Reviews

3.6 out of 5 3.6
22 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.
  • 5.0 out of 5
    April 14, 2018

    We went to a few other dealers with a specific car in mind, the other car lots kept steering us in another direction of car. We decided to look into 5280... Imports and Angel was able to help us get into the EXACT car we wanted! Staff was super friendly and understood exactly what we wanted.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    December 15, 2017

    Came here to buy my first car. They had a huge selection of cars to choose from. Edgar was awesome in helping me to get the car and went over everything... with me to help me understand. Couldn't have asked for better service from Edgar and the rest of the guys.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    October 5, 2017

    Me husband & I just purchased a Suburban here & Edgar was our sales guy & he was great! My husband works out of state and he helped us getting all the... paperwork in order so that he was able to purchase the vehicle. He wanted to make sure we saw the vehicle first before moving forward and was honest and helpful from start to finish. I would definitely reccommend people to go here. Thank you!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    3.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    3.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    September 23, 2017

    Very please with my experience at 5280! Edgar ,my salesmen was courteous ,respectful,upbeat and extremely knowledgeable about the 3 vehicles I test drove.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    September 22, 2017

    Angel and Edgar helped me get a car and they had everything ready when I got their I filled out a application before going in . They called and told me... I was a approved with little money down now I'm driving a new car that runs great

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 2.0 out of 5
    August 21, 2017

    It won't accept the N/A CHOICE. And I requested pics of an older BMW but I didn't get a reply nor obviously the pics. I also had a hard time getting Cars... .com to just look for 1 model bummer I was looking for,.

    2.0 out of 5
    Customer Service
    3.0 out of 5
    Quality of Repair
    3.0 out of 5
    Overall Facilities
    3.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    May 9, 2017

    I saw an Audi S6 online that they were selling for a reasonable price and arranged a test drive on their web-site for the following day. I get a text message... because I'm not worth a phone call from Taylor confirming the time. A 40 minute drive to their lot rewarded me with a car that wouldn't start and a statement of "Well it started last week. We don't know what's wrong with it." But I take a look anyway, open the hood and the engine is a complete mess. This also explains why there's no pictures of the engine bay. I really like to give small businesses a chance but this one isn't one I can recommend.

    2.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    February 25, 2017

    Went a bought a used SUV. After a few months the whole engine seized on me. How can someone sell such a horrible car. Furthermore how do these guys sleep... at night, knowing they are selling lemons off their lot. Would never recommend this place to anyone.

    3.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    2.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Zach you bought a Ford Explorer with over 200K miles on it and your engine went out almost a year after you purchased it. We offered you a warranty t...o cover your engine just like we offer to every single customer who purchases a vehicle from us.

  • 5.0 out of 5
    October 14, 2015

    I am very satisfied with 5280 imports..About three weeks ago i purchased a vehicle my sales man was name Mario he got me into a nice ,very clean, reliable,... great for all seasons car , I absolutely love it!!! The staff there is amazing nice guys and great costumer service they all made sure every step was as easy as possible for me , not to mention I am a first time buyer I heard about this place thru a few friends of mine who said they were very amazing so I Just had to find out myself and hey they are right! my first experience was amazing I am very happy I made the choice to check them out, wouldn't of want it any other way I will definitely always do business with them and also send family and friends who want to be just as happy as me..

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    August 15, 2015

    Very disappointed in 5280 Imports. I purchased 2 cars and both had transmission problems a few months after purchase. It appears the owner buys the cars... with problems and does not disclose the problems. What are the odds of purchasing a vehicle and 3 months later and the transmission failing? I went back and the owner Taylor did sell me another car at a discount and yes a few months later transmission failure too! They are different make and models too. Do not buy this dealer! The cars are junk! You will be throwing your money away!

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    2 people out of 2 found this review helpful. Did you?
View More Reviews

5280 Imports

All fields are required except when indicated.

Please enter a valid first name

Please enter a valid last name

Please enter a valid email address

Please enter a valid phone number

Please enter valid comments

By clicking here, you authorize Cars.com and its sellers/partners to contact you by texts/calls which may include marketing and be by autodialer. Calls may be pre-recorded. You also agree to our Privacy Statement. Consent is not required to purchase goods/services.