Prestige Eurocars

3.4 out of 5 3.4
Rectangle 48
Sales 10:00 AM - 6:00 PM

Prestige Eurocars Hours

Sales

Monday

10:00 AM - 6:00 PM

Tuesday

10:00 AM - 6:00 PM

Wednesday

10:00 AM - 6:00 PM

Thursday

10:00 AM - 6:00 PM

Friday

10:00 AM - 6:00 PM

Saturday

10:00 AM - 2:00 PM

Sunday

Closed

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since September 2010

With over two decades of experience driving and selling the automobiles. It's true that we've been around the block a ti

...

me or two. Those trips have given us unique understanding and appreciation for the experience of buying and selling a car. Let's face it; You can buy a car from anywhere... and from anybody these days. So why us? Because we do something not easily found by clicking or visiting just any local dealer. Our aim is to provide a "bespoke" and totally customized car buying experience. We aim to make connection between automobiles and people. That's why we started this business.

"Fun cars in a fun environment !"

Reviews

3.4 out of 5 3.4
30 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.
  • 5.0 out of 5
    October 30, 2019

    Purchased a 2005 Mini Cooper, great car with all kinds of upgrades. Joe, Chris and Christine are always very nice and accomodating. Will be coming back... again in the future

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    August 30, 2019

    They sold me a lemon. Three months after buying the car with low mileage, the transmission went out on it. The repair is half of what I paid for the car.... I deeply regret my purchase!

    2.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    3.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    4 people out of 4 found this review helpful. Did you?
  • March 19, 2016

    I would highly recommend this dealership chris my salesman was amazing the pictures you actually see is exactly how the dealership looks as well as the... cars. my buying process was very easy and very fast they had everything ready for me to sign and go . I was most impressed with the way they handled things in such a professional manor. they made your that my car was gassed and ready for the long drive back home they also asked that I call them to make sure I made it home safely after the long 9 hour drive . I truly and honestly with out a 2nd thought or doubt would buy from them again . this is by far the best long distance purchase I have made in a long time please ask for chris and I assure you that you would be convinced to buy a car from them they truly live by their word and there cars are worth the investment .

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for the business and the kind words. We look forward to assisting you in the future.

  • 5.0 out of 5
    December 21, 2017

    Chris did an excellent job ! Great integrity and also helped load and secure car on trailer .

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    November 8, 2017

    I recently purchased a 1984 Porsche 944 and worked with Chris from your team via the Internet. The interactions were simple, professional and fast. When... the car was delivered by Nick, it was as clean as Chris described. Very happy with the price, process and purchase so far!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    August 20, 2017

    Horrible dishonest people they wouldn't let me get the car I want inspected 2009 bmw 750. I flew all the way from Florida!

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    4 people out of 6 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Car was as called and we were never dishonest. I am disappointed to see this review after trying to help you as we did. We treated you with respect an...d kindness. We welcome inspections and discussed the policy before excepting the deposit (fully refunded) We spoke of the entire purchase process and what needed to be done before you booked a plane ticket. Once you arrived we even tried to accommodate you outside of the scope of our policy. You chose to ignore procedure and are help. I wish you luck in finding a car and just hope you will consider how your comments and reviews effect others.

  • 5.0 out of 5
    June 9, 2017

    Can't say enough about Prestige. Just purchased my second vehicle from them. They make the car buying process unbelievably transparent and easy. They have... some strong lender relationships, so it was very straightforward for us to get our loan. If at all possible, I will never go anywhere else to buy a car.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for the business and the kind words. We look forward to assisting you in the future.

  • 1.0 out of 5
    April 24, 2017

    I've asked some questions about an old 911 I'm still waiting for the answers ... No comment

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    1 people out of 2 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We have try to respond but the email provided by you is wrong.

  • 5.0 out of 5
    March 31, 2017

    I talked to Christine about the Range Rover Supercharged I wanted. She said the vehicle was clean and man it was. Very nice inside and out. She worked... very patiently with me as I was an out of state buyer. I would not hesitate to make the 6 hour drive to Columbus to buy from again. Very clean dealership and quality cars. They truly went extra mile. Great experience!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for the business and the kind words. We look forward to assisting you in the future.

  • 3.0 out of 5
    December 24, 2016

    I would highly recommend on this dealer to take care on phone call, we try to contact us many time, but no reply both phone call and email. Thanks

    1.0 out of 5
    Customer Service
    2.0 out of 5
    Quality of Repair
    2.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 2 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    I am sorry to hear you are having trouble reaching us from Cambodia. We are in the office from 10am to 6pm Eastern standard time daily and can also be... reached anytime at prestigeeurocars1@yahoo.com

View More Reviews