Carlotta Credit & Car Sales

Thank you. Your email has been sent to the dealer.

Reviews

Average Ratings

1.2
Average based on 6 reviews.
  • Beware!

    I've had nothing but problems since day one as far as customer service and making payments. I signed up for auto payment. The day after my first p...


    Show Full Review

    I've had nothing but problems since day one as far as customer service and making payments. I signed up for auto payment. The day after my first payment was due I went to start my car and they had shut it off. When I called, it was all my fault and not theirs. I gave them a bad card etc.... However I just got paid and when I told them to go ahead and run the payment through again surprise! It was approved. But it was still my fault in their eyes! Oh and if you have any financial issues and have a problem making a payment, not only do they not want to help you in any way but they're just plain rude. Try not to deal with accounts manager Andrew. Every time I speak to him my blood pressure rises. I have never in my life dealt with such horrible customer service and wouldn't recommend Carlotta credit to my worst enemy.

    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review
  • RUDE!!

    Called to make a payment....Melissa, the "Accounts Manager" was so rude and nasty! Take your business elsewhere! Who wants to be talked to so disr...


    Show Full Review

    Called to make a payment....Melissa, the "Accounts Manager" was so rude and nasty! Take your business elsewhere! Who wants to be talked to so disrespectfully? Terrible customer service, shame on them!

    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review
  • Terrible cars

    Bought a car in the Hazelton store. Within 4 days the car would not start, the temperature gauge went to the red and then the engine light went on...

    Dealer Response

    We regret the issue you had, but the repair was covered by our warranty on the car. Regrettably, rental coverage is not part of our warranty. CP


    Show Full Review

    Bought a car in the Hazelton store. Within 4 days the car would not start, the temperature gauge went to the red and then the engine light went on. Took the car to the dealer and it has a blown head gasket. Ths is the second car from calotte with the same problem. When I said I was going to return the car, the salesman said it would be considered a repo even though I was willing to bring it to them. Needless to say I just spent $171 to rent a car because the ignorant sales people would not loan me a car while mine was going to be worked on. They are going to be in for a rude awakening when the payment is due. Lock box or not.

    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We regret the issue you had, but the repair was covered by our warranty on the car. Regrettably, rental coverage is not part of our warranty. CP


    Hide Full Review
  • RIP OFF DONT BUY

    I bought a car and within 3000 miles tranny went 1400.00 dollars to fix when inspection time came it was going to be another 1500.00 to get it to ...

    Dealer Response

    I am sorry you had problems with your vehicle. The engine is a covered component on our vehicle warranty. So if the maintenance was done, and reco...


    Show Full Review

    I bought a car and within 3000 miles tranny went 1400.00 dollars to fix when inspection time came it was going to be another 1500.00 to get it to pass so I traded it in on a 2002 dodge Durango that they said had a new motor, well 500 miles later that new motor blew so they replaced it again and 2 months later after several visits to them because it was making noise, yep it blew again. they said that is was my problem now. so I parked it and payed INS. on it for over a year and the payments. now that it is payed for I cant seem to get a title for it. nothing but problems, please go elsewhere . they are no good

    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    I am sorry you had problems with your vehicle. The engine is a covered component on our vehicle warranty. So if the maintenance was done, and records available, it would have been repaired by us as long as it was within warranty terms. As to the title, the only reason you would not be able to get a title would be if there was still a lien on the vehicle. If there is any other issue with it, please feel free to call our customer service center for assistance. CP


    Hide Full Review
  • Idunno

    I get a kick out of those payment reminders that they put in the cars. People don't realise how easy they are to bypass.

    Dealer Response

    I really don't see a complaint here, or an issue to address. As far as the reminder devices on the vehicles we sell... We only sell vehicles to pe...


    Show Full Review

    I get a kick out of those payment reminders that they put in the cars. People don't realise how easy they are to bypass.

    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    I really don't see a complaint here, or an issue to address. As far as the reminder devices on the vehicles we sell... We only sell vehicles to people who have credit so damaged (could be divorce, medical bills, loss of job etc.) that they cannot get financing at a bank or credit union to purchase a car. And they need transportation... the payment reminder devices, help us and the customers stay current so they can drive a car and improve their credit rating. Once they improve their credit with their on time payments to us, they can purchase a vehicle and not have the device. CP


    Hide Full Review
  • They Should be Shut down!

    My husband has been dealing with carlotta for some time now , and just recently so have I , the last two cars that we got from them did not even l...


    Show Full Review

    My husband has been dealing with carlotta for some time now , and just recently so have I , the last two cars that we got from them did not even last us two years, personally I think that they should be shut down. They are all nice to you before you buy the junk and after they are nothing but money hungry vultures. They do nothing to help you , and when you express any problem with payment or something else, they are just plain mean. We just gave a car back to them even though we were not done paying it off, needless to say we have put more money into repairs than it was worth. So anyone planning on getting something from there. BUY BEWARE!

    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    6 people out of 6 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review