Henson Chevrolet Buick GMC

4.4 out of 5 4.4

Reviews

4.4 out of 5 4.4
22 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.

Read reviews that mention:

  • 5.0 out of 5
    February 13, 2020

    My experience was great. I showed up an hour before closing and was met with great customer service. The weather was horrible (cold and raining) Amber... went and got the vehicle i had in question but it wasnt everythink i wanted. Amber, Kip, and other mangers went out of there way to find and bring me trucks to fulfill what i was looking for. Working long into the night they never once gave up on taking care of me. Negotiating pricing was a breeze. Overall great experience. Thanks to Amber and Kip i am happy with my new purchase.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    First and foremost, thank you for stopping by to leave this incredible review. Our staff prides itself on providing efficient and friendly service to ...every customer that comes to our dealership. I'm happy to see that your visit reflects these values and that Amber and Kip assisted you in such a detailed and customized manner. Give us a call if you have any further questions! Sincerely, Derek Scott, GM/Chevrolet, (936)-348-2677, derek_scott@hensonmotors.com

  • 1.0 out of 5
    February 11, 2020

    Purchased 2014 chev 2500HD. 500 miles later fuel pump failed ruining fuel system. Repair were $8100. 7 months later left us stranded near Amarillo due... to faulty turbo sensor. Cost $1350. I had no complaint with HENSON'S service, but this truck is a real lemon! Most recent fiasco was last week. Returning from Ft Worth the turbo booster tube came off leaving us stranded in Fairfield at 7PM. Had vehicle towed to HENSON $228. The next day they called and said the turbo had failed. $4400 to replace. Quite a shock!! I called my mechanic in Conroe and he told me to get it to him. We went and got it. A $200 booster tube hose was all that was needed. All the codes were related to the tube coming loose. I have never had this bad an experience in over 55 years of buying cars. BUYER BEWARE! The

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    3.0 out of 5
    Overall Facilities
    4.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for sharing your thoughts and feedback with us. We strive to provide the gold standard of service for all of our customers. I’d very much li...ke to learn more about your experience and work toward a solution with you. Please reach out to me directly at your earliest convenience. Sincerely, Derek Scott, GM/Chevrolet, (936)-348-2677, derek_scott@hensonmotors.com

  • May 11, 2015

    I found a 2015 Ruby Red 4x4 Limited Expedition online in the extended inventory of my local dealer but they were unwilling to acquire it for me. I traced... it to Henson and called to schedule a test drive only to find out it hadn't arrived yet. They promised to call when it came in. I checked I a week later and they still had the note to call me when it arrived. I got the call a few days later first thing in the morning and drove up that afternoon. The process was easy and straight forward and I drove home my new SUV just a few hours later. The staff was friendly and helpful. This is the second loaded Expedition I purchased from Henson and I am sure it won't be the last.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    November 19, 2019

    I would give these awesome people a 5 star review as they are so kind always thinking of a way to help their customers or anyone looking for a vehicle... or searching for help in a way that no other person would try to help them out. The free vehicles that they give to help someone out who has no means of transportation, a job where you can work from home, a daycare for their employees, and different ways to help them out. I have a daughter that is looking for a vehicle and I am sending her there. Just want to thank you all for all you do.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We really appreciate your feedback, Martha! We love hearing from our customers and thank you for choosing us for your automotive needs. We hope that i...f you ever require automotive assistance in the future, you won't hesitate to reach out to us. Sincerely, Derek Scott, GM/Chevrolet, (936)-348-2677, derek_scott@hensonmotors.com

  • 5.0 out of 5
    September 14, 2019

    Great people, felt welcomed, and was treated like family...Definitely recommending other people to check out this dealership. Thank you for helping out... your and other surrounding communities

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hello, thank you for your kind words and this wonderful review!

  • 1.0 out of 5
    September 10, 2019

    I thought this was a discount dealer,could not even get response about discounted price. Must be relieing on past reviews and public opion. don t waste... your time

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    May 20, 2019

    Will never go back to this place was told by the salesman that we had a done deal and that I would be driving off with a new truck and that was a lie it... was never a done deal don’t trust theses people

    4.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    March 11, 2019

    The staff is awesome. Especially Linda in service

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We're pleased to know we have been able to exceed your expectations and really help you out! We look forward to your next visit! Take care!

  • 5.0 out of 5
    February 21, 2019

    MADE AN APPOINTMENT AND WHEN I TOOK MY CAR IN THEY IMMEDIATELY TOOK IT BACK FOR SERVICE. THEY CALLED ME WHEN IT WAS READY WHICH WAS IN ABOUT 2 HOURS .... VERY PLEASED WITH SERVICE.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We're pleased to know we have been able to exceed your expectations and really help you out! We hope to see you soon!

  • 5.0 out of 5
    March 23, 2018

    Regular maintenance was all that was required. All was done in a timely manor.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Shirley, thank you for writing such a great review about our dealership! We appreciate the feedback and are pleased that your service experience was ...so positive. We always do our best to make sure all of our customers leave completely satisfied with the maintenance work performed on their vehicle. We look forward to seeing you again. Sincerely, Derek Scott, GM/Chevrolet, (936)-348-2677, derek_scott@hensonmotors.com

View More Reviews