Certified Motors

4.4 out of 5 4.4
138 reviews

Average Rating

4.4 out of 54.4
138 lifetime reviews.
this dealer

Reviews

Read reviews that mention:

  • September 21, 2017

    We were looking for a quality used car and found what is the best we could find at Certified Motors. The service was great and the process was easy. I... would suggest and recommend this place to everyone. Thank You.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you Kevin you were more than gracious and wonderful to work with. We know you will enjoy that Sebring...many Blessings to you and don't be a str...anger.

  • 1.0 out of 5
    September 24, 2018

    Ray is a great guy but my car broke down 6 days after I paid ray 1150 bucks...and now I have a useless warranty I paid extra for and a car I cant drive..also... I got a 360 dollar car payment for a useless car.. its hurts my heart , to be let down like this good people always gotta pay for other peoples xxxx.. i will never buy a car there again .....unfortunately but hey Ray's a nice guy lol

    5.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    4.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Mike, we are so sorry you had a problem in the first week. We spoke to you the morning you called and after you told us what happened, explained we th...ought it might be a waterpump , which is a covered component in your warranty. We tried to reach you four times after you put in this review, yet you choose not to communicate.We have no control what happens after you put two hundred or more miles on the car after you leave. Also your car payment is less than $210.00/mo.There are wearable parts on all vehicles, no matter the year, make. and model. There is no way to test for a water pump. If we can assist you in any other way, please let us know. The Team at Certified Motors.

  • 5.0 out of 5
    September 13, 2018

    I found a beautiful 2010 Buick here about a year ago. It runs great! Very clean! The financing process was speedy and non stressful! Their selection had... me in awe as everything was clean and of good quality. Not to mention the kind staff. They have a loyal customer here. I look forward to doing business with them again! They got me approved when other car dealerships turned me away. Thanks again Certified Motors!!!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    July 9, 2018

    If I could give Certified Motors Inc, more than 5 stars I would!!! Ray is an absolute LIFESAVIOR!!! I previously experienced a horrible situation with... my previous vehicle and Ray and his wife Lori worked hard and did a terrific job to get me in another vehicle as quickly as they could. They are wonderful people and I would recommend them to anyone and everyone I know. KEEP UP THE GREAT WORK AND CUSTOMER SERVICE CERTIFIED MOTORS!!!!!!!!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    June 3, 2018

    No follow up.Just promises with no delivery. Bad Business practice and a testiment to what kind of service to expect . Can't imagine they'd do... better if there was a issue with purchase.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    May 9, 2018

    The Employees at Certified Motors were knowledgeable and highly experienced and we would recommend them at any time. Ray, Lori and Eric made the purchase... of our 2011 Honda Pilot pleasurable.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    January 2, 2018

    All we can say is THANK YOU! Ray and Lori were great to work with in every way.We searched all over for a truck,and found a great one ! Thanks again,... Craig & Pam Frank

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    December 23, 2017

    Ray is absolutley AMAZING!!! He made my first experience of financing a vehicle a breeze. He never put any pressure on me to purchase my vehicle (WHICH... I LOVE!!) He let me look over the vehicle at my own pace and decide whether i wanted to purchase the vehicle for myself, he was never pushy. I encourage EVERYONE who is looking for a vehicle to go to him!! He also has a super cool office:)

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    December 23, 2017

    Lori and Ray made purchasing a used vehicle from them very easy.. Love ¿ my "new to me" Town and Country.. My grandaughters love going with Nana in her... new van. It was a great choice and worth the drive from West Michigan..

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    November 29, 2017

    I purchased a 2014 Chrysler 200 in April of this year I’ve had the car for seven months and started to have trouble took the car to Ray and he told me... what shop to go to for repairs we’ll come to find out the car needed tie rods wheel alignment brake switch struts sway bar a total of 1,400 dollars and the year warranty that came with the car covered none of these problems so I called Ray to see if he would bear the expenses and he was really rude about the situation and didn’t seem to care at all. All of these conditions had to be wrong with the car when I purchased it so now I’m stuck with a car that I can’t drive as well as still paying a car note. Ray has not tried to rectify the situation in no type of way so I would advise everyone not to purchase from this dealer I would hate to see this happen to anyone else

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    1 people out of 2 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    I would like to start by saying I understand the stress Auto maintenance and repairs bring, with that said I assure you that we do everything possible... to prevent selling vehicles with any preexisting problems. Every car gets inspected prior to sale and come with free oil changes and free inspections through your first year of ownership. (You never brought car in for oil changes/inspections which are every 3 months) The reason we include inspections after the sale is to be sure maintenance is being done and most importantly catch any problem that might occur from daily use. Since ownership of the vehicle you put on just shy of 6,000 miles, with road conditions and owner maintenance a lot can happen to a vehicle in 7 months of use. When we spoke on the phone about your vehicles issues I explained that I would do everything I could to get the vehicle safe and repaired, after I spoke with the repair shop they told me and you the needed items to address and had the work done at my discounted rate for a total cost of $312.51 invoice#142907 that price also included a wheel alignment. I understand that you were upset when you called, Cars can be very stressful. I tried my best to help the situation and I'd be willing to help you again if needed. I'm very sorry that your vehicle needed $312 worth of work, however I can't stress enough that used cars and new cars will need regular care and maintenance. Also, don't forget the importance of bringing your vehicle in for the free inspections and oil changes. If your choosing to do oil changes elsewhere PLEASE keep receipts for warranty! -Certified motors