Raider - Nation Autoplex

Reviews

7 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.
  • 2.0 out of 5
    July 21, 2017

    Purchased a car from the dealership noticed the transmission was shifting funny. Was assured the owner of the low is a car mechanic and he had checked... everything over. Three days later brought to a real mechanic and $500 issue. Save your money and go elsewhere

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    3.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    October 8, 2014

    We recently purchased a car from these folks. Easy to deal with, owners were super friendly and went out of their way to help us. We were allowed to take... our car to a mechanic to be inspected, everything went perfectly. We could not have asked for a better buying experience! Thank you!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    October 8, 2014

    We purchased our daughter a car here a couple of weeks ago. We have nothing but good things to say about the staff, customer service, and the quality of... the vehicle we purchased! Thanks for making our car buying experience pain free!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
  • 2.0 out of 5
    July 2, 2014

    I bought a 2003 Mazda 6 from Raider Nation. I should have paid a mechanic to inspect it. A check engine light came on for a variable valve solenoid. I... took it back to Raider Nation intending to get my check back however I instead let them try to rectify the situation. The solution was to take out a warranty and make a claim, the insurance company saw through the bs and denied the claim but refunded the purchase price to me which helped pay for the new engine. Upon putting the new engine in, it was discovered that the main catalytic converter was cut out and replaced with a straight pipe, regardless if this was the previous owner or not, it was recent as the pipe was very clean and the welds had little rust. Nebraska doesn't have emission testing but beware of what you may be buying.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hello Dave. We are sorry for you buying experience, and we see no mention of the positive experience your parents had when buying their Mazda Tribute ...from us. When posting negative feedback, perhaps it would be better to include the entire story. Since you purchased a warranty with the vehicle, and it did not cover repairs, perhaps it is the warranty company who should receive negative reviews? While we do everything we can to assure that our vehicles are road ready, ultimately they are used vehicles. As an educated buyer, you would also know that responsibility for the vehicle is assumed by you when you leave the lot. We apologize for your experience and assure you it is not the norm.

  • 5.0 out of 5
    June 16, 2014

    They were very helpful in making our car buying experience pain free! Very easy to deal with, and got us a great car for a great price!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for the positive feedback Charlie. We hope you continue to enjoy your car for a long time! It is always our goal to earn our customers loyal...ty! Thank you for your business!

  • 1.0 out of 5
    June 8, 2014

    Really friendly lady, no rushing, got to test drive as long as i wanted. But Car broke down the next day, engine got a knock and now i have to pay for... a new one. My fault for getting the car as-is. Like the other guy said, look for other places with warrantys.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    3.0 out of 5
    Overall Facilities
    3.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We are very sorry that you had issues with the car. The vehicle in question was thoroughly inspected and serviced by a mechanic before you came to tak...e delivery of the car. As I am sure you are aware, most used car dealerships sell their inventory "AS-IS". It is impossible to predict how anyone will treat a vehicle after it leaves our premises. You were offered the opportunity to purchase an extended warranty when you were here. You declined. Perhaps you should have contacted us with your issues before leaving unfavorable feedback all over the internet.

  • 1.0 out of 5
    July 22, 2013

    Vehicle has issues ONE day after purchase. Dealer would not fix it. Take your business and money elsewhere.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    2.0 out of 5
    Overall Facilities
    3.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Perhaps you should have purchased an extended warranty, or identified yourself to us. We do not recall receiving a call from you. We go to great lengt...hs to service our vehicles. They are sold as is because they are used, and things can go wrong. You should probably consider buying new next time.