CardinaleWay Mazda at Peoria

New 888-237-7808 Dealer Website
Used 866-499-2562 Email Dealer
Service 888-550-4087

Thank you. Your email has been sent to the dealer.

Reviews

Average Ratings

3.9
Average based on 7 reviews
  • Very responsive

    I have contacted the dealer to obtain more information about the car since I live over 1200 miles away. They were very responsive and quickly answ...


    Show Full Review

    I have contacted the dealer to obtain more information about the car since I live over 1200 miles away. They were very responsive and quickly answered all of my questions. I would work with them again and highly recommend the dealership.

    Shopped for a used car
    Does recommend this dealer
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review
  • Make this your 1st stop when looking for a car.

    Integrity, honesty, customer service is the priority through the organization, top to bottom. I dealt with Mark, Tyler and Eric, all stand up guys...

    Dealer Response

    We appreciate your review and feed back! We are happy to hear about your experience!


    Show Full Review

    Integrity, honesty, customer service is the priority through the organization, top to bottom. I dealt with Mark, Tyler and Eric, all stand up guys, especially Tyler.You will be happy and feel like a winner when you shop there.Also, what the organization gives back to the community is commendable. Tell them I sent you. I am a wary 72 year old seasoned citizen. john smythe

    Shopped for a used car
    Does recommend this dealer
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We appreciate your review and feed back! We are happy to hear about your experience!


    Hide Full Review
  • Horrible service

    I bought a used car from here and when I was filling out my paper work. I was guaranteed that my price wouldn't change by signing on the dotted li...


    Show Full Review

    I bought a used car from here and when I was filling out my paper work. I was guaranteed that my price wouldn't change by signing on the dotted line. Days later I had to come back and resign new paper work because it increased. Also my manual and my plate were going to be in the mail right away. It's been over a month and have not received either one. The dealership makes promises but does not follow through. They just made sure they made there sale. The worse customer services I have ever had.

    Shopped for a used car
    Does not recommend this dealer
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review
  • No joke, the friendliest and best customer service

    Gary was the man who helped us and I will say..he is the man! We have never received the kind of honest professionalism, and customer service from...

    Dealer Response

    Thank you very much Shawn!


    Show Full Review

    Gary was the man who helped us and I will say..he is the man! We have never received the kind of honest professionalism, and customer service from any other dealership I've been to. He made the whole process comfortable and worked with us to make sure we had what we needed and understood our needs to the fullest. He was easy to talk to, and the whole staff treated us like we were family. I recommend anyone in the Arizona vicinity to work with them if you plan on buying a Mazda. You're dealing with real, honest people. Gary thank you so much for making this big buying decisions easier on us.

    Shopped for a new car
    Does recommend this dealer
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you very much Shawn!


    Hide Full Review
  • Not Impressed

    I went to but one car. Was told I could purchase two with both my trades. We found two cars we liked, and got the payments we wanted. A week later...

    Dealer Response

    We are sorry for what happened. We strive to make sure that here at CardinaleWay Mazda are treated like one of our own family members. Again we ar...


    Show Full Review

    I went to but one car. Was told I could purchase two with both my trades. We found two cars we liked, and got the payments we wanted. A week later we received a call back saying we needed to come back and "sign some unfinished paperwork". We went back in and were told our interest rate we agreed on had tripled, along with the payments. Also they needed a "few" more dollars for compartment, by that they meant $3500 more. I understand the banks dictate terms sometimes, but for a dealership to be that far off and think they can do the deal? We ended up giving the cars back and went across the street, those folks got the deal done at acceptable trends and were up front and honest from the start.

    Shopped for a new car
    Does not recommend this dealer
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We are sorry for what happened. We strive to make sure that here at CardinaleWay Mazda are treated like one of our own family members. Again we are sorry for your inconvenience.


    Hide Full Review
  • No Pressure Sales!

    If you are in the hunt for a Mazda, I would totally recommend this dealership. The salesman that assisted us, Armando Ramos, was patient, informat...

    Dealer Response

    Thank you very much for your compliments to our Sales Staff!


    Show Full Review

    If you are in the hunt for a Mazda, I would totally recommend this dealership. The salesman that assisted us, Armando Ramos, was patient, informative and a true pleasure to work with. Our visit with him was to merely test drive a vehicle but not to make any decision for a couple of weeks. Armando honored our request and also provided us with a quote based upon dealer invoice that day - with the promise to honor the quote if we returned. Although in the end, we chose a Ford Focus from a dealership just up the road from CardinaleWay, it was merely because the style and feel of the Mazda didn't meet our needs. Armando was great, however. In fact I will refer friends directly to Armando if they are in the market for a Mazda

    Shopped for a new car
    Does recommend this dealer
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you very much for your compliments to our Sales Staff!


    Hide Full Review
  • FIRST TIME VISIT WOW JUST WOW

    First time using Cardinale Way Mazda long time mazda owner found that the boys in the Service were there to open my door and the good service did ...

    Dealer Response

    Thanks Emily for you review - you have just experienced the Cardinale Way of Service this is the standard in which we strive to accomplish everyda...


    Show Full Review

    First time using Cardinale Way Mazda long time mazda owner found that the boys in the Service were there to open my door and the good service did not stop--good job guys I will be back and maybe get a new car next time

    Came in for service or repair
    Does recommend this dealer
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thanks Emily for you review - you have just experienced the Cardinale Way of Service this is the standard in which we strive to accomplish everyday Thanks again and lets get you into that new car sooner then later Ken Blake


    Hide Full Review