Rectangle 48
Sales 9:00 AM - 8:00 PM
Service 7:30 AM - 5:00 PM

Faulkner Hyundai Hours

Sales

Monday

9:00 AM - 8:00 PM

Tuesday

9:00 AM - 8:00 PM

Wednesday

9:00 AM - 8:00 PM

Thursday

9:00 AM - 8:00 PM

Friday

9:00 AM - 8:00 PM

Saturday

9:00 AM - 5:00 PM

Sunday

Closed

Service

Monday

7:30 AM - 5:00 PM

Tuesday

7:30 AM - 5:00 PM

Wednesday

7:30 AM - 5:00 PM

Thursday

7:30 AM - 5:00 PM

Friday

7:30 AM - 5:00 PM

Saturday

8:00 AM - 2:00 PM

Sunday

Closed

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since August 2011

Faulkner is your used car dealer for the Lancaster, York, and Reading, PA area, with an impressive selection of used cars at our dealership here in Harrisburg. Take a look at our inventory and when you see your perfect used vehicle, call or email us to schedule a test drive!

...



Get a quote on a new Hyundai or used car and apply online for financing, so you're ready when you get here. At Faulkner, we work hard to make sure that all our customers in the Lancaster, Reading, and York areas get the very best financing rates on their new or used car.

"TO BE SURE"

Service

Tire Rotation

$21.95 and up*

Oil, Filter Change

$34.95 and up*

Replace Brake Fluid

$109.95 and up*

Wheel Alignment (FWD)

$79.95 and up*

RepairPal Certified
View Certification
Requirements

RepairPal Certification

  • Warranty - At least a 12,000-mile / 12-month warranty on parts and labor.
  • Price - Fair prices, measured by comparing them to the RepairPal Price Estimator.
  • Technician Quality - Technicians and advisors are properly trained, retained, and certified for quality.
  • Customer Satisfaction - A verified collection of valid online dealer reviews to demonstrate exceptional service quality.

Reviews

4.4 out of 5 4.4
135 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.

Read reviews that mention:

  • 2.0 out of 5
    October 20, 2018

    Bought a 2 year old used vehicle that was inspected 2-3 weeks before by them. It had a cracked windshield (which they sort-of repaired for free) and a... cracked rear passenger-side tail light (which they didn't repair). On the positive side it looks like their service department is very lenient with passing cars for inspection that have things wrong with them that shouldn't pass inspection as they are. Good thing I kept my old car so I could at least drive that the first couple of weeks after buying this (and didn't have to worry about being pulled over by a cop for driving with a cracked windshield or broken tail light or having my windshield crack worse by driving it). Also, when I used the shuttle service to get to the shop from home after driving my vehicle to their service center to get the windshield fixed, the driver dropped me off at the wrong building and I had to walk 5 minutes to get to the building I was supposed to be at. Also, they hard-sell their extended warranty service a little too much which every website and Consumer Reports says not to ever buy because it is a waste of money (and you're paying interest on it because it is tied to the loan). Other than these negative aspects of buying a vehicle here everything else was average.

    2.0 out of 5
    Customer Service
    2.0 out of 5
    Quality of Repair
    2.0 out of 5
    Overall Facilities
    3.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We are disappointed to hear that you did not have a more positive experience with us at Faulkner Hyundai. Please reach out to Paul Selvaggi at (717) 3...03-3194 when you can so we can address this situation directly. Thank you and have a great day.

  • 5.0 out of 5
    June 24, 2018

    We had a wonderful experience dealing with Holly Beeman. She’s a superstar!! She went above and beyond for us. I highly recommend Faulkner Hyundai.... 4 Star treatment

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hello, thank you for sharing your positive experience with Holly! Our team strives to deliver an excellent experience, and are glad you found this to ...be the case during your visit. If you have further needs or questions, please reach out!

  • April 25, 2017

    I loved buying from Faulkner. They were great. The staff was very helpful and did everything possible to get me in a car.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for your awesome feedback and welcome to the Faulkner Family!!

  • 5.0 out of 5
    June 7, 2018

    Buying a new car from Faulkner Hyundai was a pleasure. Everybody should have that kind of experience. Everybody that I talked to was polite and answered... all my questions.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Barry, we're happy to hear you had such a positive buying experience with our team! If you have any further needs or questions, please give us a ...call. We're always happy to help!

  • 5.0 out of 5
    June 7, 2018

    Holly goes above and beyond call of sales duty Process was very efficient and consise Would recommend Holly Beeman and Faulkner for any vehicle purchase

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Sean, thank you for sharing your response to Holly's outstanding customer service! Your recommendation means so much to us and we're so happ...y to have earned it. Thank you again for taking the time to let the world know about your positive experience. Have a great day!

  • 5.0 out of 5
    April 30, 2018

    I have never had such a pain-free buying experience with a new car in my lifetime, Holly made it painless from beginning to end, I will refer as many customers... to Holly as possible

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Sean, we are glad Holly could provide you with such a painless experience! Your recommendation means a lot to us! Please don't hesitate to reach out i...f there's anything additional we can do for you.

  • 1.0 out of 5
    August 24, 2017

    JUST ANOTHER DEALERSHIP OUT TO GET EVERY DOLLAR OUT YOUR POCKET !!!! I purchased a CERTIFIED 2015 Hyundai Sonata TWO WEEKS later my a.c stop working properly... and they refused to fix it !!!! Once they get your money it's like your dealing with completely different people !!! Phone calls went unanswered and messages were not returned !!! UNTRUSTING AND UNPROFESSIONAL , DO NOT GIVE THEM A DIME OF YOU MONEY!!!!!

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    3.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Shawniece, thank you for taking the time to leave us feedback about your experience with us. We're disappointed to hear that you are anything less tha...n completely satisfied with our team's customer service. We'd like the opportunity to discuss this with you. Please reach out to us at (717) 303-3194 at your earliest convenience to discuss how we can turn your experience into a positive one.

  • 5.0 out of 5
    August 13, 2017

    Am in the market for a used car and have enjoyed the time on the web site. They have not had the right car yet but the low miles and good price is why... we continue to shop the dealer

    4.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    August 13, 2017

    Am in the market for a used car and have enjoyed the time on the web site. They have not had the right car yet but the low miles and good price is why... we continue to shop the dealer

    4.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We appreciate you taking the time to leave us this feedback about your car buying experience. If you have any further questions, please don't hesitate... to reach out! We hope to see you soon!

  • 1.0 out of 5
    May 26, 2017

    I am very disappointed in Faulker Hyundai. I brought my car in on Saturday 5/13/17 because My check engine light was on. I already had it looked at and... was told the code was for the O2 sensor. I informed the Service rep of the code and he said the earliest he could get me in was on Friday 5/19/17. I said that was a little late, and he assured me my car would be ok until then so I agreed. I brought it in on 5/19/17 and an oil change was done and I was informed there was nothing wrong with my car that it was an old code and the code was for an evap issue which they looked at and couldn't find anything wrong. They said the reset the code and everything is fine. On Sunday 5/20/17 my check engine light came back on. I was able to make an appointment online for Monday 5/22/17 and dropped my car off. Upon reviewing my car and the code for the check engine light I was informed that it was in fact an O2 sensor that was out, and they would call Hyundai corporate and see if they would honor a good faith warranty. Unfortunately Hyundai would not honor a warranty because I am not the original owner. When I came to pick up my car, I was told that they gave me a coupon for $20 off. I explained that if the issue was taken care of when I told them about it I wouldn't have wasted my time a day of work bringing it back. THe service rep appologized and when asked to speak with the technician he went out to the service area to get him. I watched him speak with the technician. He then proceeded to come back WITH the technician who hid from view and told me that the tech went home for the day! When I asked why it wasn't taken care of on the original appointment when I told them what the code and the issue was, the service rep said that the technician must have made a mistake. I asked if I could be compensated for any labor cost and he went to ask his manager. He said his manager would comp me $15.00! My total bill after this came to $454.90. The service I received, and the "help" from the manager was absolutely ridiculous. I will NEVER go back to Faulker Hyundai and I sure as heck will NEVER buy another Hyundai. Hyundai Corporate wouldn't help at all in honoring an emissions warranty because I was JUST over 60k miles and not the original owner. Ridiculous. I never had this issue when dealing with Honda or Toyota. I thought Hyundai had great customer satisfaction... I was WRONG! And to make it even better.... the response that I got back from the Service Manager on a different review site about this issue was a " . "..... so that just goes to prove my point, they don't care about their customers!

    1.0 out of 5
    Customer Service
    2.0 out of 5
    Quality of Repair
    3.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Leslie, it is disappointing for us to hear that your experience was anything less than great. Please reach out to us so we can work towards a resoluti...on. Thanks again for bringing this to our attention. We hope to hear from you soon. All the best, Faulkner Hyundai (717) 303-3194

View More Reviews