Honda Of Jonesboro

4.5 out of 5 4.5
Rectangle 48
Sales
Service Closed

Honda Of Jonesboro Hours

Sales

Monday

8:30 AM - 7:00 PM

Tuesday

8:30 AM - 7:00 PM

Wednesday

8:30 AM - 7:00 PM

Thursday

8:30 AM - 7:00 PM

Friday

8:30 AM - 7:00 PM

Saturday

8:30 AM - 7:00 PM

Sunday

Closed

Service

Monday

7:30 AM - 6:00 PM

Tuesday

7:30 AM - 6:00 PM

Wednesday

7:30 AM - 6:00 PM

Thursday

7:30 AM - 6:00 PM

Friday

7:30 AM - 6:00 PM

Saturday

8:00 AM - 4:00 PM

Sunday

Closed

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since February 2016

Honda of Jonesboro strives to offer our customers the highest level of sales, service, and pricing! We stock a huge inve

...

ntory of New Honda Vehicles, Clean Certified Pre-Owned Honda Cars, and nearly every make and model of car, truck, & SUV available. We have a group of lenders for nearly every situation and always give you our best service, whether this is your first purchase or you are a loyal customer: Your Satisfaction is What We Do Best! There is no limit to what we will do to earn and keep you business!

"Arkansas' New Honda Headquarters! Call our Team at (870) 932-1468!"

Service

Oil, Filter Change

$31.32 and up*

Wheel Balance

$39.95

Tire Rotation

$19.95

Wiper Blade Replacement

$24.95 and up*

RepairPal Certification

  • Warranty - At least a 12,000-mile / 12-month warranty on parts and labor.
  • Price - Fair prices, measured by comparing them to the RepairPal Price Estimator.
  • Technician Quality - Technicians and advisors are properly trained, retained, and certified for quality.
  • Customer Satisfaction - A verified collection of valid online dealer reviews to demonstrate exceptional service quality.

Reviews

4.5 out of 5 4.5
12 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.
  • 1.0 out of 5
    November 7, 2019

    I was sold an extended warranty. The Finance director lied about every material fact regarding the warranty. ‘‘This was discovered after getting the paperwork,... which was delayed 30 days. When I contacted the underwriting for the warranty they saw the problems and advise me to return to the dealership and cancel immediately. I have suffered monetary damages. The dealership has refused to rectify the issue. This was a complete scam!!!

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Lauren, we're disappointed to hear of the negative experience you had at our location. Our manager would really like to speak with you more regarding ...this matter. Please reach out to us at (870) 932-1468. We look forward to hearing from you.

  • 5.0 out of 5
    August 16, 2019

    Great dealership!! Cudo’s to Steve Long! Really knows the car business and listened to my needs! Will be back for sure! Recommend to all!! You won’t regret... it!!! Great team!!!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We appreciate your positive review about your recent experience with us! If you have any further questions, please give us a call. We're always happy ...to help!

  • 4.0 out of 5
    May 13, 2019

    I was very satisfied with the service reps and would use the service department again.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    4.0 out of 5
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thanks, Mel! Your satisfaction means so much to us! We hope to see you back again in the future!

  • 5.0 out of 5
    May 12, 2019

    Our salesman helped us find the perfect car for us.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Congratulations on your new car, Donald! If you have any further questions, please give us a call. We're always happy to help!

  • 5.0 out of 5
    May 11, 2019

    Great service at reasonable prices with courteous employees

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Frieda, we're happy to hear you had such a positive experience with our team! If you have any further questions, please don't hesitate to reach out!

  • 5.0 out of 5
    May 7, 2019

    They was very nice and friendly. And it didn"t take very long to change my oil and rotate tires and they washed my pilot for me with my oil change. Thank... You

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Don, thank you for your kind review; we are happy to pass along your comments to the team here at Honda of Jonesboro! If you have any further question...s, please don't hesitate to reach out!

  • 5.0 out of 5
    May 6, 2019

    I have had a great experience with my 2016 Honda HRV. Only had to service it for oil changes and tire rotation. The Service Staff work great and have always... addressed my concerns and issues.

    4.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We're so glad you had such a great experience with us! If you have any further questions, please give us a call. We're always happy to help!

  • 5.0 out of 5
    May 6, 2019

    Fantastic service performed quickly. I picked up a large nail in my tire and headed straight to dealership for repair. Flat was repaired while my wife... and I went to lunch. When we returned about an hour later, flat had been repaired...they even washed my car. Very impressive service as this was around noon and the service department was busy. Great job!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi Kevin, we're very happy to have provided you with such a positive experience! Thanks again for taking the time to leave us this information about y...our recent visit. Take care!

  • 5.0 out of 5
    May 6, 2019

    Great job, friendly staff, I will use them again!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi James, we're very happy to have provided you with such a positive experience! Thanks again for taking the time to leave us this information about y...our recent visit. Take care!

  • 5.0 out of 5
    May 6, 2019

    I had bad experience where they forgot to tighten my oil plug when servicing but when I confronted them about it then they did take care of it professionally

    4.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi Jennifer, we're very happy to have provided you with such a positive experience! We look forward to your next visit! Take care!

View More Reviews