Gurley Leep Automotive

3.4 out of 5 3.4
Rectangle 48
Sales 9:00 AM - 8:00 PM
Service 7:30 AM - 6:00 PM

Gurley Leep Automotive Hours

Sales

Monday

9:00 AM - 8:00 PM

Tuesday

9:00 AM - 8:00 PM

Wednesday

9:00 AM - 6:00 PM

Thursday

9:00 AM - 8:00 PM

Friday

9:00 AM - 6:00 PM

Saturday

8:00 AM - 3:00 PM

Sunday

Closed

Service

Monday

7:30 AM - 6:00 PM

Tuesday

7:30 AM - 6:00 PM

Wednesday

7:30 AM - 6:00 PM

Thursday

7:30 AM - 6:00 PM

Friday

7:30 AM - 6:00 PM

Saturday

8:00 AM - 3:00 PM

Sunday

Closed

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since October 2018

Gurley Leep in greater Mishawaka is proud to serve Goshen, South Bend and Granger with quality vehicles. We carry vehicl

...

e to fit everyone's need. Come over and visit us at one of our 7 locations and test drive a new or used car. Our customers leave our dealership satisfied with our customer service and our friendly salespeople.

"BEEP BEEP! It's Gurley Leep!!"

Reviews

3.4 out of 5 3.4
30 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.

Read reviews that mention:

  • 5.0 out of 5
    September 3, 2019

    This dealership is very helpful, knowledgeable, and customer oriented. They have always been willing to do whatever they could to owning a Subaru a real... pleasure.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    WOW! We can't begin to tell you how nice it is to hear words of encouragement, appreciation, and praise. Thank you for taking the time to let us know ...how we are doing. We look forward to your next visit.

  • 5.0 out of 5
    August 12, 2019

    We had a wonderful experience with Joe Uthe and Victor.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hello Kenneth, thank you for proving feedback of your recent visit. It was a pleasure serving you as a customer.

  • September 24, 2015

    Robert Russell was proficient in his expertise, I highly recommend this guy for anyone who wants excellent customer service with a knowledgeable staff!... Looove my 2015 Hyundai Sonata!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    1 people out of 2 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    July 23, 2019

    As always the folks at Gurley Leep exceeded my expectations!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi Jim, thank you for taking a few moments to let us know how we are doing. Our staff is constantly hard at work finding ways to exceed expectations a...nd provide seamless service. We look forward to your next visit.

  • 3.0 out of 5
    July 22, 2019

    The sales experience was second to none, and the salesperson was polite, knowledgeable and accommodating. We would probably not have purchased the car... from any salesperson other than the one we transacted business with.

    3.0 out of 5
    Customer Service
    4.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Sadie, we are pleased to hear you had a pleasant experience with our sales department. It seems we may have missed something, we are saddened we did n...ot earn your 5-stars. If there is anything we can improve on please let us know. Thank you

  • 1.0 out of 5
    June 4, 2019

    Did not complete the work throughly. The dealership did not complete all needed repairs.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Steve, we would like to first apologize about your experience, that is unacceptable. We are looking into the issue and looking to correct it as soon ...as possible. Please provide us your best contact information, via contact@gurleyleep.com, as well as details of your experience so we may reach out as soon as your schedule permits. Thank you

  • 1.0 out of 5
    May 31, 2019

    We contacted dealer regarding an suv. Scheduled the appointment for the following day, we drove 60 miles and the dealer sold it 30 minutes before our appointment.... The dealer knew we were driving 60 miles and didn't bother to inform us until we got there.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We are saddened to hear you did not have a pleasant experience with us. We have notified proper management and hope to have the chance to earn back yo...ur business.

  • 5.0 out of 5
    May 23, 2019

    No Problems on the service and recall of my legacy.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We want to thank you for taking the time to write us a review. It was a pleasure serving you as a customer. We hope to see you again.

  • 5.0 out of 5
    May 23, 2019

    I was really happy with the overall buying experience from Gurley Leep Subaru and am also happy to say its a continuing process. My salesman Ray Kirk... was very attentive and easy to work with. Ray has checked in with me a few times since buying back in Dec and its been very helpful that he has done so. I did need to take my car in for a software update covered under warranty and the service staff was also wonderful to deal with.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Dave, we greatly appreciate your review. Thank you for your kind words. We are so happy to hear we have provided you with an excellent experience from... beginning to end, and all in between. Congratulations on your new vehicle purchase! Should you need additional assistance please don't hesitate to reach out. Thank you

  • 1.0 out of 5
    April 29, 2019

    Salesman said he would be contacting our insurance so the car would go on our policy. We checked a few weeks later, he had not done it and we were uninsured... with a brand new car! We also ask for a minor fix and was not accommodated. It appears that it is a good product so the dealerships have to put little effort into the sales.

    2.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    3.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We are extremely saddened by your review as this is not how we conduct business. If you could, provide us the name of your sales rep as well as your b...est contact information so we may reach out as soon as your schedule permits. You may reach us via contact@gurleyleep.com Thank you

View More Reviews