Owens Murphy Jaguar, Land Rover, Volkswagen

4.0 out of 5 4.0
Rectangle 48
Sales 8:00 AM - 7:00 PM
Service 7:30 AM - 6:00 PM

Owens Murphy Jaguar, Land Rover, Volkswagen Hours

Sales

Monday

8:00 AM - 7:00 PM

Tuesday

8:00 AM - 7:00 PM

Wednesday

8:00 AM - 7:00 PM

Thursday

8:00 AM - 7:00 PM

Friday

8:00 AM - 7:00 PM

Saturday

8:00 AM - 6:00 PM

Sunday

Closed

Service

Monday

7:30 AM - 6:00 PM

Tuesday

7:30 AM - 6:00 PM

Wednesday

7:30 AM - 6:00 PM

Thursday

7:30 AM - 6:00 PM

Friday

7:30 AM - 6:00 PM

Saturday

8:00 AM - 5:00 PM

Sunday

Closed

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since May 2007

Owens Murphy believes every customer needs to be treated with respect, professionalism, and friendliness. Our associates strive to offer a low-key, non-stressful, yet professional car buying experience.

...


We want our customers to have complete confidence when purchasing a new or pre-owned vehicle from us. We are able to deliver confidence to our customers because we hold every one of our vehicles up to extraordinary high standards. Each vehicle must meet and pass our stringent 140-point inspection and have outstanding cosmetic integrity. Come and start something beautiful at Owens Murphy today!

"Start Something Beautiful at Owens Murphy Jaguar Land Rover Volkswagen"

Service

Tire Rotation

$29.5

Wiper Blade Replacement

$70

Oil, Filter Change (Premium)

$95

Car Wash

Complimentary

RepairPal Certification

  • Warranty - At least a 12,000-mile / 12-month warranty on parts and labor.
  • Price - Fair prices, measured by comparing them to the RepairPal Price Estimator.
  • Technician Quality - Technicians and advisors are properly trained, retained, and certified for quality.
  • Customer Satisfaction - A verified collection of valid online dealer reviews to demonstrate exceptional service quality.

Reviews

4.0 out of 5 4.0
84 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.

Read reviews that mention:

  • 5.0 out of 5
    October 12, 2019

    Could not be more pleased with my recent service experience at Owens Murphy. Kellie, my service advisor was awesome. She kept updated on how my service... was progressing and completed work on my vehicle promptly.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    October 8, 2019

    Working with Michael and the rest of the team at Owens Murphy, Land Rover Little Rock was a dream. They had the perfect car and went the extra mile to... make sure my wife and I were happy and well informed. Absolutely will be back to buy again, even from out of state! Thank you thank you, Six stars!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • January 5, 2018

    The service department has a problem returning phone calls as I explained to the gentleman who called me on yesterday. I called about the service I had... done at Owens Murphy two months prior. I left message and never hear back when their was also a major recall on my truck. I called a gentleman yesterday about an issue we discussed but still haven’t heard back yet. He had my truck longer than he said because of that issue. I have questions but can’t get a call back. Very disappointed.

    2.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    David, This is Natalie at Owens Murphy Jaguar Land Rover. One of our Service Directors or myself will contact you shortly. If you need to reach me di...rectly, my number is 501-661-0303.

  • 5.0 out of 5
    October 1, 2019

    We were in search of a new vehicle and we are so happy that we chose Owens Murphy. We had such a great experience on our test drive with Mr. Zachary he... was very knowledgeable. I don’t think I have ever experienced a more thorough test drive than this one. He answered questions, showed us all the features that were available on the vehicle as well as a demonstration of the vehicle performance. David A and Angie S (helped me to get everything set up in the vehicle, and scheduled my first service) were also very helpful with locating vehicles for us to drive and assisting with making the right decision, landing us the biggest bang for the money. We decided on the 2019 Atlas. These individuals mentioned went the extra mile to make us very satisfied customers. We will not hesitate to become repeat customers. We received Phenomenal service and excellent customer care. Ray and Dustin thank you for spending time with us going over numbers and other products that are offered. Kudos to you All for a job well done!! A special Thank you to my friends David and Angie!!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    July 23, 2019

    My brakes are squeaking and they won't fix it because no lights are on to indicate a problem. It will die in gear and the display will reset itself for... no reason.

    2.0 out of 5
    Customer Service
    2.0 out of 5
    Quality of Repair
    3.0 out of 5
    Overall Facilities
    2.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for letting us know the issues with your vehicle. We did look up the vehicle that you purchased from Bill White VW. We were unable to dupl...icate the issues you were having with the vehicle. The other issues were not covered by warranty and should be addressed by Bill White the selling dealer.

  • 4.0 out of 5
    July 19, 2019

    The dealership is excellent. But since the diesel engine emissions had to be repaired, the car turned into a LEMON!! MPG DECREASED by 10 miles per gallon.... MAJOR CATASTROPHIC repairs required. All costing THOUSANDS of dollars. (Still under warranty thank goodness) Warranty about to run out, so I got rid of that car before it cost me!! I will never trust Volkswagen again! The best car I ever had turned into a nightmare!!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    4.0 out of 5
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    July 13, 2019

    We've never had a faster, easier, more pleasant car buying experience! For us, the used car buying process usually takes months of research and searching,... and we completely avoid dealerships due to some prior unpleasant experiences with pushy, dishonest salesmen (at other dealerships). However, this experience completely changed our perspective. My husband saw a vehicle online on a Friday afternoon and sent a request for more information. Owens Murphy saleman David Arnold responded and communicated back and forth with my husband through the evening and next morning, answering all of his questions and agreeing to my husband's price point. Saturday morning we test drove the vehicle, and we ended up purchasing it on the spot. There was zero pressure, and Mr. Arnold was very upfront, pleasant and helpful. I would gladly do business with David Arnold and Owens Murphy again without any hesitation.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    July 8, 2019

    My review is based on an online shopping experience. I was shopping from out of state and saw something that really caught my eye. I had been looking already... for a couple weeks and the amount of dealers who are unable to deal with online/out of state shoppers in 2019 is staggering. I had a pretty low bar, figuring it takes about six e-mails back and forth to get most of the information I need. Well, I reached out and received a response on the availability extremely quickly. I sent over my laundry list of questions and I received another lightning quick response from David Arnold in sales. He provided an answer to every question, copies of their inspection results, and a copy of the AutoCheck. Boom, everything I needed in one response. Fast, informative, and professional. How refreshing is that? I was blown away. We spoke on the phone about a few other details and he was exremely helpful. All the preliminary work on a deal was done in hours rather than days. I couldn't recommend the dealer, and David in particular, any higher. I would have zero hesitation shopping with them again. Easily the most straightforward experience I have had with a dealer in many years.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    July 5, 2019

    Owens Murphy was able to work me in the morning after the 4th for a quick repair on my car. I was in and out very quick. The store is under construction,... but all the people were extremely pleasant.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    July 3, 2019

    SHAM, DO NOT BUY ANYTHING OR HAVE ANYTHING SERVICED HERE. Bought a 2009 V eos in Feb with just 44k miles. When serviced 3 months later for the 50k check... up, they broke something oil related. When I picked up the car, they quoted me with $1200 in oil related repairs. They left the check engine light on. Of course I drive on. 1.5 Months (literally July 3rd before I am to leave on a trip) later and the car stalls out and now the EPC light is on. This is a sham dealer, selling lemon cars and inflating their service quotes. Absolute crap when a 50k service (which was just an oil change and a car wash where they did not even open a door and do anything inside) was $299....???? STAY AWAY, any Lemon Lawyer out there please feel free to contact me. I am a professor at HSU, Dr. Mark Mosser, I WILL PUT MY NAME TO THIS you can find the rest.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Dr. Mosser: Thank you for taking the time to write a review, but it looks like we have failed you. We always try to deliver a 5 star experience at O...wens Murphy. Butch Sauers tried to reach out to you a few weeks back, but was unsuccessful. We are here for you to review the work we performed on your EOS and to address the future concerns. Please give Butch a return call when available.

View More Reviews