LW Automotive

4.7 out of 5 4.7
Rectangle 48
Sales 10:00 AM - 7:00 PM

LW Automotive Hours

Sales

Monday

10:00 AM - 7:00 PM

Tuesday

10:00 AM - 7:00 PM

Wednesday

10:00 AM - 7:00 PM

Thursday

10:00 AM - 7:00 PM

Friday

10:00 AM - 7:00 PM

Saturday

10:00 AM - 5:00 PM

Sunday

Closed

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since March 2010

LW Automotive LLC is a family owned and operated pre-owned full service car dealership. We have over 30 years experience

...

in the car business; we stand behind all of our vehicles and guarantee 100% customer satisfaction.

"Best Cars at the best price"

Reviews

4.7 out of 5 4.7
141 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.

Read reviews that mention:

  • 5.0 out of 5
    September 20, 2019

    Wow I cannot believe that fantastic amazing experience I received here. I'm speechless so professional they kept their word everything went smooth like... butter. The best car buying experience I've ever had in my life!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    July 25, 2019

    Great service ! Would recommend to a friend. Friendly employees and nice atmosphere. Not from the area and they were very helpful and kind to me

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • July 17, 2019

    Their website had a car that interested me. Sales was helpful and knowledgeable. I traveled 5 hours to try the car but I found an issue. The management... went out of their way to resolve this - at some cost to the company. Problem was resolved: they made a sale and I got a great car. Thank you to Lorne, Jeff, Robbie, Zach and Emily.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    July 11, 2019

    Best cars! Great customer service . Bought 09 BMW 3 years ago. Traded in for 13 BMW. Sales and repair are good! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️! Will buy here again

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    May 16, 2019

    First, it's fun to shop the lot. They have a wide variety of higher end cars, and a decent number of high quality imports, such as the 2012 2.0T A4 Avant... we purchased there recently. Take my word for it, we got a great deal. Better, the owners took care of a really big problem... The car literally drank oil. There is a known Audi defect which was supposedly fixed by 2012. It needed new pistons. I believe the car was traded and auctioned with a condition LW didn't know about before I bought it, but they stood with me, dealt with Audi, and covered what Audi did not (thousands of dollars). Although we were each annoyed, they always were constructive and responsive. It's a great car and I couldn't be happier with the way LW conducted its business.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    April 22, 2019

    I was originally looking to purchase the 2013 Audi S4 strictly over the phone/email and USPS for sending/receiving carbon copy documents, and obtaining... a shipping quote. I must've discussed and agreed upon the many options with Jeff, Robbie, and Ralph through within 1-2days time. Finally, after everything was confirmed, I decided to nix the remote purchase last minute without any notice to them, and drive 5-hours to pickup the vehicle myself. When I arrived, I then also met with Lorne and the rest of the team. They each made the car buying experience go off without a hitch, refunded my car shipping payment without question, and even recommended a local restaurant staple (Primanti Bros) for me to checkout before my long drive back in my awesome new car! If I had a 3rd driver with me on that day, I would've left with another vehicle as well (2015 BMW M3)! I would recommend LW to anyone looking to buy a used vehicle for their exceptional service and vehicle lot quality.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    February 16, 2019

    VERY HAPPY WITH THE QUALITY OF SERVICED I RECEIVED AT LW AUTOMOTIVE. VERY INFORMATIVE BUT NOT PUSHY AT ALL. THEY LET ME DECIDE ON THE PURCHASE WITH NO... PRESSURE AT ALL. AFTER 2 WEEKS I DECIDED TO GO WITH THE OLDER MASERATI BUT IT WAS A GREAT CHOICE DUE TO BUDGET AND SAVINGS. WENT WITH THE 14 INSTEAD OF AN 18 THEY HAD. I HAD PIECE OF MIND FROM THE BEGINNING TO THE END. ANYTHING HAPPENS WITH THE CAR I GOT LW. THANKS GUYS FOR THE GREAT SERVICE!! I WILL BE BACK FOR SERVICE AND TO BUY AGAIN

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
  • 2.0 out of 5
    February 14, 2019

    Bought a used car not even a year ago. It was a Audi 2014. I have been experiencing nothing but problems. It needed an inspection within a month. It needed... new tires. It needed an oil change as soon as I got it. Which all of this was fine since it was a used car, but then now I took it to the dealership due to a engine light and now I have to pay over $2,400 in repairs. I was definitely going to buy from them again. They were very nice and had great customer service, but due to these problems I will never buy here again. Be careful of your choices!

    2.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    2.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    1 people out of 2 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hello Mark, We are sorry to hear about this. We tried to find you in the system and could not find your information to call you to discuss. We would ...be happy to do a free oil change and free pa inspection and emissions on your Audi. We would also be happy to service your car for you and we would be way below $2400. The new car dealer can take advantage sometime. Please call me directly or email me at lwautomotive@gmail.com. You can call me directly at 724-799-9563. Thank you Lorne Farone

  • 5.0 out of 5
    February 2, 2019

    Mid-2018 I purchased a used 2004 Jeep Wrangler (AS-IS). It seemed to be in decent condition, with brand new looking undercoating, low miles. Everything... seemed clean and perfect. Unfortunately, about 5 months later the frame cracked in the rear of the vehicle and was rendered un-driveable. Anyone who knows anything about cars, or Wranglers in particular, know that this is a common problem with Jeeps. I don't put the blame on LW, but I did call them to let them know what had just happened, and that I was locked in financing on a vehicle that I couldn't drive (and would have to pay thousands to fix the frame which I didn't have). I spoke to Jeff (who was also my original salesman), and despite me buying this car AS-IS he offered to help me find another vehicle or possibly fix the frame. It took a few weeks, but he went out of his way to find another vehicle for me in amazing condition, pretty much exactly what I was looking for -- something they didn't have to do!!! He put me in this new vehicle at no cost to me. I am incredibly grateful for what they did. xxxx happens - it's a used vehicle. I will certainly give them my business in the future, and would recommend anyone shopping for a used vehicle to give these guys your business. Thanks again Jeff!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    4 people out of 4 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    December 4, 2018

    Had a wonderful experience at LW. When I asked Zach if the car had any mechanical issues, he said "we stand behind our cars", and LW did not disappoint.... I highly recommend, and will consider a future car purchase at this locally owned dealership.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
View More Reviews