Jeff Wyler Chevrolet of Columbus

New 888-696-7162 Dealer Website
Used 866-670-1573 Email Dealer
Service 888-767-3803

Thank you. Your email has been sent to the dealer.

Reviews

Average Ratings

4.4
Average based on 21 reviews.
  • Great Purchase

    This experience made buying a brand new car very easy. They worked with what I had and made sure I left satisfied. They facility was very clean an...


    Show Full Review

    This experience made buying a brand new car very easy. They worked with what I had and made sure I left satisfied. They facility was very clean and tidy. Selena Laney did a great job to help me find a vehicle worth purchasing. GreatJob!!

    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review
  • They run your credit without telling you

    The salesman had no idea what he was doing. He constantly had to walk away and "check on something". Wasted an hour just sitting around waiting fo...

    Dealer Response

    Thank you for taking the time to tell us about your experience with our dealership. We are sorry if we were unable to help you with your vehicle ...


    Show Full Review

    The salesman had no idea what he was doing. He constantly had to walk away and "check on something". Wasted an hour just sitting around waiting for the agent to get his paperwork together. He kept repeating the same questions over and over. I asked him to not run my credit until I decided on a vehicle, they ran it anyways. Very frustrating and annoying process dealing with this dealership!

    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for taking the time to tell us about your experience with our dealership. We are sorry if we were unable to help you with your vehicle purchase. It can be very frustrating for a consumer when things do not go as planned and our staff should have done a better job of explaining everything to you as well as keeping you informed of what was going on while you were waiting. We will do our best not let this happen again.


    Hide Full Review
  • Run away!

    I recently purchased my vehicle from this dealership and when I did the test drive I noticed the engine light on. I wouldn't normally purchase a v...

    Dealer Response

    We would like to express how sorry we are for the bad experience you received while working with the service and sales department of our dealershi...


    Show Full Review

    I recently purchased my vehicle from this dealership and when I did the test drive I noticed the engine light on. I wouldn't normally purchase a vehicle with the light on, but I was assured that it would be checked and they would fix whatever the issue was before the purchase. I had them put it in writing as well. I had also received recommendations (not sure why now) to the dealership and believed I could trust them. I came back after the car was "fixed" and was advised that the work was completed and the engine light was no longer on. Shortly after owning the vehicle the light came back on and my husband took it to have a diagnostic. I contacted the dealership to let them know and before I could even tell them what the code was I was advised that I needed to take it to a Nissan dealership because they were GM certified. I let them know that the engine light was an issue before I was informed that the code that appeared during the diagnostic is the same issue that was supposed to be "fixed". They did tell me to bring it into the service department and they would take care of it. After about 15 minutes of having the car in their garage, my husband was informed that they cannot fix it because they don't have the proper tools to do so. If that is the case then they didn't have the tools in the first place and was well aware that they could not fix it. Instead of fixing it the first time I was informed that they just reset something to make the light go off but never actually fixed it. The service department stated that he would have to talk to the sales rep to see who would be responsible for the repair costs due to them not being able to fix it like they stated they had. We were later advised that we would be responsible for the costs! We have called to speak to the sales rep and sent texts have received no response. I believe that this is completely unfair due to the dealer stating that they fixed it and clearly did not from the very beginning. They knew that they never intended on fixing the car and did enough to get the car sold. I explained to the rep from the beginning that I hate the process of buying a car because I don't trust it and this is a prime example!!!

    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We would like to express how sorry we are for the bad experience you received while working with the service and sales department of our dealership. We have the General Manager of the store looking into what happened. Thank you for taking the time to tell us about your experience.


    Hide Full Review
  • Great customer service

    Very courteous and friendly sales rep. Definitely would go back and buy another vehicle from them.


    Show Full Review

    Very courteous and friendly sales rep. Definitely would go back and buy another vehicle from them.

    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review
  • PROBLEMS WITH JEFF WYLER

    I WENT TO JEFF WYLER WITH A FRIEND TO LOOK AT A CAR. THE FIRST MAN THAT WE TALKED TO WAS VERY NICE, BUT AFTER A FEW MINUTES HE BROUGHT OUT THE BIG...

    Dealer Response

    We would like to express our apologies for the way you and your friend were treated while visiting our dealership. That is not how Mr. Wyler does...


    Show Full Review

    I WENT TO JEFF WYLER WITH A FRIEND TO LOOK AT A CAR. THE FIRST MAN THAT WE TALKED TO WAS VERY NICE, BUT AFTER A FEW MINUTES HE BROUGHT OUT THE BIG GUNS. THIS MAN WAS NOT VERY NICE. IM SURE HE THOUGHT THAT HE COULD DO WHAT HE WANTED BECAUSE WE WERE TWO WOMEN TOGETHER. HE COULD TAKE ADVANTAGE OF US. HE WOULD NOT TELL US THE PRICE OF THE CAR EVEN THOUGH WE ASK HIM SEVERAL TIMES. HE ONLY WOULD TAKE ABOUT PAYMENTS. HE WANTED MY FRIEND TO SIGN A PAPER THAT SHE WOULD BUY THE CAR IF HE COULD GET IT FOR HER AT A GOOD PAYMENT LEVEL. WHEN HE TOLD US THE PRICE IT WAS MORE THAN WHAT A NEW ONE WAS. WE LEFT FEELING THAT HE TRIED TO TAKE ADVANTAGE OF US. WOULD NEVER LOOK AT A CAR AGAIN ON THAT LOT, EVEN IF THE PRICE WAS RIGHT.

    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We would like to express our apologies for the way you and your friend were treated while visiting our dealership. That is not how Mr. Wyler does business and it upsets us to hear that you were treated that way by an employee of ours. We are sorry it happened to you but we do want to thank you for making us aware of the situation. We will do all we can to try and prevent a situation like yours from occurring again in the future. Please accept our apology. Thank you.


    Hide Full Review
  • Joe's buying experience at Jeff Wyler of Columbus

    I had Brian Benntte has my salesperson. He was very pleasent, took his time work with me on making sure I was taken care of, all through my buying...


    Show Full Review

    I had Brian Benntte has my salesperson. He was very pleasent, took his time work with me on making sure I was taken care of, all through my buying purchase of this vehicle. I would say he is very good at what he does. He did all he could to make sure I was happy with my purchase. Thank you so much Brian! Joe Skeen 04-21-14

    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review
  • 2014 C7 Z51!

    Buying experience was awesome last weekend. Troy Hopper and crew on a Sunday were able get me better financing than my pre approved loan and made ...


    Show Full Review

    Buying experience was awesome last weekend. Troy Hopper and crew on a Sunday were able get me better financing than my pre approved loan and made the purchase painless. I AM A PROUD AND GRATEFUL OWNER OF A 2014 CYBER GREY Z51 STINGRAY!! WOOOOOHOOOOOO +1

    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review
  • Great car!

    I enjoyed every minute of it! The overall customer service was excellent. I love my new car purchase


    Show Full Review

    I enjoyed every minute of it! The overall customer service was excellent. I love my new car purchase

    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review
  • 1LE SS Camaro purchase saturday!

    What a great group of people. I really felt like they cared I made a major purchase from them. Mike was great to work with..very knowledgeable whe...


    Show Full Review

    What a great group of people. I really felt like they cared I made a major purchase from them. Mike was great to work with..very knowledgeable when it came to cars and more specific muscle cars. I cannot remember her name but the finance manager was awesome. I will be back and really appreciate the fact that I felt valued at their dealership. I would and have reccommended them to several friends and co-workers. Sorry for the mid facilities rating...they are in the process of bringing this dealership up to date...but right now I'd give it a 3 of 5.

    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review
  • Great experience

    Stop in on Memorial Day weekend to check out the New 2013 Malibu that's where I found salesman Chip Merrill waiting for me to show me the car he w...


    Show Full Review

    Stop in on Memorial Day weekend to check out the New 2013 Malibu that's where I found salesman Chip Merrill waiting for me to show me the car he was very detailed on the My Link and on the rest of the car plus he showed me the set up after they closed the doors that night, Thanks Chip I will be a return buyer...

    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review