Larry H. Miller Chrysler Dodge Jeep RAM of Riverdale

4.2 out of 5 4.2
346 reviews

Average Rating

4.2 out of 54.2
346 lifetime reviews.
this dealer

Reviews

Read reviews that mention:

  • 1.0 out of 5
    February 4, 2019

    I have very little complaints about the sales or buying process with 2 exceptions. They put your truck in a dark room so that it makes it very hard to... see your car after it has been cleaned up to see if there are any other things that I need to address prior to signing final documents. There was a crack in the windshield that I didn't really see until I drove it out in the sun. #2, I believe when I purchased my truck that it had alloy wheels and was told by salesman that it had alloy wheels. Come to find out they are just caps. Who does that? A part of the reason why I agreed to the price I paid included alloy wheels. I was completely lied to about that. Service at the service center is the worst ever. The first time I brought my truck in for an oil change in waited almost 3 hours. For just an oil change. The second time i brought my truck i also asked them to check on a check engine light while doing an oil change. I waited almost 4 hours for some guy to tell me I needed to have some fuel line re-welded because I have gas fumes leaking somewhere between where the gas goes in my truck and hits the tank. Almost $300 they were asking from me to perform such repair. I asked for my diagnosis sheet and on the second line where the check engine light diagnosis was it read: replace fuel cap as a repair suggestion. Again who does that? How do you create any kind of company loyalty if you are willing to lie and have me do an unnecessary repair for a measley $300? I wonder do all customers who buy from this dealership get treated this way? Am I going to have to get a second opinion or a first prior to bringing in my truck for issues everytime because I feel like I am going to be duped into some repair my truck doesn't even need? I bought the extended warranty to ensure that whatever issues that do come up for engine drive train and whatever else it covers is taken care of. But now I don't feel comfortable about anything they do except an oil change. This place to me isthe worst. And if I could I would never bring my truck here ever again. They care nothing about their customers after the fact. DO NOT BUY HERE...

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    2.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Mrs. Fejeran, thank you for your survey response. I noticed that you were in for an oil change yesterday. It appears that you still have concerns from... your car purchase back in October of 2017 and a repair quote from a year ago. I would be happy to review these with you. I am unaware of a "dark" room in the dealership. We have a dedicated room to deliver new cars with special lighting to showcase the car. I also reviewed the repair order that you referenced. The quote is for a Radio Frequency Hub and a cap. I would like the opportunity to speak with you directly regarding your experience. Please feel free to contact me at your earliest convenience. - Troy Bullard, General Manager

  • 5.0 out of 5
    February 28, 2018

    I have to say I was a very difficult customer but Giovanni Liberatoscioli and Jerry Gallegos we're very patient with me and got me into the right vechile... I highly recommend going to Larry H Miller in Riverdale if you are looking for a new vehicle.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for leaving us the excellent rating, Sarah! I'm glad that Giovanni and Jerry were able to give you the care, patience, and information requi...red to get you into an awesome new vehicle. Congratulations! We appreciate your recommendation, and look forward to working with you in the future. - Troy Bullard, General Manager

  • November 4, 2017

    Had a great car buying experience. We will be back.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Jj I'm so glad you had a great car-buying experience with us! we look forward to working with you again! - Troy Bullard, General Manager

  • 5.0 out of 5
    February 16, 2018

    I absolutely LOVE my new 2018 Jeep Wrangler JL. My buying process was quick and easy. My sales person, Tyler Walton, was very detailed and listened to... my wants and concerns. I never once felt pressured and completely felt taken care of. Jelly Newman helped me in finance and explained, in complete detail, all about a lease vs buying my Jeep. Because he was so thorough, I was able to make an educated decision that best fit my needs. Kelly explained all about the warranties and I was able to choose the coverage I ogden Utah

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Maria, thank you for sharing your experience with us. We're so happy that you are loving your Jeep Wrangler. Tyler is a fantastic member of our team, ...who will be thrilled that he was able to leave such a great impression on you. We do our best to inform our customers with all of their options, so they can make the best car buyer decision for them. We appreciate your business, and look forward to working with you again in the future. - Troy Bullard, General Manager

  • 1.0 out of 5
    December 1, 2017

    What a bad experience with the team ! , They were calling me for weeks. I decided to buy a car, I asked them many times if the loan could be made. They... said yes, there would be no problem. They never called me, I had to call after a week. They told me , they could not do anything. When there are more than 50 financials and banks. We did the maintenance to the car, oil change, filter change. They told us it was our problem. Very bad customer service. Why you guys promise something they will not do? and the Seller who is Alex did not even face us or talk to us. So disagree with the team!.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Kiara, we are very disappointed to hear about your experience with our team. We are always striving for transparent and clear communication and it see...ms that you did not receive that. We will be reviewing this incident with our team to make sure this does not happen again. In the meantime, please feel free to contact me personally if you would like to discuss your issues in more detail. We are always happy to listen and improve. - Troy Bullard, General Manager

  • 1.0 out of 5
    November 15, 2017

    1st visit to Millers was good, took care of my check engine light as well as other recalls on my 2015 Ram 3500. Found leaking gasket on rear differential... and told me it would take 5 days to get it in. Ten days later recieved a call and scheduled an appointment. Five days after the phone call that the part was in, received an email stating that my part was in and to call an scedule an appointment, wow, talking about long lead time. Took my vehicle in 30 mins prior to scheduled time, 3 hours later, no word. Really, 3+ hours to change the differential gasket. Called to check on status and talked with Zak Erwin, he stated there was nothing in the system and would check on it, please hold on. 15 minutes later he picks up the phone, introduces himself and asked if he could help. I told him who I was and he told me good morning and asked how he could help me today, WOW. I explained to him who I was and why I was on the phone. He then stated, yea, I just checked on that and my truck should be completed after lunch, is that OK? What, 3+ hours for a gasket, you have my truck, and you ask me if thats OK. Now it is 1:30 and I am wondering when lunch is. Five plus hours to replace a gasket, still haven't recieved a call that it is complete.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    3.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Duke, we are disappointed to hear about the lack of customer service you received during your recent service visit. We will be reviewing this incident... with our team to make sure that this does not happen again. We work our hardest to service our customers' vehicles in a timely manner and it seems you did not receive that. Please feel free to contact me personally if there is anything else you would like to discuss. We are always looking to improve. - Troy Bullard, General Manager

  • 5.0 out of 5
    October 26, 2017

    Very happy with the process... wasn’t painful at all

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Alan & Vicki I am so glad that your experience was such a great one! Thank you for writing us this review! - Troy Bullard, General Manager

  • 4.0 out of 5
    October 3, 2017

    The service was great and they did everything to help me get a car

    4.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    4.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Etaylor I am so glad you enjoyed our service! - Troy Bullard, General Manager

  • 5.0 out of 5
    September 29, 2017

    We had a super experience buying our newest car from salesman Kendall Beaser at Larry H. Miller Riverdale. It is a 2015 Chrysler 300 with only 2500 miles... at the time of purchase. Our salesman and Manager Troy Bullard worked to give us an exceptional deal. The car had a slight odor inside, but service manager Darren Erwin had it ozonated by his worker Larry Booker. Mr. Booker said every time we bring it in for an oil change he would ozonate it again, if needed. Unfortunately, two weeks later we hit an enormous racoon on the freeway going 75 miles an hour. The damage was immediately taken care of by the LHM service department. Darren Erwin worked with our reluctant insurance company and returned the car as good as new. This LHM Riverdale dealership and service department is trustworthy and fair. I would not buy an auto anywhere else.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Sherry thanks for taking the time to write us this incredible review! It was a pleasure working with you during your purchase. I am glad no one was se...riously injured, and Darren was able to get you right in and make the necessary repairs! - Troy Bullard, General Manager

  • 1.0 out of 5
    August 10, 2017

    So, I went in on 7/5/17 for an oil change. I was told at that time that oil was all over the oil pan and it was leaking. I asked Zack how much it would... cost for the repair. Frank replied, nothing as it is covered under my warranty. I asked if he was sure and he said that all gaskets were covered under the extended warranty I still have on the car. I scheduled an appointment for 7/10/17. I took my car in and it was discovered that the oil pan did have a leak. Frank called me at 12:43 and told me the amount to fix my car would be 172.50 plus the price of the gasket and taxes. I told him that I could get it cheaper somewhere else. He said ok and that my car was ready. I told him it would be a little better than an hour before I could come get it. When I went to pick it up, I was told that I needed to pay at least 100.00 for the deductible as the work was already preformed. I did not authorize this repair and do not know why I needed to pay anything. I ended up paying 50.00 for a service that I did not authorize. I have been dealing with this dealership for the past 5 years. In that time 3 cars/trucks have been purchased by my husband and my son. I have always had good service until today. At this point, I plan on writing a review and posting it for all to see. I do not believe I should have been treated poorly by both Frank or the service manage Darren.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    3.0 out of 5
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Robin I am very sorry for the lack of customer service you received. I will sit down and have a conversation with both Frank and Darren about this inc...ident. Troy Bullard, General Manager