Skip to main content

First National Fleet and Lease

(619 reviews)
Visit First National Fleet and Lease
Sales hours: 10:00am to 8:00pm
View all hours
Sales
Monday 10:00am–8:00pm
Tuesday 10:00am–8:00pm
Wednesday 10:00am–8:00pm
Thursday 10:00am–8:00pm
Friday 10:00am–8:00pm
Saturday 10:00am–8:00pm
Sunday 11:00am–7:00pm
2024 consumer dealer award
View 4 awards
2024 consumer dealer award 2023 consumer dealer award 2022 consumer dealer award 2021 consumer dealer award
(877) 241-0579 (877) 241-0579

Reviews

(619 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews. Includes reviews of First National Fleet and Lease from DealerRater.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review

Very professional, works with customers, best experience

Very professional, works with customers, best experience I've had buying a car. Awesome job

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service 5.0
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 4.0
0 people out of 0 found this review helpful.

They are great people.

They are great people. Went to the one in Tacoma. They are doing my daughters car and gave her a loaner as her car needs fixed for safety reasons! Kyle was victor are wonderful guess highly recommended them

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service 3.0
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 3.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
0 people out of 0 found this review helpful.

avoid

bought a car there, transmission went bad after 6 mos. called them up and they said, "come on down, we'll take care of you." 4 hours later all I got was a salesman trying to sell me a more expensive vehicle - they assumed I was dumb enough to give them more money as I left the manager said, "let me get your email and phone number, we'll see if we can work something out." now it's 5 months later and of course, I was never contacted by anyone they will tell you what you want to hear and but they will never do what they say they will, or do what they are supposed to

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service 2.0
  • Buying process 2.0
  • Quality of repair 2.0
  • Overall facilities 3.0
  • Overall experience 1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Lou, I am sorry you had less than an exceptional experience working with us. I vaguely recall speaking to you when you came in. You had purchased a car several months prior and you were experiencing transmission issues with your car. Keep in mind, the vehicle you purchased was an inexpensive and high mileage car and you rejected purchasing the extended warranty that was offered to you. You had called us and asked if we could help, and while we were unable to offer free mechanical work in this circumstance due to the time transpired since you'd bought the car, we offered to fix it at our cost, which is substantially less than a retail mechanic would charge, or trade you out of the vehicle so you wouldn't have to worry about the repairs (you stated you needed reliable transportation asap). Please understand that we cannot guarantee that a car will never develop mechanical issues months and years after purchase, especially when the car is bought at an already higher mileage and sold at a price that reflects its use. If you'd like to discuss this further, or pursue an alternative option to get your vehicle fixed, please feel free to contact me directly at 2065251800 ext 113. I look forward to hearing from you. Thanks Ahmed Zeghmi GSM

They killed it. Quick clean and easy. Got me approved...

They killed it. Quick clean and easy. Got me approved when no one else could

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service 5.0
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
Worked with:
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

888outlier, congratulations on your new vehicle and thank you so much for the kind words! Please don't hesitate to reach out if there is anything more we can help you with! Thanks! Ahmed Zeghmi GSM

Tristan is super helpful and I appreciate how nice and...

Tristan is super helpful and I appreciate how nice and welcoming he is when he helps you in the dealership. He will set everything down he’s working on and help you. Perfect guy for my first car purchase and I would definitely recommend Tristan and First National Auto.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service 5.0
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
0 people out of 0 found this review helpful.

Great people and also really understand when there is...

Great people and also really understand when there is situations And amazing service all around

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service 5.0
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
0 people out of 0 found this review helpful.

This 4 car we go it.. is cool i not have any complait.....

This 4 car we go it.. is cool i not have any complait.. thanks first national

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service 5.0
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
Worked with:
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Jesui102984, thank you for your repeated business, means the world to us! Please don't hesitate to call us directly if there is anything more we can do for you! Thanks Ahmed Zeghmi GSM

Helpful and straight forward recommend checking this...

Helpful and straight forward recommend checking this place out if you are looking for a car

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service 4.0
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 4.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Azhar, congratulations on your new car and thank you for taking the time to share your positive feedback! Please don't hesitate to call us directly if there is anything more we can do for you! Thanks Ahmed Zeghmi GSM

I had a great experience working with First National...

I had a great experience working with First National Fleet & Lease. Ahmed & Katim were extremely helpful in putting me in the car of my dreams. I am so happy I came here. They were very detailed & walked me through the financing process. I got a great deal & they addressed all of my needs.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service 5.0
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Nancy, thank you so much for trusting us with your purchase and congrats on your new car! Please don't hesitate to call us directly if there is anything more we can do for you! Thanks Ahmed Zeghmi GSM

Nice people, good cars, decent prices. Great location...

Nice people, good cars, decent prices. Great location just off hwy 512 in Lakewood. I recommend.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service 5.0
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
0 people out of 0 found this review helpful.