Service

Monday

9:00 AM - 9:00 PM

Tuesday

7:30 AM - 6:00 PM

Wednesday

7:30 AM - 6:00 PM

Thursday

9:00 AM - 9:00 PM

Friday

7:30 AM - 6:00 PM

Saturday

8:00 AM - 3:00 PM

Sunday

Closed

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since February 2007

Purchase a Toyota in Boardman from the friendly and helpful folks at Preston Toyota of Boardman. We have the expertise t

...

o get you behind the wheel of the new Toyota that meets all of your requirements. The Preston Toyota of Boardman sales team is ready to locate a new car that you can afford and be completely satisfied with. Test drive the all-new Camry, Corolla, Tacoma, Rav4, Prius, Venza, and many other vehicles, by visiting Preston Toyota of Boardman today. We will get you onto the Boardman streets in the new Toyota you desire. Check out our Presto! Pricing here https://www.youtube.com/watch?v=K3C7vzvoze0

"Where you come first!"

Service

Oil, Filter Change

$34.95 and up*

Brake Inspection

Complimentary

Wheel Alignment (FWD)

$89.95

Multi-Point Inspection

Complimentary

RepairPal Certification

  • Warranty - At least a 12,000-mile / 12-month warranty on parts and labor.
  • Price - Fair prices, measured by comparing them to the RepairPal Price Estimator.
  • Technician Quality - Technicians and advisors are properly trained, retained, and certified for quality.
  • Customer Satisfaction - A verified collection of valid online dealer reviews to demonstrate exceptional service quality.

Reviews

4.2 out of 5 4.2
36 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.
  • 5.0 out of 5
    July 31, 2019

    Great organization ... Joanna and Gerald are top notch in Service and I have have a great business relationship with Richard Bell in Sales. I have bought... numerous autos from him in the past and he can expect my business going forward ... I'll refer everyone I know as well! Thanks!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    What a wonderful review!! Thank you so much for sharing. We are so proud of the way our staff handled your deal. Customer service is so important to u...s.

  • 1.0 out of 5
    December 9, 2018

    Preston Toyota of Boardman is the most lying most deceitful dealership I have ever dealt with. Jay Albanese (sales manager) and Kevin Bertilacel (internet... sales) are the most dishonest sales related people I have ever met. I was completely misled and lied to about specific questions and information I requested. My family and I drove six hours to purchase this vehicle. We bought a vehicle with many major problems and barley made the trip back home. In less than eight hours, I traded the vehicle for the the same model and counted my losses as a lesson learned. They did smile a lot and offer me something to drink numerous times. DEFINITELY BEWARE OF THIS DEALERSHIP!!!

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    3.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hello Mr Mitchell, We aren't sure what else we could have done differently. We sent every picture before you made the trip, it was a 208,000 mile Hon...da. We checked it through our shop and it passed our safety inspection. As stated, It appears you had an issue driving at 80 mph, but you didn't call us to let us know that you were having an issue. As we always do, we would have had it checked out by a local dealer close to you. Unfortunately you traded it before we had a chance to offer that. We know we were selling that vehicle for a fair price as well. We are sorry for how the transaction unfolded. It is never our intention to have someone unhappy with us, one car deal for us is never worth it to our team. We try to always provide a great experience with a great product. Doug Peters - General Sales Manager

  • March 10, 2015

    Very happy with the purchases that I have made here at Preston Toyota. Happy with the service

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for the fantastic review. Service is so important in your ownership experience and we strive for excellence in that area as well as with the... sale. We are here for you after the sale throughout your vehicles life span. Thank You, Stephanie DiCarlo Sales Manager

  • 5.0 out of 5
    November 7, 2018

    Bought a used Ford from them over the Internet. Spoke with Bubba (how cool is that name?) and worked with him throughout the day and he did a great job... of being up-front about the car and what he could do for me as far as price, etc. There were a few small issues, which he took care of before I drove the nearly two hours to get there (including a spur-of-the-moment solution that was pretty darn clever). Purchase was smooth, car was clean and even had new tires! The 3,000 mile limited warranty, while not totally comprehensive, is a great piece of mind to have. Would purchase again from Bubba and the crew at Boardman again.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for choosing us and for sharing such a great review!!

  • 5.0 out of 5
    June 14, 2018

    I am very satisfied with my purchase from Preston. I flew in from out of state, and although I was very unhappy with my airline, I was very happy with... the customer service I received from Preston Toyota. They picked me up from the airport and were very understanding and accommodating with the constantly changing schedule from my airline. Thank you for your friendly service.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We are so glad to here you are happy with the vehicle.Thank you for sharing your review. So sorry for the airline messing us up a day.We are always h...ere to accommodate. Hope we can see you again.

  • 5.0 out of 5
    September 22, 2017

    After shopping around several other dealerships, my wife and I stopped at Toyota of Boardman to look at a couple of used trucks we had seen online. We... were greeted by Kyle Richeal who was a great, easy going salesman who actually knows how to listen. There's wasn't an ounce of pressure and he was immediately ready with prices and answers to our questions. He stepped back and let us shop and helped steer us when we were looking for something specific. He was nice enough to stay late and let us test drive although we weren't settling on a vehicle that day. The test drive was worth it. The used truck felt like new and we decided to buy. The truck was ready first thing the next morning and I've never had paperwork go quicker. I couldn't be happier with the experience. Thanks Kyle and the team at Toyota of Boardman!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you so much for sharing this wonderful review!! Sounds like our team worked well with you and exceeded expectations. Please feel free to stop... in anytime with any questions or concerns about your new vehicle. We are always here to help.

  • 1.0 out of 5
    August 26, 2016

    When hubby takes our van in for maintenance, they do it, no problems. When I take it in, somethings wrong. Six months or so ago, it cost me around $800.... Three months ago, when hubby took van in for oil change, everything was fine. I took it in 3 months later for routine oil change and a wheel alignment from just getting back from a trip, and it needs $1200 in repairs. I tried to tell my husband not to send me there alone. That'll teach him! We took it to a VERY highly recommended mechanic and told him what the dealership said - all bull. I will NEVER return to this dealership again. And now I'm gun shy - hubby is never sending me alone for repairs. It's too expensive when you're not with a man. Hate to say it - just the way the world operates.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hello- I would like to clarify this review. After talking to our staff I don't feel as if this is a very fair review. Our dealership really prides its...elf on doing what is right for the customer. Are we perfect? Absolutely not, but we try to be. We know Toyota's have a great history of not needing repairs, but there are times when they do. You brought in your 2005 Sienna with 155,000 miles on it. Our Master technician looked it over and found that the radiator as well as the steering rack and pinion was leaking- our technician wouldn't lie. We don't operate like that. You see we are always in a tough position when someone feels this way. If we don't tell you- the customer could get upset but when we do tell you - you could get upset. That is why we always just say what we find and leave it up to the customer. Now a leak? Sure you could drive it with a leak for awhile and nothing go wrong, or it could break down while you are driving down the highway during a trip. We don't have that answer. So if you would search across google, yelp, dealerrater, facebook at reviews you would see that most of our customers feel differently. We aren't perfect, yes we make mistakes, but please don't insinuate that our employees were trying to take advantage of you. I'm sorry for how you feel. Thank you, Shane Lanigan Operating Partner

  • 5.0 out of 5
    March 23, 2015

    Very happy with the Preston dealership. Will purchase again

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you so much for the great review. We certainly appreciate you sharing your review and support of our store with others. Hope to see you soon!!!... Stephanie DiCarlo Sales Manager

  • 5.0 out of 5
    March 3, 2015

    Such a pleasant experience our fourth Toyota purchase. Everything made easy for my wife and I. My wife went back the next day and received hands on explanation... on some of the new features. Our salesman Justin Bailey and other members were so outgoing.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    4.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    I am so happy to hear that you enjoyed your experience here with Justin Bailey. We try very hard to keep a friendly and easy atmosphere for our custom...ers. Please feel free to stop in anytime with any questions. Stephanie DiCarlo Sales Manager

  • 5.0 out of 5
    February 17, 2015

    Great experience.No pressure. No hassle. Quick and easy process. Well informed. Professional. Courteous

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for sharing your experience. We do try to make everything easy with Presto! Pricing. Hope to see you again real soon. Stephanie DiCarlo S...ales Manager

View More Reviews