Mercedes-Benz of Calabasas

4.7 out of 5 4.7

Reviews

4.7 out of 5 4.7
518 lifetime reviews.

Read reviews that mention:

  • 5.0 out of 5
    January 17, 2021

    I recently went to Mercedes Benz of Calabasas. They had the exact vehicle I was looking for... I met A very special sales person / Experience Guide her... name is Mori Norollahi. She made my purchase and experience at Calabasas wonderful. I felt completely safe through this pandemic and she went above and beyond to make sure I was getting was I truly wanted.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi Corrina Canales, thank you for taking the time to leave a review for us at Mercedes-Benz of Calabasas. We're happy we could meet your expectations!... If you're ever in need of more help, please let us know!

  • 1.0 out of 5
    January 17, 2021

    I leased a CLA 250 in October 2020 and was told that the car came with "run-flat" tires. I was shown the trunk area, which didn't have a spare tire and... apparently didn't need one because of the "wonderful run-flat" tires. I loved the car and proceeded to negotiate pricing. At the time of financing, I was convinced to get the tire and wheel warranty based on the finance manager's rhetoric about being able to drive 50 miles on a run-flat tire and not having to pay out of pocket to repair or replace the tires or wheels. Fast forward to November 2020, I get a flat tire. The tire goes flat immediately, causing concern for these supposed "run-flat" tires. I had to have to car towed to the nearest Mercedes Benz Dealership (Downtown LA Motors), who informed me that the car did not have "run-flat" tires. I was shocked. Of course, I had the dealership double check the system and was told again that my car should have come with "run-flat" tires but instead have "summer" tires. Nonetheless, Downtown LA Mercedes Benz service department kept my car 9 days for a flat tire! There was a lot of back and forth with the service department and the tire and wheel warranty company. The entire process was excruciating and stressful. I eventually called Calabasas Mercedes to get clarification on the tires and appallingly got the run around. I was transferred from person to person and voicemail to voicemail. Everyone I spoke with claimed that the car is listed in the system as having "summer" tires, not "run-flat" tires and they don't know why I was misinformed. Angel, the service director claimed that the issue was an employee training issue and apologized for the confusion. It wasn't until I contacted corporate that I was able to get my call returned by Michael Franz the general manager. Michael also apologized that I was experiencing tire issues and reiterated what I was already told about having "summer" tires. He contacted the Downtown LA dealership and had the service charges waived (which I shouldn't have been charged in the first place because of the warranty), and nothing else was done. Michael told me that I should always try to bring my car in to the Calabasas dealership so that things could be handled to their standards in the future. As a long time Mercedes customer, I am deeply appalled by the actions and customer service of both the Calabasas dealership and the Downtown LA dealership. I was depending on both of the dealerships to take care of me as a customer and to give me accurate information. I would have never purchased the wheel and tire program if I would have known that the car didn’t come with run flat tires. Despite the dealership claiming that there is a training issue amongst the employees regarding the run flat tires, I would still think I had run flat tires currently if I hadn’t gotten the flat tire. I feel dismissed and deceived by all parties involved. As a female customer, this situation feels very predatory. To be lied to about pertinent information about the car and then held responsible for the error as if I made it, is outrageous. It absolutely makes me think twice about purchasing another Mercedes, as well as, wanting to keep the current car that I am leasing. Im second guessing everything I was told. What else didn’t come with the car that they stated should come with the car? Will it take another breakdown or flat to discover another snafu? Do I really need the tire and wheel program if I have regular tires? Can I cancel the wheel and tire program or am I stuck in a contract because the additional charge is tacked on to my lease payment? Should I get a spare tire for the car since I have regular tires? All of these questions run through my mind daily as I drive the car. And the most important thing that runs through my mind is that Mercedes didn’t protect me as they should have through this process. I felt unheard by everyone I spoke with regarding the matter.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi there, thank you for taking the time to leave us your honest feedback. Falling short of meeting your expectations is not to the standards we strive... to achieve, and we humbly ask for the opportunity to make this right. When you have an opportunity, please reach out to us at (877) 260-0905 so we can try to restore your confidence in our business. Thank you again for taking the time to reach out to us, and we hope to hear from you soon.

  • February 14, 2018

    Diagnosis and replacement of part was completed quickly. Thank you Kyle.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Bruce Carpenter, we are so pleased you enjoyed your visit to Mercedes-Benz of Calabasas! Your feedback means a lot to us, and we'll be sure to encoura...ge Kyle to keep up the good work. Have a wonderful day, and feel free to stop by anytime!

  • 5.0 out of 5
    January 5, 2021

    These guys are amazing! High level of integrity, kindness and good quality workmanship. I highly recommend them

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Zohreh Bagheri, we are so happy to read such a great review about Mercedes-Benz of Calabasas! We always strive to provide top quality service to every... guest, and are pleased to hear that you enjoyed your experience with us! Until the next time we meet, take care!

  • 5.0 out of 5
    January 4, 2021

    Excellent Service! They got it done in 1 1/2 hour, while I waited.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Ferry Ajdari, we are very happy we could provide you with a positive experience! Thank you so much again for your feedback! We hope you have a great d...ay!

  • 5.0 out of 5
    January 1, 2021

    Jason, manager, was extremely helpful. Was thorough and respectful.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for taking the time to leave a review for us. We're happy we could meet your expectations! Please don't hesitate to reach out if there is an...ything we can help you with. Take care!

  • 5.0 out of 5
    December 24, 2020

    Mercedes Benz Calabasas customer relations DK gets the job done!!!!! Wish everyone was like her...

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi there, thank you for taking the time to leave a review for us. We're so happy we could meet your expectations! Please don't hesitate to reach out i...f there's anything additional we can do for you, and have a great day.

  • 5.0 out of 5
    December 20, 2020

    I have been going to this location for over 10 years and will never go anywhere else. Jeremy in sales is amazing, Andrew in service ( rep ) is the only... one who I work with and Mathew has serviced ONLY my Mercedes. Love them all.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi there, thank you for taking the time to leave a review for us. We're so happy we could meet your expectations! Please don't hesitate to reach out i...f there's anything additional we can do for you, and have a great day.

  • 5.0 out of 5
    December 5, 2020

    Made taking care of my first service very easy and courteous, exercising extra care during Covid-19.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi Kenneth Costello, thank you for taking the time to leave a review for us at Mercedes-Benz of Calabasas. We're happy we could meet your expectations...! We are always more than happy to assist you if anything else comes up. Take care!

  • 5.0 out of 5
    December 3, 2020

    great job by kyle. he is the best service tech , he is very professional.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    N/a N/a, we're glad you had such a wonderful experience with us! We are always more than happy to assist you if anything else comes up. Take care!

View More Reviews