Hyundai of Somerset Used Cars

1.0 out of 5 1.0

Reviews

1.0 out of 5 1.0
12 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.
  • 1.0 out of 5
    September 17, 2018

    No response to inquiry about an used car. I used to be a customer, but their customer service and follow-up now rates a "0". There must of been a change... in management as things have changed over the past 10 years for the worst. That can happen to a company and I am disappointed.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    3.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    MY NAME IS BRIAN WHITAKER AND I AM THE SALES MANAGER. WE HAVE BEEN HAVING PROBLEMS GETTING EMAILS AND I HAVE MET WITH CARS.COM AND FIXED THE PROBLEM. ...I AM SO SORRY THIS HAS HAPPENED TO YOU. IF I CAN HELP IN ANYWAY PLEASE FEEL FREE TO CALL ME AND I WILL HELP IF YOU NEED ANYTHING.

  • 1.0 out of 5
    February 2, 2018

    We contacted this facility about several cars that they had offered on the net. We were told that these vehicles were still available. We drove to their... location in the next County. We asked for our contact and waited for him to arrive as they have several lots. No problem! We ask about the vehicles that we contacted them about and he said he didn’t know. We followed him to the lot where the used cars were located and was then told that neither car was available and had probably been sold that day already. We looked at other vehicles in our price range and one of the cars wouldn’t start. He told us he would go and get the charger and start it for us. Instead, he comes back with keys for another car and says, he couldn’t find the charger! All in all- we wasted our time at this location and do not advise anyone else to waste theirs either!

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    2.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    I AM SORRY FOR YOUR EXPERIENCE. SOMETIMES GOOD HELP IS HARD TO FIND. I AM CONFIDENT IN MY STAFF NOW IF WE CAN HELP IN THE FUTURE.

  • April 13, 2015

    I went down to Somerset from Louisville blind as to what type of dealership it was, and honestly, it was great. The staff let me take the truck out for... a spin (even in the rain), then went over the strengths and weaknesses of the vehicle for my needs. We got rolling on numbers pretty quickly, and after a quick back-and-forth, we settled on a number that everybody could live with. The whole thing was pretty painless, and I'd recommend the dealership to anyone.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    4.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    January 19, 2018

    Very rude on the phone, would not recommend doing business with them. They were not interested in giving information. Acted as if it was an imposition.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    April 27, 2017

    They won't contact me back after I emailed them to see if the vehicle was available. I also filled out the credit app on their site. Heard nothing back.... They aren't worth your effort. 0/5 starts.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    sorry for the problems we were going through management change and name change. if we can help with anything let us know

  • 1.0 out of 5
    August 17, 2016

    I was told I could meet with someone at 2. When I got there I had to wait. I was told a vehicle I was interested in was in good shape. It was in the shop.... I was told another vehicle was in good shape. It was on another lot, the person I spoke had never seen it.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    2 people out of 2 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    WE ARE UNDER NEW MANAGEMENT! MY NAME IS BRIAN AND I AM SORRY FOR BAD EXPERIENCE. IF I CAN HELP IN THE FUTURE PLEASE GIVE ME A CALL PERSONALLY. 606-679...-3332

  • 1.0 out of 5
    March 27, 2016

    Unprofessional customer service. Asked about a truck and received a very bland response. Didn't even answer my question, just tells me that they sold the... truck yesterday but they decide to keep the post on cars.com

    Not Applicable
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    2 people out of 2 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    I AM SORRY FOR YOU EXPERIENCE. MY NAME IS BRIAN AND I AM THE NEW MANGER OF THIS DEALERSHIP. IF THERE IS ANYTHING I CAN DO TO HELP PLEASE CALL ME DIREC...TLY AT 606-679-3332

  • 1.0 out of 5
    November 28, 2014

    I seems this is a chronic problem with this company. Not to mislead with my answer of why I visited the dealer, I only visited them online but would have... driven the 3+ hours to Somerset if they had called me as requested.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    3 people out of 3 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    June 10, 2014

    Emailed dealer about a Cadillac SRX and never heard back, not even an email. Might have been sold but a courtesy reply would have been nice.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    3 people out of 3 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    April 26, 2014

    I went to purchase a vehicle, however when I arrived I was told it was at another location. when we arrived at that location the vehicle was already sold... and they never told me before I arrived.

    2.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    3.0 out of 5
    Overall Facilities
    2.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    3 people out of 3 found this review helpful. Did you?
View More Reviews