Farrish Chrysler Dodge Jeep RAM

3.2 out of 5 3.2

Reviews

3.2 out of 5 3.2
39 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.

Read reviews that mention:

  • 5.0 out of 5
    November 19, 2019

    Great service and buying experience. Would definitely recommend to others. Impressive facility and all personnel went out of their way to answer questions.... Salesman was professional and applied no pressure.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    November 11, 2019

    We drove 5.5 hrs one way to pick up our 2016 Jeep Wrangler. It was everything as advertised. Chris was very helpful, went very smooth. Highly recommended.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • January 22, 2017

    Tai nguyen helped me out upon my arrival. Found exactly what I was looking for and made the rest of the process go smoothly. Highly recommended to go... see Tai.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    November 9, 2019

    I went to the dealership to buy a new van. Everything went really smooth and in fact they pushed me out the door with the van when I wasn’t even planning... on taking it home that day. Everything was all sewn up with the financing and all the contracts were signed and given to me. Couple of days later I’m getting pinged on my phone with hard inquiries over and over. I called the dealership and they told me the financing had fallen through. I told them they should have called me before they started putting nine hard inquiries on my credit report. They gave a dismissive sorry. I want to return the vehicle it has less than 100 miles on it and I’m no longer interested in doing business with these people. Buyer beware! They’re telling me I can’t return the vehicle and that I have to come in to sign a new sales contract. I’m not going to and they can’t make me. They can come get their xxxx van.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Kelley, We apologize about any miscommunication regarding the purchase of your new vehicle. Under no such circumstances would we commit “Bait and Swit...ch” tactics with our customers. From time to time a financial institutions will change the terms of an agreement we initially send them. If the customer does not agree, we would then take the vehicle back. With your deal, we were to work with the lending institution and have them purchase your contract under the initial terms. If you have any questions please reach out to me at 703-934-1616. Respectfully, Ralph Perkins General Manager Farrish of Fairfax ralphperkins@farrishcars.com

  • 5.0 out of 5
    November 8, 2019

    Frankie Cox was a pleasure to work with. All our interactions were quick and easy. The pricing I received was better than any of the other dealerships... I talked to. When I arrived at the dealership the deal never changed and we were able to quickly take care of paperwork and close things out. I will definitely work with Farrish again, and I'll happily send friends and family there.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    November 1, 2019

    For two years my repair adviser was Ricky and I was always happy how he was handling all procedure. When I called last week, they told me Ricky doesn’t... work as service adviser anymore. This time I scheduled an appointment for 10 AM and it took 5 1/2 hours to perform state inspection, oil change and replace break pads! I don’t know what is going on with this repair location, as I saw few unsatisfied customers beside me as well. Dealership should pay Ricky to teach customer service classes to current service advisers.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Our goal at Farrish of Fairfax is to provide an exemplary level of customer service and based on the events you described, we did not meet this goal. ...Please accept our most sincere apologies. I would personally like to discuss this issue with you. Please contact me at your earliest convenience. Respectfully, Mark Johnson Service Manager 703-934-1630 markjohnson@farrishcars.com

  • 4.0 out of 5
    October 28, 2019

    It took 2 hours for oil change but its better than koons service even though I bought my jeep at koons, next time I will buy my next car from farish

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you!

  • 5.0 out of 5
    September 30, 2019

    Very professional , there was no pressure from anyone at the dealership The sales person was extremely helpfull. I thought I was moving to the area but... , when that didn’t happen, the purchase didn’t make srnse

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Patt, Thank you, we are very happy to have provided you with such a positive experience!

  • 3.0 out of 5
    September 30, 2019

    Dropped off my jeep for an oil change and tire rotation and the recall V 41 And to check out a rear sensor and was told maybe I’d get the car back Thursday... late definitely on Friday. Kept calling Friday didn’t get much of an answer until very late and ultimately the car was not seem to been worked on until late Friday and therefore I only receive the car back on Saturday someone definitely dropped the ball on this service. It was not very happy as I had Plans and did not have a car!

    2.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Jeff, We're sorry for any miscommunication that occurred with the service of your vehicle. Your experience at Farrish of Fairfax is very important to ...us, and this is far outside of our usual standards. I want to personally apologize to you for the extended wait time and any inconvenience you've experienced. If you have the time, please contact me at your earliest convenience to discuss this issue. Respectfully, Ralph Perkins General Manager Farrish of Fairfax 703-273-0200 ralphperkins@farrishcars.com

  • 2.0 out of 5
    September 30, 2019

    I bought a car and decided to switch it with another car because it was dirty (that pissed me off because they told me that they would get it clean.. obviously).... I couldn't exchange the car because it was a car that was not even from this dealer and of course they didn't tell me that in advance. I told them that they should have just given me the car after they cleaned it the way they had promised to do and they just repeated that I couldn't replace it with a different car. Finally, they suggest cleaning the car. Great. The salesperson's attitude sucked from the beginning until the end: unapologetic, lazy, and frustrating.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    3.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Spark, We're sorry that your recent experience fell short of your expectations. Our goal at Farrish of Fairfax is to provide an exemplary level of cus...tomer service and based on the events you described, we did not meet this goal. I would personally like to apologize to you for any miscommunication and confusion that occurred during your visit. If you have the time, please contact me at your earliest convenience to discuss this issue. Respectfully, Ralph Perkins General Manager Farrish of Fairfax 703-273-0200 ralphperkins@farrishcars.com

View More Reviews