Gwinnett Chrysler Dodge Jeep Ram

New 888-840-3547 Dealer Website
Used 877-857-3480 Email Dealer
Service 888-440-0841

Thank you. Your email has been sent to the dealer.

Sales Closed
Service Closed
Mon 9:00 AM - 8:00 PM
Tue 9:00 AM - 8:00 PM
Wed 9:00 AM - 8:00 PM
Thu 9:00 AM - 8:00 PM
Fri 9:00 AM - 8:00 PM
Sat 9:00 AM - 8:00 PM
Sun Closed
Mon 7:00 AM - 6:00 PM
Tue 7:00 AM - 6:00 PM
Wed 7:00 AM - 6:00 PM
Thu 7:00 AM - 6:00 PM
Fri 7:00 AM - 6:00 PM
Sat 8:00 AM - 4:00 PM
Sun Closed
{{currentIndex + 1}} of 4

Reviews

3.6
Average based on 23 reviews
  • Special Review

    Just wanted to say a Special Thank you to Gwinnett Dodge . My daughters check engine light came on and it was 5 months over its warranty and I too...

    Dealer Response

    Thanks for your special review, Michelle! We're thrilled to hear that our team took care of your daughter's check engine light at our cost. It's o...


    Show Full Review

    Just wanted to say a Special Thank you to Gwinnett Dodge . My daughters check engine light came on and it was 5 months over its warranty and I took it in and the found out the problem and fixed it free ! We take all of our cars there for service and oil changes and really enjoy there customer service and friendliness .

    Came in for service or repair
    Does recommend this dealer
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thanks for your special review, Michelle! We're thrilled to hear that our team took care of your daughter's check engine light at our cost. It's our pleasure to assist you, and please let us know if we can help in the future!


    Hide Full Review
  • Horrible

    Was told car was ready, it wasn't, charged $1000 for a repair that did solve the problem, service writer Chaz was rude I could go on and on Just...

    Dealer Response

    Thank you for your feedback, Steve. We regret to hear that you didn't receive the treatment or communication you deserve. We train our staff to ...


    Show Full Review

    Was told car was ready, it wasn't, charged $1000 for a repair that did solve the problem, service writer Chaz was rude I could go on and on Just take my advise stay away from this people

    Came in for service or repair
    Does not recommend this dealer
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for your feedback, Steve. We regret to hear that you didn't receive the treatment or communication you deserve. We train our staff to provide friendly, respectful service to our customers. We would appreciate a chance to fix anything that went wrong - please contact me so I can make amends. -Wes Smithey, wsmithey@fivestaronline.net


    Hide Full Review
  • Buyer Be Ware

    I went into the Gwinnett Chrysler Dealership to purchase a car I told the salesmen when he approached me how much I wanted to spend on a used vehi...

    Dealer Response

    Daisy, we're glad that we were able to speak with you again so we could work toward a resolution. It's always our goal to provide a positive expe...


    Show Full Review

    I went into the Gwinnett Chrysler Dealership to purchase a car I told the salesmen when he approached me how much I wanted to spend on a used vehicle. Because he was new to the Job he went and got a more experienced salesmen to help him with my request. I told him how much I wanted to spend he took us to the new 2016 patriots. He said that with the discounts and rebates It would be right in my price range. After the test drive and during the paperwork I asked how much is the patriot after the discounts, I was told HE WOULD NOT KNOW THE PRICE OF THE CAR UNTIL I COMPLETED THE PAPERWORK. I was asked several times how much did I want my payments to be? I expressed to him that I wanted to buy a car for the price I shared with him not by payment. He continued to insist that I tell him what I wanted my monthly payment to be. Saying what if I could get you this new truck for the payment that you are wanting. In the end the patriot was $ 4,4833.25 more than I originally stated I wanted to spend, but the payment was almost exactly what I requested. As I was looking over the offer I notice it was for 72 months. They offered me a very small amount for my trade in. I rejected the deal as I did not want to pay for a car for 72 months then MAGICALLY THEY WERE ABLE TO GET ME THE CAR FOR 60 MONTHLY PAYMENTS AT THE EXACT MONTHLY PAYMENT I STATED. I had a very uneasy feeling about this deal. I told them to let me think about it, he tried to get me to do the deal that evening telling me that the sales manager worked so hard to get me to the payment I wanted and he would be very disappointed if we did not do the deal today. I told them that although they got the payment were I wanted to be it was at 60 months the car was still 4,833.25 more then I planned to spend when I came into the dealership and I needed to think about it. Within 48 hrs the General Manager called and left me a message saying did I still want to trade in my car and they were very interested in doing a deal with me. When I did my research I found that the price they gave me 2016 Patriot was actually a good deal. I called back to speak to the General Manager that called me to see if he was calling to offer me more on my trade? Someone else called me back, he said he was partial owner and then said how can I earn you business? I said I was calling to see if the General Manager was calling to offer me more on my trade. He said your car is not worth much but I will give you 100.00 more. He said are you coming in today or tomorrow I said I am not sure. He hung up. Later that evening I called the salesmen and said I was coming today to do the deal. When I got there the person I spoke to on the phone came with a buyers order for me to sign. When I looked over it the price of the car had gone up 200.00 when I asked about it, I was told that I lost some of the rebate because of who I financed with. (SO THE PRICE OF THE CAR WENT UP, BUT THE REBATE AMOUNT STAYED THE SAME?) To make a long story short he corrected the price. But then there was another question on the buyer order that needed to be corrected. SO THE BUYERS ORDER HAD TO BE CORRECTED 2 DIFFERENT TIMES. That raised a red flag. Then when I met with the finance person and found an error on that paper work I felt they that they did not deserve my business and I needed to leave. JUST BECAUSE I AM NOT BUYING THE MOST EXPENSIVE CAR ON THE LOT DOES NOT MEAN THAT I AM IGNORANT.

    Shopped for a used car
    Does not recommend this dealer
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Daisy, we're glad that we were able to speak with you again so we could work toward a resolution. It's always our goal to provide a positive experience to every customer. If there is anything else we can do for you, please don't hesitate to contact me. -Wes Smithey, wsmithey@fivestaronline.net


    Hide Full Review
Read All Reviews

Service & Repair

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since April 2012

Gwinnett Chrysler Dodge Jeep Ram, family owned and operated, has been driving Georgia home for over 35 years! Gwinnett CDJR proudly serves the Stone Mountain, Snellville, Loganville, Athens, Lawrenceville, Decatur, Lithonia, Lilburn, Gwinnett and Dekalb communities of the greater Atlanta, Ga, area!

With the latest models like the Grand Cherokee, 1500, Grand Caravan, Town & Country and Wrangler, we carry vehicles to fit everyone's need. Come down to the dealership today, and test drive a new Jeep, RAM, Dodge, Chrysler or used car truck, or SUV. Our goal is to provide 100% satisfaction to each customer!

"The New Gwinnett Chrysler Dodge Jeep Ram, Driving Georgia Home For Over 35 Years!"