Jim Bass Nissan

Contact seller

By clicking here, you authorize Cars.com and its sellers/partners to contact you by text/calls which may include marketing and be by autodialer. Calls may be pre-recorded. You also agree to our Privacy Statement. Consent is not required to purchase goods/services.

We value your privacy. Cars.com Privacy Statement

Inventory

See all 12 vehicles from this dealership.

Reviews

2.5
(5 reviews)

A dealership’s rating is calculated by averaging its lifetime reviews.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review
4.0

Follow-up to “Two Strikes and You’re Out”

I received a call from service manager Josh at JBN. He explained their approach to the repair and their attempt to avoid the costly replacement of the radar/sensor. I was satisfied with his explanation and his effort to resolve the conflict. He also suggested another remedy to the problem I can try myself. Lesson learned: Don’t buy a vehicle with AEB system; too dodgy and expensive to replace.

Dealer response

Mr. Carmichael Thank you for taking the time to speak with me. I hope that your regular cruise control is working. If there is anything we can do in the future, please do not hesitate to ask.

1.0

awful service, wish i could leave pictures

a week after spending around 3k in repairs AND it getting inspected at this dealership, my terminals completely corroded & snapped off my brand new battery they replaced. I had to have a mobile mechanic come fix the issue & he was so shocked at how they would put terminals in this condition on top of a brand new battery, I would’ve been completely fine paying the price of new terminals on top of the new battery had they cared enough to mention it. unbelievable.

Dealer response

Hi Lacey Harrison, we can assure you that we do not find this type of behavior acceptable, and we would like to address the situation you have described. I do need more information. If you could contact me by email that would be great. We would have really liked to be able to resolve this issue before you had someone else come out to look at it. Please feel free to call or email me so I can work to correct this issue

5.0

Nissan Sport

Purchased a 2017 Nissan Sport with less than 40 miles on it. The entire experience was absolutely the BEST. The sales people and management were wonderful to work with and I LOVE the vehicle.

1.3

trade in

Got a price that was way below actual value. no adjustment. did not give me an out the door price. "take or leave it"

1.0

false advertising

the first salesman was very informative but one that does the prices jumped in and the the prices were not as advertise miss marked, tried get us in a different car altogether...they did state "we are the only ones in this area and we can set our prices the web pages don't understand what the actual prices are and your trade in is not worth anything"

Read all 5 reviews