Auto Gallery Mitsubishi - Corona

4.1 out of 5 4.1
Rectangle 48
Sales 8:00 AM - 9:00 PM
Service 8:00 AM - 5:00 PM

Auto Gallery Mitsubishi - Corona Hours

Sales

Monday

9:00 AM - 9:00 PM

Tuesday

9:00 AM - 9:00 PM

Wednesday

9:00 AM - 9:00 PM

Thursday

9:00 AM - 9:00 PM

Friday

9:00 AM - 9:00 PM

Saturday

8:00 AM - 9:00 PM

Sunday

9:00 AM - 8:00 PM

Service

Monday

8:00 AM - 5:00 PM

Tuesday

8:00 AM - 5:00 PM

Wednesday

8:00 AM - 5:00 PM

Thursday

8:00 AM - 5:00 PM

Friday

8:00 AM - 5:00 PM

Saturday

8:00 AM - 5:00 PM

Sunday

Closed

Special Offers

Other rates
Cars.com is not responsible for errors in dealer or manufacturer advertisements or offers. Some financing and lease offers may require substantial cash down payments. Every dealer and manufacturer offer will have its own specific terms and conditions, and not every buyer or vehicle will qualify for every offer. Be sure to contact your dealer for full offer details.
Other rates
Cars.com is not responsible for errors in dealer or manufacturer advertisements or offers. Some financing and lease offers may require substantial cash down payments. Every dealer and manufacturer offer will have its own specific terms and conditions, and not every buyer or vehicle will qualify for every offer. Be sure to contact your dealer for full offer details.
Other rates
Cars.com is not responsible for errors in dealer or manufacturer advertisements or offers. Some financing and lease offers may require substantial cash down payments. Every dealer and manufacturer offer will have its own specific terms and conditions, and not every buyer or vehicle will qualify for every offer. Be sure to contact your dealer for full offer details.
Other rates
Cars.com is not responsible for errors in dealer or manufacturer advertisements or offers. Some financing and lease offers may require substantial cash down payments. Every dealer and manufacturer offer will have its own specific terms and conditions, and not every buyer or vehicle will qualify for every offer. Be sure to contact your dealer for full offer details.
Other rates
Cars.com is not responsible for errors in dealer or manufacturer advertisements or offers. Some financing and lease offers may require substantial cash down payments. Every dealer and manufacturer offer will have its own specific terms and conditions, and not every buyer or vehicle will qualify for every offer. Be sure to contact your dealer for full offer details.
Other rates
Cars.com is not responsible for errors in dealer or manufacturer advertisements or offers. Some financing and lease offers may require substantial cash down payments. Every dealer and manufacturer offer will have its own specific terms and conditions, and not every buyer or vehicle will qualify for every offer. Be sure to contact your dealer for full offer details.
Other rates
Cars.com is not responsible for errors in dealer or manufacturer advertisements or offers. Some financing and lease offers may require substantial cash down payments. Every dealer and manufacturer offer will have its own specific terms and conditions, and not every buyer or vehicle will qualify for every offer. Be sure to contact your dealer for full offer details.
Other rates
Cars.com is not responsible for errors in dealer or manufacturer advertisements or offers. Some financing and lease offers may require substantial cash down payments. Every dealer and manufacturer offer will have its own specific terms and conditions, and not every buyer or vehicle will qualify for every offer. Be sure to contact your dealer for full offer details.
Other rates
Cars.com is not responsible for errors in dealer or manufacturer advertisements or offers. Some financing and lease offers may require substantial cash down payments. Every dealer and manufacturer offer will have its own specific terms and conditions, and not every buyer or vehicle will qualify for every offer. Be sure to contact your dealer for full offer details.
Other rates
Cars.com is not responsible for errors in dealer or manufacturer advertisements or offers. Some financing and lease offers may require substantial cash down payments. Every dealer and manufacturer offer will have its own specific terms and conditions, and not every buyer or vehicle will qualify for every offer. Be sure to contact your dealer for full offer details.
Other rates
Cars.com is not responsible for errors in dealer or manufacturer advertisements or offers. Some financing and lease offers may require substantial cash down payments. Every dealer and manufacturer offer will have its own specific terms and conditions, and not every buyer or vehicle will qualify for every offer. Be sure to contact your dealer for full offer details.
Other rates
Cars.com is not responsible for errors in dealer or manufacturer advertisements or offers. Some financing and lease offers may require substantial cash down payments. Every dealer and manufacturer offer will have its own specific terms and conditions, and not every buyer or vehicle will qualify for every offer. Be sure to contact your dealer for full offer details.
See all Special Offers

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since October 2006

Our full line of Mitsubishi vehicles, including the Mitsubishi Mirage, Lancer, Outlander, and Mirage G4, is available fo

...

r you to look at and test drive. Please don't hesitate to contact us concerning any of our New or Used cars in our Inventory. Also, check for any New Car Specials we are currently offering. Please contact us.

"DRIVE YOUR AMBITION"

Service

Oil, Filter Change

$34.95 and up*

Tire Rotation

$19.99

Fluid Top-Off

$29.95

Wiper Blade Replacement

$24.95

RepairPal Certification

  • Warranty - At least a 12,000-mile / 12-month warranty on parts and labor.
  • Price - Fair prices, measured by comparing them to the RepairPal Price Estimator.
  • Technician Quality - Technicians and advisors are properly trained, retained, and certified for quality.
  • Customer Satisfaction - A verified collection of valid online dealer reviews to demonstrate exceptional service quality.

Reviews

4.1 out of 5 4.1
162 lifetime reviews.

Read reviews that mention:

  • 1.0 out of 5
    December 21, 2020

    I wanted to talk to a sales agent via phone. I called 3-4 times and kept getting their answering service who said they would call back within 2-3 days.... I never got a call back. I even requested I get transferred to a sales agent and they said it wasn't possible. Every other dealer I contacted got back to me the same day.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Alex, thank you for bringing this matter to our attention. We regret that you had a negative experience, and will use this as an opportunity to improv...e.

  • 1.0 out of 5
    November 1, 2020

    Only Dealership I’ve experienced where their online advertised pricing is not true. They add from 2.5 to 3 thousand dollars for “low jack and security... equipment already installed”. And you have to pay for it additionally. This way of working kills deals. Will never buy here and will never recommend this place. Sorry.

    2.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    3.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
  • March 15, 2017

    The overall experience was great. Matthew was our sales person and I ended up buying the mazda 3. He was very helpful and kind. Would purchase from this... dealership again for sure.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    thank you for your kind words and this wonderful review!

  • 1.0 out of 5
    October 15, 2020

    Add $3,000 to $5,000 to all the prices you see because that's what they add to all used cars before even taxes and other fees. They include a scotch guard... or whatever, a lo jack and other items that you can't get out of or have removed.

    3.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi Austin, thank you for taking the time to let us know about your recent experience. We are disappointed to hear that you are not satisfied with your... visit.

  • 1.0 out of 5
    October 11, 2020

    I called before driving in 1hr, trying to speak to a salesman, but the receptionist stated they do not do that. Once there, they added on around $2500... to the price for things like LoJack, door guards, and some type of wax to protect the paint. This was already added to the car so they could make extra , removing it is not an option. The original price of the car was advertised as $16900 and they wanted around $2200 after add-ons and taxes. This is an extremely deceptive practice. When discussing this, the manager stated it is on their website, but it is in very small text in light font. The price of the add-ons should just be included in the price of the car, I'm very disappointed to have driven 2hr back and forth with my small toddler. Completely unethical...

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Peter A, thank you for bringing this matter to our attention. We regret that you had a negative experience, and will use this as an opportunity to imp...rove.

  • 1.0 out of 5
    September 30, 2020

    DO NOT GO HERE!!! SAVE YOUR MONEY AND TIME!!!!!!! Absolutely horrible customer service. No help at all. I bought a practically new 2017 outlander feb 2019... and it’s been NON STOP issues since Half they wouldn’t even cover because they swore they wouldn’t have missed aftermarket stereo parts which they sold me the car with!!! Which then caused electrical issues I had to pay out of pocket to fix Now my cars overheating and has constant electric issues efen still! Currently need a new radiator which they surprisingly covered with my warranty but they told me it’d be done in 5 days now 5 days come around and they said it’ll take another week and a half! They don’t provide any help at all with rental coverage or a rental car but they’ll give you a loaner car only if they want to and they make sure you know it!! I called to speak to a manager to see if I could get a different car or figure out another plan since the tiny mirage they gave me doesn’t even fit all my fsmily!!! Instead the manager got a major attitude and told me I’m not grateful and that i can either bring that loaner car back today or he will report the car stolen instead!!!! Then he hung up on me!!!!! I will be suing.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Haylee, thank you for bringing this matter to our attention. We regret that you had a negative experience, and will use this as an opportunity to impr...ove.

  • 3.0 out of 5
    September 29, 2020

    Add ~$3,000 to the price of all the used cars on their site, because that's the "accessory" package they add to each car but don't show in the price on... their site. I guess it's in the "fine print" but that fine print doesn't show up on some third party listing sites, such as the site I looked at before I drove an hour there for the tour. In addition, they won't remove the accessory package because it's permanent additions, so if the car suddenly jumps from $16k to $19k, it's a big change in price and there's not really anything they'll do to help you out. Only positive is the associate who helped me was friendly....

    4.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    3.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    2 people out of 2 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi Eragorn, thank you for taking the time to let us know about your recent experience. We are disappointed to hear that you are not satisfied with you...r visit.

  • 1.0 out of 5
    September 14, 2020

    I’ve purchased about 30 cars in my life. In the 80’s gimmicks were commonplace at dealers. They declined slowly over the next 30 years to the point that... my last 6 car purchases within the past decade were virtually gimmick free. However, with my recent used car attempted purchase at Auto Gallery Mitsubishi in Corona, the old time gimmicks returned with a vengeance. They offer a great price on Cars.com, but when you get there they quickly add $2,000 for ridiculous options that have nothing to do with buying a used car: LoJack? Paint sealer (I.e., they washed the car and put wax on it)? Some other funky fees like “Dealership special package fee” or something crazy like that. Seriously? Why not add “Missing Elephant Fee” or “Norwegian Filibuster Fee” or “Moon Shot Messaging Fee”—because they sound the same to me. It was the biggest waste of my time. I brought my 80 year old parents from Seal Beach to see the car, because it was for them. I called to finalize the price, and literally no one would return my call. I had to drive there in the 115 degree record heat in order to get my questions answered regarding price—which is when I was introduced to their back woods sales tactics. I haven’t been this disappointed with a car purchase experience in 30 years. Avoid this place!

    Not Applicable
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    2 people out of 2 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Internetlawyer, thank you for bringing this matter to our attention. We regret that you had a negative experience, and will use this as an opportunity... to improve.

  • 1.0 out of 5
    September 6, 2020

    Bait and switch!!! Came to buy a car, they tell me the actual price is $2200 more! Plus sales tax, plus license and title, plus plus... DISHONEST PEOPLE.... UNPROFESSIONAL - Never again!!!!!!

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Bill, thank you for bringing this matter to our attention. We regret that you had a negative experience, and will use this as an opportunity to improv...e.

  • 1.0 out of 5
    August 18, 2020

    EXACT SAME EXPERIENCE! 2013 Leaf advertised online for $5150 (dealer site and cars.com Go to see car and there's about $2,500 in add ons (Lojack, clear... coat, scotch guard) and $1,000 cash sale fee (it's in the fine print). Poor salesperson, not her fault, but this process is awful...I expected it and told her I did not have to pay those fees and that ended our discussion. Bummer, really wanted the car.

    4.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    2 people out of 2 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Joe, thank you for bringing this matter to our attention. We regret that you had a negative experience, and will use this as an opportunity to improve....

View More Reviews