Thank you. Your email has been sent to the dealer.

Reviews

Average Ratings

4.8
147 lifetime reviews.
  • My new Jeep Compass

    Yuri Reyes my salesperson made the whole experience so easy . She was informed, she was pleasant, helpful and most importantly she paid attention ...

    Dealer Response

    Hello, Thank you for your review, and CONGRATULATIONS on your new Jeep Compass. Warm regards, Your friends at Bill Volz Westchester


    Show Full Review

    Yuri Reyes my salesperson made the whole experience so easy . She was informed, she was pleasant, helpful and most importantly she paid attention to what it was I was looking for in a car. She really works at you being happy with your purchase. And makes herself available after the purchase for any questions. Great experience all around.

    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hello, Thank you for your review, and CONGRATULATIONS on your new Jeep Compass. Warm regards, Your friends at Bill Volz Westchester


    Hide Full Review
  • Great Experience

    When the lease on my 2014 Jeep Cherokee came to an end, for me the decision to lease a new car at Bill Volz Westchester was a no brainer. My prev...


    Show Full Review

    When the lease on my 2014 Jeep Cherokee came to an end, for me the decision to lease a new car at Bill Volz Westchester was a no brainer. My previous experience had been exceptional. From the sales team to service department. This time my car buying experience was perfection. John Downey my salesman was patient and accommodating. His professionalism and knowledge were key to my satisfaction. John made sure that I put in the vehicle that best suited my needs. He made sure I was given the best deal. The 2017 Jeep Cherokee was a perfect fit for me. I also have to heap praise on Brian Nugent (Finance). Highly professional and informative. Thanks for everything guys.

    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review
  • .....

    I came in to look at a 2015 Jeep, worked with Mike the sales person who kindly brought around the 2017 Jeep Grand Cherokee in the Red Velvet for m...


    Show Full Review

    I came in to look at a 2015 Jeep, worked with Mike the sales person who kindly brought around the 2017 Jeep Grand Cherokee in the Red Velvet for me to see. Immediately feel in love with the Jeep, he proceeded to locate one at another dealer and brought it in. The dealership was professional, helpful, not pushy, and I would recommend them for anyone wishing to purchase. A side bonus which I commend, they assist supporting local animal shelters with food drives and welcome dogs at the dealership!

    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review
  • Awsome experience

    I recently leased a 2017 Jeep Grand Cherokee Trail hawk from Bill Volz in Cortlandt Manor. I traveled from Connecticut about an hour away and it w...


    Show Full Review

    I recently leased a 2017 Jeep Grand Cherokee Trail hawk from Bill Volz in Cortlandt Manor. I traveled from Connecticut about an hour away and it was definitely worth the trip! Upon stepping foot in the dealership, I was greeted with friendly, welcoming faces. My salesperson, Josh A. was superb! He was very knowledgeable, patient and accommodating. Josh was great with keeping in touch with me through email, especially since I was from out of town and I have a busy work schedule. He was able to locate the exact jeep that I was looking for. I did not feel like I was being pressured into anything. I look forward to doing future business with them again and I would definitely recommend them to anyone! Thank you Josh A., Brian and the rest of the team!

    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review
  • New Jeep Wranger

    Sales Consultant Tiarra DiRenno was superb. Knowledgeable and efficient, she made the entire leasing process quick and easy.

    Dealer Response

    Hi, Thank you for your review and for choosing Bill Volz Westchester. Warm regards, Jennifer A at #bvwestchester


    Show Full Review

    Sales Consultant Tiarra DiRenno was superb. Knowledgeable and efficient, she made the entire leasing process quick and easy.

    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi, Thank you for your review and for choosing Bill Volz Westchester. Warm regards, Jennifer A at #bvwestchester


    Hide Full Review
  • My brand new Jeep Wranglet

    The Bill Volz sales team was top notch and my Jeep buying experience was 5 stars. Customer service is still alive at Bill Volz. I highly recommend...

    Dealer Response

    Hello Jason, Glad to hear that your buying experience from Brian Cunningham at Bill Volz Westchester was five star. You're right, a happy customer...


    Show Full Review

    The Bill Volz sales team was top notch and my Jeep buying experience was 5 stars. Customer service is still alive at Bill Volz. I highly recommend this dealership . Thank you Brian Cunningham, Brian Nugent and Joe and Mike. A happy customer is the best customer.

    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hello Jason, Glad to hear that your buying experience from Brian Cunningham at Bill Volz Westchester was five star. You're right, a happy customer is the best customer. Thank you for also acknowledging, Brian Nugent, Joe Tucker and Mike Verde of BVW. Enjoy your new Jeep! Warm regards, Jennifer at #BillVolzWestchester #volzauto


    Hide Full Review
  • Simple Quick and Easy

    We had a great experience with Salesperson Brian Cunningham. The process was quick and easy from the transparency of the trade in valuation to th...

    Dealer Response

    Hi Tom, We hope you're enjoying your new ride from Brian Cunningham at Bill Volz Westchester. Thank you for recommending us to your friends and fa...


    Show Full Review

    We had a great experience with Salesperson Brian Cunningham. The process was quick and easy from the transparency of the trade in valuation to the financing. No pressure sales team unlike most other dealerships. I will recommend Bill Volz to all my friends and family.

    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi Tom, We hope you're enjoying your new ride from Brian Cunningham at Bill Volz Westchester. Thank you for recommending us to your friends and family. Best regards, Jennifer A at Bill Volz Westchester


    Hide Full Review
  • Satisfied customer!

    My husband and I had a great experience with Josh at bill volz of westchester. He was quick and efficient, down to earth, went above and beyond! C...

    Dealer Response

    Hello Jen G, Thank you for your review of your experience with sales associate Josh Alexander at Bill Volz Westchester. We appreciate it. Best reg...


    Show Full Review

    My husband and I had a great experience with Josh at bill volz of westchester. He was quick and efficient, down to earth, went above and beyond! Couldn't ask for a better experience.

    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hello Jen G, Thank you for your review of your experience with sales associate Josh Alexander at Bill Volz Westchester. We appreciate it. Best regards, Jennifer A at #bvw #volzauto #billvolzwestchester


    Hide Full Review
  • Pleasant buying experience

    It is true that the showroom is tiny. There is no space to park and the surrounding area is far too crowded for safety. Therefore u know when u go...

    Dealer Response

    Hello, Thank you for your review, and for recommending our sales associate John Downey at Bill Volz Westchester. Enjoy your new ride. Warm regards...


    Show Full Review

    It is true that the showroom is tiny. There is no space to park and the surrounding area is far too crowded for safety. Therefore u know when u go ur car will likely not be on hand to see at first. However despite these great odds sales representatives try to be accommodating. They r respectful of customer wishes and do not try to oversell. I recommend JohnDowney. The only reason I did not give buying process a 5 was because I would have liked a better deal but don't we all.

    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hello, Thank you for your review, and for recommending our sales associate John Downey at Bill Volz Westchester. Enjoy your new ride. Warm regards, Jennifer A at BVW #billvolzwestchester #bvw #volzauto


    Hide Full Review
  • No customer service here!!!

    This dealership is horrible. No room to pull into the parking lot. When you walk into the showroom no one greets you. Even if you have an appointm...

    Dealer Response

    Hello Marlena, Our apologies that we did not have the vehicle on site that you were interested in, and that we could not come to an agreement on y...


    Show Full Review

    This dealership is horrible. No room to pull into the parking lot. When you walk into the showroom no one greets you. Even if you have an appointment it will not be kept. Then while waiting for Eric the salesman we had an appointment with they appraise our car for $800 when other dealerships were ready and willing to give us $5000. Also when interested In a specific car, it's not even there for us to look at, it's at the sister dealership. Eric assumed we knew that. Do not recommend shopping here.

    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hello Marlena, Our apologies that we did not have the vehicle on site that you were interested in, and that we could not come to an agreement on your trade value. Our sales manager Joe Tucker would be happy to speak with you further, and is here to assist you at your earliest convenience. Joe can be reached by email at joet@volzauto.com or by phone at 914-739-7100 x-109. Sincerely, Jennifer A at Bill Volz Westchester


    Hide Full Review