World Hyundai

(4.5) 52 reviews

Call This Dealer

Reviews

Average Ratings

4.5
52 lifetime reviews.
this dealer
Not Applicable
Not Applicable
Customer Service
Quality of Repair
Overall Facilities
Buying Process
Friendliness
Pricing
Write a Review
  • Car service

    My overall experience at world Hyundai has been below par it seems as if they’re more worries sales then service the car you already have which is rid

    ...

    iculous. While waiting in the waiting area a dealer comes out to get you to they car come me out asking you how you like your car blah blah blah when all the while get you into another car we all beenil

    Customer Service
    Quality of Repair
    Overall Facilities
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

  • Good buying expiriance

    Good buying experience i love my new car cant wait ot enjoy it

    ...

    .

    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Overall Facilities
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

  • Great Customer Service by James

    great customer service looking forward to doing more business in the future.

    Customer Service
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

  • Great experience

    James was very detailed and helpful. He took the time to answer all of our questions.

    Customer Service
    Quality of Repair
    Overall Facilities
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

  • Fabulous

    James made the process smooth and easy for us to remain calm thru out this long process of getting finance and processed. I will gladly refer family a

    ...

    nd friends.

    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

  • Tracyp

    Very unhappy customer My name is Tracy Polk. From chgo i bring my car in for oil changes everytime i have gotten my car serviced it was always somethi

    ...

    ng else needed i have a factory warranty and also a extended warrnty but it covered nothing for me says the repair man but i was told to bring my car back in on one occasion that they were gonna fix it yet another empty promise they told me i have taken my car out to the dealership and my car still was never fixed when they told me it would be . I live in the city to come back n forth for nothing was a waste of my time and im a very unappy customer .......

    Customer Service
    Quality of Repair
    Overall Facilities
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi Tracy, we were unable to pull up any recent records of you having visited the store. Would you mind calling and discussing your experience with one

    ...

    of our managers? You can reach Duane, Mike or Shvone by calling the dealership directly. Thank you


  • THANKS JARRETT!

    Jarrett had wonderful wonderful service is A+++++ I would bring anyone to her! She got it done for me and she will for you as well! L. M

    Customer Service
    Quality of Repair
    Overall Facilities
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you, Lorraine - we appreciate you working with our team while you were here! And for your shout out to Jarrett. Enjoy your vehicle and let us kn

    ...

    ow if you have any questions!


  • Jarrett was the Best!

    Jarrett was AWESOME!! She got me a newer car below the payment i originally asked for! You want your salesperson to work for you, great customer serv

    ...

    ice with a smile, and get the job done?? Ask4 JArrett@WorldHyundaimatteson! Thanks so much Jarrett! T. Crawford

    Customer Service
    Quality of Repair
    Overall Facilities
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi Tiffany, thank you very much for working with Jarrett! We enjoyed your company and glad that you had a nice time with us!


  • Thanks Jarrett!

    I loved Jarrett as my Sales Rep! She was busy but still attentive showed me exactly what i asked for around the payment that I wanted! If you want a c

    ...

    lass act go see Jarrett@WorldHyundaiMatteson! R. Carbins III

    Customer Service
    Quality of Repair
    Overall Facilities
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi Roderick, thank you so much for working with our team here at World Hyundai, and especially with Jarrett! We appreciate your business and look forw

    ...

    ard to seeing you for your first oil change.


  • Thanks Jarrett for all your help!

    Jarrett changed my mind about this dealership! Thanks so much for your help getting me at the payment in my budget on my new 2016 Sonata! K. H.

    Customer Service
    Quality of Repair
    Overall Facilities
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi Kevin, thank you for giving us another chance! Glad to hear that Jarrett was able to get you taken care of and changed your mind about our store! P

    ...

    lease let Jarrett know if you need anything, she would be happy to help!


World Hyundai
5337 Miller Cir Dr Matteson, IL 60443
Map data ©2015 Google. Map and directions are informational only. No representation is made or warranty given as to their content, road conditions, route usability or expeditiousness. User assumes all risk of use. Classified Ventures and their suppliers assume no responsibility for any loss resulting from such use.